25.11.2018 - Aartrijke- 16e fietsen Fangio VTT Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
profi
Mountainbiker
Berichten: 818
Lid geworden op: wo 03 nov 2004 16:43
Rijdt met: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS

Re: 25.11.2018 - Aartrijke- 16e fietsen Fangio VTT Classic

Bericht door profi »

pedaalstoemper schreef:Toprit in de streek. Goed georganiseerd. Zeer mooie onbekende stroken. Enkel jammer dat de klim naar Aartrijke vanuit Zedelgem moest gebeuren via de weg.
Vroeg me ook al af waar die klim bleef , jammer maar daar zal wel een reden voor geweest zijn :-k
Gebruikersavatar
Prospeer
Mountainbiker
Berichten: 435
Lid geworden op: do 07 jun 2012 23:04

Re: 25.11.2018 - Aartrijke- 16e fietsen Fangio VTT Classic

Bericht door Prospeer »

Top tocht. Het ene na het andere stukje bos en single track volgde elkaar op. Meestal op privé terrein wat het des te unieker maakt. Uitpijling is méér dan in orde, het is gewoon onmogelijk om hier een pijltje te missen.
Droge zandgrond maakt het des te leuker om te rijden. Doe zo voort mannen.

Een impressie van de rit in volgende video:
" onclick="window.open(this.href);return false;
powermigie
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: vr 23 nov 2012 16:06

Re: 25.11.2018 - Aartrijke- 16e fietsen Fangio VTT Classic

Bericht door powermigie »

We willen alle 1338 deelnemers bedanken om af te zakken naar aartrijke. De reden waarom de klim er niet in zat was omdat er op hetzelfde moment een jacht aan de gang was op wild in de velden rond deze passage. We wilden niemand naar huis laten gaan met een hoop hagel in z’n poep... Volgende afspraak in aartrijke is op zondag 24 november, waar we er weer vol tegen aangaan!!!
Gebruikersavatar
Single Tracker
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 16:39
Rijdt met: Superior van bij Velo Timo
Contacteer:

Re: 25.11.2018 - Aartrijke- 16e fietsen Fangio VTT Classic

Bericht door Single Tracker »

Zeer genoten van deze prachtige rit! Een zeer afwisselend parcours met talloze speelbosjes zorgde er voor dat het fun was van begin tot einde. Proficiat aan de organisatoren! =D>
Razeir
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: za 19 nov 2016 21:48

Re: 25.11.2018 - Aartrijke- 16e fietsen Fangio VTT Classic

Bericht door Razeir »

pedaalstoemper schreef:Toprit in de streek. Goed georganiseerd. Zeer mooie onbekende stroken. Enkel jammer dat de klim naar Aartrijke vanuit Zedelgem moest gebeuren via de weg.
Ik had vernomen dat deze strook niet kon verkregen worden door de jacht,ieder zijn hobby zeker
jeanke855
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: ma 11 nov 2013 20:01
Rijdt met: bmc teamelite te01 xtr ; bmc teamelite te02 xt/slx

Re: 25.11.2018 - Aartrijke- 16e fietsen Fangio VTT Classic

Bericht door jeanke855 »

weet iemand waar de foto's terug te vinden zijn die zijn gemaakt onderweg?? Ikzelf kan al het positieve van hierboven enkel maar bevestigen!! leuke rit achter de rug!!
mrdepo
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 okt 2016 18:43

Re: 25.11.2018 - Aartrijke- 16e fietsen Fangio VTT Classic

Bericht door mrdepo »

Bij deze wil ik alle mountainbikers en clubs (1338) medewerkers, sponsers, Team Depo bedanken om tot dit super resultaat te komen. Maanden hard werk loont.
Echter moet ik jullie mee delen dat dit voor mij de laatste keer was in de organisatie van deze vtt. Ik heb me drie jaar voor 200% ingezet om deze Vtt terug op de kaart te zetten. Te grote meningsverschillen hebben me tot dit besluit doen komen. Toch wil ik Miguel, Robrecht en Fangio bedanken voor de drie top edities die we tot stand hebben gebracht. Cijfers liegen niet. Van -500 naar +900, 1100, +1300.

Bedankt aan allen, tot op 1 van de volgende mountainbiketochten.

Mvg Jürgen Depoorter (Mrdepo)

Foto's komen er aan op onze Fb pagina.
Laatst gewijzigd door mrdepo op di 27 nov 2018 08:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gino_mtb
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 13 jun 2018 20:56

Re: 25.11.2018 - Aartrijke- 16e fietsen Fangio VTT Classic

Bericht door Gino_mtb »

Zondag de grote tocht gereden. De extra lus aan het vloethemveld was zeker een meerwaarde.
Was eigenlijk echt topritje. Veel speelbosjes, gewone bospaden, ne klim over ne camion :-) ...
Ook de bepijling was echt dik in orde. Denk dat ik het nog nooit zo goed geweten heb. Alles zéér duidelijk aangeduid. Ook de gevaarlijke oversteken waren perfect aangeduid, de splitsingen .... zo zou het eigenlijk op iedere MTB-tocht moeten zijn. Beter kan niet!

Als ik één minpuntje mag zeggen is dat er bij de tweede bevoorrading, toen wij er kwamen bijna niets meer lag.
De eerste was wel dik in orde ... en de derde (jagermeister) ook :-).

Ik las net dat de bezieler van deze toch er mee stopt, ik hoop dat de anderen de fakkel volgend jaar overnemen en het even goed (proberen te) doen!

Achteraf op den après ook tof dat er een braadworstje kon gegeten worden, dat is altijd leuk en smaakt altijd. Op die manier moet een mens ook niet meer eten als je thuis komt.
Ook de bewaakte fietsparking was meerwaarde.

Proficiat Mrdepo !!
mrdepo
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 okt 2016 18:43

Re: 25.11.2018 - Aartrijke- 16e fietsen Fangio VTT Classic

Bericht door mrdepo »

Gino_mtb schreef:Zondag de grote tocht gereden. De extra lus aan het vloethemveld was zeker een meerwaarde.
Was eigenlijk echt topritje. Veel speelbosjes, gewone bospaden, ne klim over ne camion :-) ...
Ook de bepijling was echt dik in orde. Denk dat ik het nog nooit zo goed geweten heb. Alles zéér duidelijk aangeduid. Ook de gevaarlijke oversteken waren perfect aangeduid, de splitsingen .... zo zou het eigenlijk op iedere MTB-tocht moeten zijn. Beter kan niet!

Als ik één minpuntje mag zeggen is dat er bij de tweede bevoorrading, toen wij er kwamen bijna niets meer lag.
De eerste was wel dik in orde ... en de derde (jagermeister) ook :-).

Ik las net dat de bezieler van deze toch er mee stopt, ik hoop dat de anderen de fakkel volgend jaar overnemen en het even goed (proberen te) doen!

Achteraf op den après ook tof dat er een braadworstje kon gegeten worden, dat is altijd leuk en smaakt altijd. Op die manier moet een mens ook niet meer eten als je thuis komt.
Ook de bewaakte fietsparking was meerwaarde.

Proficiat Mrdepo !!
Hallo,

Het is super om te horen, dit is idd hoe ik en twee vrienden er o er denken hoe een mtb georganiseerd zou moeten zijn.
Van de 2de bevoorrading ben ik echter maar 's avonds op de hoogte gesteld. Ik en 2 medeleden buigen ons over parcours, promotie,bepijling , infoborden, Jagermeister....en zelf mountainbiken, pijlen, afpijlen...
Mij komen jullie zeker en vast nog tegen dit en de komende jaren.

Mvg Jürgen
Gebruikersavatar
andy vdb
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: wo 02 feb 2011 21:11
Rijdt met: cube ltd comp 2011,Corratec revolution 2017

Re: 25.11.2018 - Aartrijke- 16e fietsen Fangio VTT Classic

Bericht door andy vdb »

Mss een uitdaging om met diegene die willen een eigen rit te beginnen ;) .
Plaats reactie