Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 03.11.2018 - Beveren - Roeselaarse Scatto VTT

03.11.2018 - Beveren - Roeselaarse Scatto VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

tibootje Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: fuji

Mountainbiker

Bijna volledig nieuw parcours, hoe zou ik zeggen oud maar toch nieuw.

Mountainbiker

eerste pijlen werden vandaag geplaatst voor onze MTB - rit van nu zaterdag 3 nov te Beveren Roeselare

GTC Racer Mountainbiker

zaterdag paraat voor de grote ronde. Hoe ligt het parcours erbij? hopelijk niet te zwaar #-o

Mountainbiker

GTC Racer schreef:
zaterdag paraat voor de grote ronde. Hoe ligt het parcours erbij? hopelijk niet te zwaar #-o

zelf heb heb ik niet het ganse parcours al afgelegd gisteren ( beetje werken moet ook ), als het niet meer regent zullen de zwaardere delen wel berijdbaar zijn, kunnen vrijdagavond nog ingrijpen indien te zwaar

Mountainbiker

hopelijk vrijdag niet teveel zwartrijders, bepaalde privéstukken zijn vrijdag NIET vrij om door te rijden, privacy van de bewoners respecteren. Zijn daardoor een privé stuk kwijt omdat vorig jaar teveel rijders op vrijdag deze mensen stoorden en de poort open lieten met als gevolg dat de koeien niet meer in de weide zaten.

Mountainbiker

toch enkele stukken er moeten uitlaten wegens niet te berijden.
Niet vergeten achteraf tombola onder de aanwezigen met waardebonnen voor een Scatto-fiets en Bioracer kledij.
Ook terug het Strava segment met voor de snelste tijden waardebonnen van Zakenkantoor Claeren.

Mountainbiker

Bedankt aan de 825 deelnemers, bedankt.
foto's volgen binnenkort.

arnold1967 Mountainbiker

Waar komen de foto's ergens online?

Volgende

Keer terug naar Toertochten