Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 01.12.2019 - Hechtel - Mountainbiketocht

01.12.2019 - Hechtel - Mountainbiketocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Dannes xc Mountainbiker

Mijn bike: Specialized stumpjumper29-->gestolen&Trek Marlin SS
radicalbiker schreef:
Kort en krachtig, toptocht.

volledig mee eens!!Doe zo verder

creere Mountainbiker

Mijn bike: Scott scale 925
Inderdaad, een toptocht. Goede bepijling, voldoende keuze bij bevoorrading en eindelijk nog eens lekkere sportdrank ipv die bruine troep :lol:
Wel weer enkele bikers gezien zonder helm ](*,)
Volgend jaar zeker weer van de partij :bounce:

Stevie_Wie Mountainbiker

Mijn bike: Ghost Tacana X8
Waaw!!! Jullie waren vandaag met meer dan 1000 enthousiaste bikers! Dankjewel en hopelijk tot volgende jaar op onze toertocht in Hechtel!

Petter Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Farley 5/Canyon Nerve
Ondanks de frisse start van het begin tot het einde genoten op de fatbike. We begonnen al gelijk met een aantal leuke singletracks en deze werden mooier en mooier. Hoog door de boomtoppen rijden was een hele leuke toevoeging, en daarna was het weer genieten. Op en neer, bochtje links, bochtje rechts, wat een mooie speeltuin daar.
Deze gaat voor volgend jaar zeker in de agenda, bedankt aan de oranisatie en alle vrijwilligers.

radicalbiker Mountainbiker

Mijn bike: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Headshot Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Vorige

Keer terug naar Toertochten