Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 13.01.2018 - Torhout - 12e VTT WTC Flandria Sportief

13.01.2018 - Torhout - 12e VTT WTC Flandria Sportief

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Muntanya Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Ne fiets...
Lichterveldenaere schreef:
Muntanya schreef:
Ik ben benieuwd rond de Flandria ranch. Daar zijn een aantal mooie voetpaden van het Moereveldpad o.a. aan de kapel v/d Bakvoordestraat en langs de Koebeek. Ik hoop dat die er in zitten, normaal zijn die enkel voor voetgangers...

Hebben die jaren geleden ook aangevraagd aan de provincie, maar een categoriek nee was het antwoord. Moereveldpad is exclusief domein voor wandelaars. Spijtig natuurlijk, maar niets aan te doen. Dit is in de regio Torhout overigens normaal, Groenhovebos, Domein de Maere en Wijnendalebos zijn beperkt tot de klassieke stukken (andere paden zijn sowieso verboden) en de andere private bossen zoals aan de Maerestraat, ook al heb je toestemming van de eigenaar, zijn ook verboden door ANB. Gelukkig schiet er nog wel wat over. :bounce:

Jammer om te lezen allemaal,

Ik zie op Strava anders wel genoeg activiteit daar, maar sssjt...

dark dingo Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: be one team replic 2003/ghost rt actinum full suspension/Trek xcaliber 29'
Altijd tof om te lezen dat er nog clubs de moeite doen om er iets fatsoenlijks van te maken!! =D> Ben reuze benieuwd.... :-k ik kom zeker af!!! so long....
dingo 8)

mrdepo Mountainbiker

Hallo,

Enkele van Aartrijke aanwezig, ik persoonlijk hou wel van wat klimwerk en zoek andere oorden op. Toch veel scc gewenst.

Mvg Jürgen

Fitzy Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cube Stereo, Cube Elite
Wacky's will be there !

LinoNiville Mountainbiker

Mijn bike: BMC SLR01 - NINER Air RDO - OPEN 0.1-0
Hele mooie tocht. Enkel vind ik de houten bruggetjes in de warande wat te glibberig. Vorig jaar zelf gevallen en gehoord dat er nog een aantal andere mensen gevallen zijn. Mss anti-slip in de toekomst?

Kijk al uit naar morgen!

bikertje 500 Mountainbiker

Mijn bike: TREK

Hallo
vandaag de laatste pijltjes gehangen en nog eens het parcours gereden,
er zitten enkele zware stukken tussen maar alles is zeer goed berijdbaar :bounce: .
Wij zijn er klaar voor,
groeten en tot morgen

bikertje 500 Mountainbiker

Mijn bike: TREK

LinoNiville schreef:
Hele mooie tocht. Enkel vind ik de houten bruggetjes in de warande wat te glibberig. Vorig jaar zelf gevallen en gehoord dat er nog een aantal andere mensen gevallen zijn. Mss anti-slip in de toekomst?

Kijk al uit naar morgen!
Beste
de warande ligt er heel goed bij,
indien het terug glibberig zou zijn mag je me er gerust over aanspreken na de rit,
ik sta aan de braadworsten,
grtz en tot morgen

Muntanya Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Ne fiets...
Braadworsten? Ik heb geen probleem met een glibberig parcours, maar ik denk dat ik u toch eens ga bezoeken?

Traxer Avatar gebruiker
Kerstman

Mijn bike: wielke vanvoor, wielke vanachter

Bedankt mannen. Prima rit =D> =D> =D>
Heel mooie nieuwe stukken en, ondanks de mindere weersomstandigheden, overal kunnen rijden.
Chapeau !

flowtrack Mountainbiker

is toch waar van het glibberig zijn, heb iemand voor mij op die brug heel lelijk zien vallen...fiets in de gracht en hij met zijn schouder op boord van brug gevallen...
mooie tocht anders, enkel verwarrend met parcours, op plattegronden bij start en op affiche stond 42 km, bij splitsing was dat 38 km en bij aankomst maar 35...had dan toch beter de grote toer gedaan...heb wel indruk dat ik stuk parcours miste, kwamen er aantal uit dreef aan de rechterzijde maar zelf daar nooit gepasseerd
bevoorradingen in orde ,maar veel te kort na elkaar

VorigeVolgende

Keer terug naar Toertochten