Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 06.09.2019 - Sint-Job - Brecht - Avond MTB

06.09.2019 - Sint-Job - Brecht - Avond MTB

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Corratec supper bow 27,5, Cannondale flach 29, NINER aer9, Scott Big Jon
Waar vinden we de foto's die onderweg genomen zijn?

riptrapper Mountainbiker

hey patje.
foto's terug te vinden op volgende link
https://photos.google.com/share/AF1QipP ... hQT09pNWNn

bij problemen geef een seintje.

riptrapper Mountainbiker

Aan alle deelnemers ne dikke merci voor weeral een heel leuke bike-avond, met +/- 650 deelnemers was het weer een topjaar.
we hebben geen zware letsels gehad en maar een klein aantal lekke banden. dit alles afgesloten met een heel gezellig bike afterparty die tot 02.00u heeft geduurd.
Iedereen veilig naar huis, dus echt een topjaar.

Voor de foto's volgende link: https://photos.google.com/share/AF1QipP ... hQT09pNWNn

Dit jaar weer een mooie opbrengst ten voordeel van onze leerlingen dikke merci daarvoor.

Volgend jaar welkom op 11/09/2020.

het kki bike team

Broeckx Mountainbiker

Zeer leuke avondtoertocht. Door werkverplichtingen spijtig genoeg niet van den après kunnen genieten.

@organisatie, is er toevallig een rode Oakley bril binnengebracht? Ben deze verloren na de bevoorrading op de 38km..

Bulls69 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15 & Kuota Kharma '15

Al meerdere jaren hier aanwezig geweest, ook dit jaar ons weer voortreffelijk geamuseerd =D>

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Bulls69 op vr 13 sep 2019 06:53, in totaal 1 keer bewerkt.

patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Corratec supper bow 27,5, Cannondale flach 29, NINER aer9, Scott Big Jon
Deze staat elk jaar met rood op de kalender om zeker niet te missen elk jaar. Denk al 6 of 7 jaar op rij dat ik aanwezig was. Daar we vrij laat vertrokken waren en na de ravi geen enkele biker nog gezien hebben, maar wel onderweg een hert gespot

riptrapper Mountainbiker

Broeckx schreef:
Zeer leuke avondtoertocht. Door werkverplichtingen spijtig genoeg niet van den après kunnen genieten.

@organisatie, is er toevallig een rode Oakley bril binnengebracht? Ben deze verloren na de bevoorrading op de 38km..

Beste er is geen enkele bril binnengebracht, wel ene vergeten in het bike-café ( gene rode )

Vorige

Keer terug naar Toertochten