30.12.2017 - Leupegem - VTT Valerius de Saedeleer

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 30.12.2017 - Leupegem - VTT Valerius de Saedeleer

Bericht door filiep72 »

Mooie foto's Polarbear ;-)
Gebruikersavatar
Ribbeke
Mountainbiker
Berichten: 166
Lid geworden op: vr 14 mar 2008 10:27
Rijdt met: een moeilijk geval

Re: 30.12.2017 - Leupegem - VTT Valerius de Saedeleer

Bericht door Ribbeke »

Ook voor mij zeker een tocht voor herhaling vatbaar.
Hoewel er hier en daar modder was, moest er eigenlijk nooit afgestapt worden.
Ik vreesde wat de hoogtemeters, maar dit viel al bij al mee, gezien er regelmatig wat beton/asfaltstroken in het parcours zaten die recuperatie mogelijk maakten.
Grootste probleem was de wind waardoor het soms moeilijk was om op het glibberig spoor te blijven.

Voor mij persoonlijk dan : een beetje kalmer in de afdalingen, zodat er niet gevallen wordt in de sporen (met een mooie snijwonde als gevolg)

Doe zo verder en zeker tot volgend jaar
mor or less
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 26 jan 2014 17:54

Re: 30.12.2017 - Leupegem - VTT Valerius de Saedeleer

Bericht door mor or less »

Ik heb nog eens de tocht overgedaan maar dan met behulp van Dace93 zijn opname (you tube film) :-)

ik raad iedereen aan om deze opname ten gepaste tijde nog eens te bekijken , vol bewondering van uw kunnen op de hellingen en modderstroken , heeft er u gedurende de tocht wel iemand ingehaald ?? welke bandendruk had je ???? Ik heb niets gezien maar ondertussen weet ik al een beetje van je kwaliteiten met de fiets =D>

Mooie opname trouwens van fantastische tocht , bedankt
Gebruikersavatar
Dace93
Mountainbiker
Berichten: 248
Lid geworden op: zo 06 aug 2017 20:44
Rijdt met: CUBE LTD SL 2x blackline 2017

Re: 30.12.2017 - Leupegem - VTT Valerius de Saedeleer

Bericht door Dace93 »

mor or less schreef:Ik heb nog eens de tocht overgedaan maar dan met behulp van Dace93 zijn opname (you tube film) :-)

ik raad iedereen aan om deze opname ten gepaste tijde nog eens te bekijken , vol bewondering van uw kunnen op de hellingen en modderstroken , heeft er u gedurende de tocht wel iemand ingehaald ?? welke bandendruk had je ???? Ik heb niets gezien maar ondertussen weet ik al een beetje van je kwaliteiten met de fiets =D>

Mooie opname trouwens van fantastische tocht , bedankt
Bedankt voor de complimenten :-).
Heeft me niemand overstoken, maar ben pas laat gestart dus was er sowieso minder volk op het parcours ;-).
Bandendruk stond nog hetzelfde als in Wingene: goeie 2kg omdat ik toen nog naar huis moest fietsen ook.
Vergeten op punt te zetten eigenlijk voor Leupegem. Heb er eerlijk gezegd ook niet meer aan gedacht...
negenentwintig
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 24 sep 2017 19:28

Re: 30.12.2017 - Leupegem - VTT Valerius de Saedeleer

Bericht door negenentwintig »

Er was iemand aan het fotograferen, als ik het me goed herinner op het off road stuk tussen de ladeuze en de winkelstraat. Was dit van de organisatie, en komen deze nog ergens beschikbaar?
Gebruikersavatar
Andy_LA
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: do 13 jan 2005 11:51
Rijdt met: Specialized Chisel Expert

Re: 30.12.2017 - Leupegem - VTT Valerius de Saedeleer

Bericht door Andy_LA »

Bedankt voor de vele positieve reacties!

Foto's van onze tocht zijn hier te bekijken: http://mccfoto.wixsite.com/marie66/biking-cycling" onclick="window.open(this.href);return false; :bounce:
Plaats reactie