05.05.2018 - Kortrijk - Verada-Follens Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
- Mountainbiker
05.05.2018 - Kortrijk - Verada-Follens Classic
Bericht door VeradaFollensClassic »
Datum: Zaterdag 5 mei 2018
Plaats: SC Lange Munte, Kortrijk
Organisatie: Team Verada-Follens
Algemene info:
De Verada-Follens classic is intussen al aan zijn 7e editie toe, en voor de tweede keer schotelen we ook 2 mooie, uitdagende omlopen voor de wielen.
MTB - 40km (221hm - 55% offroad - 1 bevoorrading + 1 Fun Stop & Go)
We verlaten de Lange Munte via 't Hoge en rijden via Kortrijk richting de Leie. Langs de Leie rijden we richting Lauwe waar ons enkele leuke passages staan te wachten langsheen de Preshoek en Povere Leute. Via Sint-Anna en Bellegem rijden we naar Zwevegem. Van daaruit keren we terug naar Kortrijk.
MTB - 70km (511hm - 60% offroad - 2 bevoorradingen + 1 Fun Stop & Go)
We verlaten de Lange Munte via 't Hoge en rijden via Kortrijk richting de Leie. Langs de Leie rijden we richting Lauwe waar ons enkele leuke passages staan te wachten langsheen de Preshoek en Povere Leute. Via Sint-Anna rijden we naar Bellegem en verder via Kooigem, Sint-Denijs en Moen richting Heestert, voor een éénmalige passage door het Banhoutbos.
We keren terug via Zwevegem en gaan zo terug naar Kortrijk.
Verada-Follens Classic kwaliteiten:
* Ruime buffetbevoorradingen
* Goodiebag na de rit
* Speciale aandacht voor vrouwelijke deelneemsters + gratis glaasje cava
* Kwalitatieve uitpijling
* Afspuitstand
* Bewaakte fietsstalling
* Douches
* Omer. 3+1 actie
Website: http://www.verada-follens-classic.be
Reacties na onze toertocht vorig jaar kan u hier lezen: viewtopic.php?t=137814
-
- Mountainbiker
- Rijdt met: giant
Re: 05.05.2018 - Kortrijk - Verada-Follens Classic
Bericht door plummecrosser »
alles ziet er leuk uit, enkel voor die drie plus een zal ik passen, tot zaterdag
- spiermassa
- Mountainbiker
- Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Bericht door spiermassa »
kwille elpn wiplummecrosser schreef:alles ziet er leuk uit, enkel voor die drie plus een zal ik passen, tot zaterdag
-
- Mountainbiker
okespiermassa schreef:kwille elpn wiplummecrosser schreef:alles ziet er leuk uit, enkel voor die drie plus een zal ik passen, tot zaterdag
-
- Mountainbiker
tocht zelf was meer dan verwacht gewoon genieten super bedankt gasten, parkoer gewoon super , bevoorradingen , seingevers,heel veel vriendelijke mensen bedankt tot binnen 2 jaar, maar waarom 6 euro inschrijving moest betalen terwijl ik lid ben van de wielerbond Vlaanderen , en ik moest voor 1 OMER waar ik heel erg trek in had moet 5 euro betalen , doe er iets aan en schrik de nieuwe mtb niet af omwille van de prijs
de prijs van de pinten zal ni afslaan,daarmee wordt de clubkas gevuld
nuja 6€ is nu ni het einde van de wereld,steunplakker van rode kruis zijn even duur en die plakkers kun je ni opeten onderweg denk ik,bepaalde wegritten zijn pas duur kijk maar keer na die prijzen...
zat een mooi gebouwd parcour in bellegembos er in?
nuja 6€ is nu ni het einde van de wereld,steunplakker van rode kruis zijn even duur en die plakkers kun je ni opeten onderweg denk ik,bepaalde wegritten zijn pas duur kijk maar keer na die prijzen...
zat een mooi gebouwd parcour in bellegembos er in?
- fredericdavid
- Mountainbiker
- Rijdt met: Cube Reaction RX
Bericht door fredericdavid »
Dag Plummecrosserplummecrosser schreef:tocht zelf was meer dan verwacht gewoon genieten super bedankt gasten, parkoer gewoon super , bevoorradingen , seingevers,heel veel vriendelijke mensen bedankt tot binnen 2 jaar, maar waarom 6 euro inschrijving moest betalen terwijl ik lid ben van de wielerbond Vlaanderen , en ik moest voor 1 OMER waar ik heel erg trek in had moet 5 euro betalen , doe er iets aan en schrik de nieuwe mtb niet af omwille van de prijs
onze drankkaarten/jetons worden in 2020 opnieuw bekeken & geoptimaliseerd, dit was een interne communicatiefout.
De inschrijvingsprijzen zijn normaal heel duidelijk, misschien heb je aan de verkeerde tafel ingeschreven?
In elk geval, tot binnen 2 jaar!
Frederic
Coördinator VFC