05.10.2019 - Kluisbergen - Ronde Van Vlaanderen off-road

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
martinobongo
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 14 sep 2019 10:44

05.10.2019 - Kluisbergen - Ronde Van Vlaanderen off-road

Bericht door martinobongo »

Hallo, ik heb e-ticket beschikbaar voor Ronde Van Vlaanderen OFFROAD (http://www.rvvoffroad.com" onclick="window.open(this.href);return false;), 5 oktober a.s., 83 km en 1423 hm. Is 5 euro interessant (het "statiegeld" voor het kaderplaatje)?
Je kunt ter plaatse bij de helpdesk voor 5 euro het e-ticket op eigen naam laten stellen.
Ik kan helaas niet deelnemen wegens weer opspelende rugblessure (hernia) :evil: :evil: :evil:
Lucién
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 04 dec 2017 15:13
Rijdt met: Scott spark rc 900 ultimate

Re: 05.10.2019 - Kluisbergen - Ronde Van Vlaanderen off-road

Bericht door Lucién »

Beste, is uw ticket nog beschikbaar ?
Triple-T
Mountainbiker
Berichten: 804
Lid geworden op: vr 15 okt 2004 21:03
Rijdt met: Orbea Alma

Re: 05.10.2019 - Kluisbergen - Ronde Van Vlaanderen off-road

Bericht door Triple-T »

Ook van plan om deze TT te rijden, lang geleden dat ik hier nog gereden heb
Goeie herinneringen aan de tocht in juni die op de camping startte en natuurlijk de Herdermarathon

Alleen beetje schrik van de drukte, meeste wielertoeristen halen hun mtb rond deze periode terug van stal

Iemand vorig jaar deze gereden?
De Wreter
Mountainbiker
Berichten: 1240
Lid geworden op: di 14 sep 2010 09:07
Rijdt met: Vanalles

Re: 05.10.2019 - Kluisbergen - Ronde Van Vlaanderen off-road

Bericht door De Wreter »

Ik denk dat dit best meeviel (niet gereden), is nu pas de 2de editie.
Gebruikersavatar
tubeless
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 30 nov 2007 14:15
Rijdt met: Cube reaction gtc sl

Re: 05.10.2019 - Kluisbergen - Ronde Van Vlaanderen off-road

Bericht door tubeless »

Iemand een idee van de staat van het parcours na de overvloedige regen van de laatste dagen?
meyke1
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: zo 16 aug 2015 16:16
Rijdt met: nen oldtimer en ne ktm scarp master

Re: 05.10.2019 - Kluisbergen - Ronde Van Vlaanderen off-road

Bericht door meyke1 »

Mooie pittige tocht gereden in Kluisbergen.Mij goed geamuseerd.
Mooi georganiseerd .Misschien nog een tussenafstand insteken de volgende keer tussen 30km en 60 km?
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 803
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 05.10.2019 - Kluisbergen - Ronde Van Vlaanderen off-road

Bericht door DDT-STAS »

Wij hebben hier terug de 83 gedaan met 1750htm...
Het was zéér pittig (zeker in vergelijking met vorig jaar)... moe maar voldaan thuis gekomen.
TOP organisatie!
Tot volgend jaar!
theguy
Mountainbiker
Berichten: 166
Lid geworden op: do 15 nov 2018 15:31

Re: 05.10.2019 - Kluisbergen - Ronde Van Vlaanderen off-road

Bericht door theguy »

Toch een paar kritische noten. De volgende keer moeten ze een adres doorgeven dat leidt naar de parking en geen adres dat zorgt dat de auto's 'stranden' aan een nadar in het midden van de weg. Was me dat een verkeersdebacle daar om te keren en te parkeren met een parkeerverbod langs de weg!...desnoods zetten ze van ver genoeg al pijlen richting parking.
De tocht zelf was picobello (keigoeie bevoorrading en op alle gevaarlijk punten één of meerdere wegkapiteinen) en is de naam Ronde van Vlaanderen waard!
Bij steile afdalingen en vooral steile technische klimmetjes was er te veel opstopping (mijn excuses voor mijn gevloek dat het zo traag ging dat ik bijna omviel). Daar kon de organisatie uiteraard niets aan doen.
De installatie om fietsen af te spuiten was duidelijk te klein en hier kon de organisatie wel op voorzien zijn aangezien ze vorig jaar 2000 inschrijvingen hadden. Ik heb daar dus wijselijk niet staan koud krijgen en heb direct mn nummer ingewisseld (5€ teruggave).
Ik heb de volle pot van 17€ betaald en in voorverkoop was het 14€ (juist?). Dit is voor mij te duur vanwege die minpunten. Voor 17€ moet de organisatie perfect in orde zijn. Dat is heeeeeel wat duurder dan hetgeen we gewoon zijn te betalen om een VTT te rijden (het was even schrikken als ik 'slik' 22€ moest betalen!).
meyke1
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: zo 16 aug 2015 16:16
Rijdt met: nen oldtimer en ne ktm scarp master

Re: 05.10.2019 - Kluisbergen - Ronde Van Vlaanderen off-road

Bericht door meyke1 »

theguy schreef:Toch een paar kritische noten. De volgende keer moeten ze een adres doorgeven dat leidt naar de parking en geen adres dat zorgt dat de auto's 'stranden' aan een nadar in het midden van de weg. Was me dat een verkeersdebacle daar om te keren en te parkeren met een parkeerverbod langs de weg!...desnoods zetten ze van ver genoeg al pijlen richting parking.
De tocht zelf was picobello (keigoeie bevoorrading en op alle gevaarlijk punten één of meerdere wegkapiteinen) en is de naam Ronde van Vlaanderen waard!
Bij steile afdalingen en vooral steile technische klimmetjes was er te veel opstopping (mijn excuses voor mijn gevloek dat het zo traag ging dat ik bijna omviel). Daar kon de organisatie uiteraard niets aan doen.
De installatie om fietsen af te spuiten was duidelijk te klein en hier kon de organisatie wel op voorzien zijn aangezien ze vorig jaar 2000 inschrijvingen hadden. Ik heb daar dus wijselijk niet staan koud krijgen en heb direct mn nummer ingewisseld (5€ teruggave).
Ik heb de volle pot van 17€ betaald en in voorverkoop was het 14€ (juist?). Dit is voor mij te duur vanwege die minpunten. Voor 17€ moet de organisatie perfect in orde zijn. Dat is heeeeeel wat duurder dan hetgeen we gewoon zijn te betalen om een VTT te rijden (het was even schrikken als ik 'slik' 22€ moest betalen!).
Volgens mij stonden er al van ver genoeg borden met pijlen richting parking,alsook seingevers richting parking.
Dat je nadien klaagt over de prijs.Die wist je al op voorhand.
Gebruikersavatar
levo_specialized fsr
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: vr 29 apr 2016 06:40
Rijdt met: levo specialized

Re: 05.10.2019 - Kluisbergen - Ronde Van Vlaanderen off-road

Bericht door levo_specialized fsr »

Hallokes ,waar kunnen we de mooie foto's terug vinden die getrokken zijn van de mooie rit grt.
Plaats reactie