24.03.2019 - Schoonaarde (Dendermonde)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

24.03.2019 - Schoonaarde (Dendermonde)

Bericht door dirty »

24/03/2019
MTB Tocht De Moorpieren / Vlaamse Wielrijdersbond
Start: 7.30-10.00
Afstanden 30 - 42 - 55 km
Startlocatie
FC Juventus Schoonaarde
Moleneinde
9200 Schoonaarde
België
Organisatie
De Moorpieren MTB

Douches
Kleedkamers
Man / Vrouw apart
Afspuitstand
Fietsverhuur
Bewaakte fietsstand
Bevoorrading

Info
VWB-WVB-NFtU Leden 4,00- Niet leden 6,00 €
VWB-WVB-NFTU Kids -16 jaar: gratis - 2,00 €
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: 24.03.2019 Schoonaarde (Dendermonde)

Bericht door dirty »

Iemand van de streek die weet hoe de toer gaat ?
Vermoedelijk richting Berlare of Zele ? of gaat het de andere kant uit ?
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 24.03.2019 - Schoonaarde (Dendermonde)

Bericht door Den Bees »

IK ga deze ook voor de eerste maal rijden
pvmalder
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 20 mar 2019 15:23

Re: 24.03.2019 Schoonaarde (Dendermonde)

Bericht door pvmalder »

De 1e editie van deze tocht verliep meer richting Oudegem - Appels - Dendermonde - Sint Gillis-Dendermonde - Denderbelle -Wichelen -... en was voor mij een openbaring van deze regio.
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: 24.03.2019 - Schoonaarde (Dendermonde)

Bericht door dirty »

Indien ze richting Sint-Gillis Dendermonde gaan dan zal het nieuwe technische mtb parcours er ook wel inzitten zeker ?
Dat zal wel een meerwaarde zijn voor deze tocht en als ze de streek goed kennen kunnen ze daar een mooie tocht organiseren .

Onze club gaat vanaf Sint-Amands naar daar met de fiets mss nog inpikken onderweg of gewoon naar de start.
ysewijne
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: di 16 mar 2010 19:15
Rijdt met: TREK

Re: 24.03.2019 - Schoonaarde (Dendermonde)

Bericht door ysewijne »

Hallo wij komen met 3 vanuit Zele naar Schoonaarde kunnen wij vanuit Zele inpikken op de toer en dan betalen aan de start gr Eddy
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: 24.03.2019 - Schoonaarde (Dendermonde)

Bericht door dirty »

Als ge van Zele via de brug van Wichelen komt kunt ge beter naar de start rijden denk ik , parcours loopt via Oudegem - Appels - Dendermonde - Sint Gillis-Dendermonde - Denderbelle -Wichelen zoals pvmalder hier heeft meegedeeld en nieuw technisch parcours Van Sint-Gillis Dendermonde zit er volgens de organisator ook in , wij pikken dus daar in op het parcours .
yarkan
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 24 sep 2014 21:44

Re: 24.03.2019 - Schoonaarde (Dendermonde)

Bericht door yarkan »

nieuw technisch parcours Van Sint-Gillis Dendermonde ,waar is dat juist?ik ben van hamme
grt
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: 24.03.2019 - Schoonaarde (Dendermonde)

Bericht door dirty »

Sportcentrum Sint-Gillis Dendermonde
Van Langenhovestraat 203 a
9200 Dendermonde

We hebben er al eens gereden , een paar stukjes vrij technisch , alsook een steile helling , niet vergelijkbaar met Hamme , maar wel eens plezant om te doen ongeveer 1,5 a 2 km

Het parcours was nog niet volledig afgepeild maar alvast een dikke bravo voor de initiatiefnemer
Afbeelding


Info Sportddienst:
Op woensdag 3 april om 14u openen we ons technisch cyclocross- en MTB-parcours Crossen door de bossen officieel. Kom jij ook? Indien je komt, gelieve ons via een berichtje op Facebook te laten weten of je er zal zijn!
Er zal die dag ook een initiatie gegeven worden door Rudy De Bie. Indien je wenst deel te nemen maar je hebt geen fiets, stuur ons dan zeker een berichtje, dan kunnen we een fiets voorzien voor jou!
BeRuLan
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: di 28 nov 2017 14:54

Re: 24.03.2019 - Schoonaarde (Dendermonde)

Bericht door BeRuLan »

Gisteren heb ik de laatste pijlen van het technisch parcours in Sint-Gillis geplaatst. Ik heb gemerkt dat er al pijlen van de organisatie hangen maar dat het niet eenvoudig is om, nadat je op het parcours rijdt, de volgende pijlen te zien (buurt rugbytribune). Ik raad dan ook aan om onze pijlen te volgen waardoor je het leukste deel van het technisch parcours ook kan rijden en sowieso de pijlen van de organisator zal terug vinden. Veel plezier. Jullie hebben geluk want ik heb er deze week nog 7 omgevallen bomen verwijderd.

Meer info vinden jullie ook op de FB-pagina: https://www.facebook.com/mtbparcoursdendermonde/
Plaats reactie