26.12.2018 - Wingene - 25e Kerstmeeting - gratis tombola

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
STANY8
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: wo 25 dec 2013 17:58

Re: 26.12.2018 - Wingene - 25e Kerstmeeting - gratis tombola

Bericht door STANY8 »

pimke schreef:beste zou ik ergens kunnen inpikken op jullie rit ik ben van knesselare wat zou het dichste punt zijn om eventueel op jullie parkoer te komen en dan schoon te betalen aan de inschrijvingstafel en mijn rit verder zetten alvast bedankt en veel succes met jullie rit

inpikken kan in Sint-Joris Beelkens straat. Net over de brug vandaar uit gaan we richting waterwinningsgebied.
gtr
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: do 22 sep 2016 18:53

Re: 26.12.2018 - Wingene - 25e Kerstmeeting - gratis tombola

Bericht door gtr »

Vandaag de 49km gedaan,mooie tocht.
Alleen spijtig dat er maar 1 bevoorrading was,en die was al tamelijk vroeg.
meester biek
Mountainbiker
Berichten: 638
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 10:11
Rijdt met: sensa fiori

Re: 26.12.2018 - Wingene - 25e Kerstmeeting - gratis tombola

Bericht door meester biek »

Hier ook voor Wingene gekozen, vroeger altijd Deinze gereden, is eens wat anders. Vond het ook een mooie tocht, paar herkenningspunten met de tocht eerder op de maand in Hertsberge, maar dat was niet erg, was leuk in de bossen. Best fris om te starten, maar met een goed tempo en wat zon niet veel last van gehad. Eén bevoorrading was voor mij genoeg, kwam idd. redelijk vroeg. Halfweg nog een lekke band, maar in het zonnetje kunnen vervangen. Boke achteraf bij een "democratische" Omer om de mooie rit af te sluiten.
Bedankt aan de organisatie =D>
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1988
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 26.12.2018 - Wingene - 25e Kerstmeeting - gratis tombola

Bericht door filiep72 »

Traditiegetrouw vandaag gestart in Wingene. Rond 8.30. Het parcours lag er nagenoeg droog bij. Heel leuk : opgaande zon bij bevroren bossen en velden. Rustig aan mijn toerke gereden tot ik in mijn ooghoeken een gele trein zag afkomen. Het was een WTC st-Joris trein. 4 man sterk, gemiddelde leeftijd 69 peis ik. Nog 11 km. Wat doe ik? 46 jaar , 84 kg spieren? Die mannen laten rijden? No Way!
Die gasten houden dit hier geen 5 km meer uit ,aan 27 per uur door de bossen... Tja , En toen gebeurde het : ik ging al 6 km in hun wiel aan max hartslag toen een peletonnetje van zekers 30 man ons voorbij ging. Mijn gangmaker in zijn geel truitje-geschatte leeftijd 74 jaar- sprong als een jonge hinde naar het achterwiel van één van die mannen. Zijn kompanen volgden gezwind zijn manoeuvre. En ik, euhm,awel , ik moest dus ook é. Mijn laatste vitesse erop gezwierd en aan 35 /u in zo'n grote bende naar de meet gereden. Mijn maatje de gangmaker kwam als 3e over de streep ;-). Toffe rit en tot de volgende. Cya.
STANY8
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: wo 25 dec 2013 17:58

Re: 26.12.2018 - Wingene - 25e Kerstmeeting - gratis tombola

Bericht door STANY8 »

Bedankt aan de 1700 deelnemers om er een geslaagde 25ste editie van te maken. We wensen hierbij iedereen een prettig eindejaar toe. =D>
Tot volgend jaar. :-D
Dirk-de-moozeduvel
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 31 dec 2017 14:51

Re: 26.12.2018 - Wingene - 25e Kerstmeeting - gratis tombola

Bericht door Dirk-de-moozeduvel »

Reed dit al voor de zoveelste keer, maar het blijft een aangenaam en mooi parcours, zelfs al heb je enkele weken tevoren Hertsberge gereden (de herhaling van sommige stukken stoorde mij geenszins). Doe zo voort organisatoren! En één bevoorrading op 49 km is misschien weinig, maar toch genoeg; alleen viel die wel heel vroeg in de rit, zodat de laatste 30 km erg zwaar uitvielen. Prima douches en vriendelijke bar. Ik kom volgend jaar terug, zelfs bij slecht weer. Want dit jaar was het weertje super-super-super.
Gino_mtb
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 13 jun 2018 20:56

Re: 26.12.2018 - Wingene - 25e Kerstmeeting - gratis tombola

Bericht door Gino_mtb »

Leuk ritje , heb me gejeund.
De enige bevoorrading kwam idd wat te vroeg gezien ze maar één voorzien hadden.
Als je maar één voorziet best ongeveer in de helft v/d rit. Waren er 2 geweest dan ging het wel ideaal geweest zijn.
MAar we hebben het overleefd :-) en van de rit genoten
Plaats reactie