22.10.2017 - Handzame - 1e MDF RIDE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1988
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 22.10.2017 - Handzame - 1e MDF RIDE

Bericht door filiep72 »

Skoon Filmpke van die brugflanken. Da wordt niet gemakkelijk zonder een voetje aan de grond te zetten. We gaan morgen eens proberen :-)
plummecrosser
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: zo 19 apr 2009 17:24
Rijdt met: giant

Re: 22.10.2017 - Handzame - 1e MDF RIDE

Bericht door plummecrosser »

Super, machtig , geweldig, top proficiat en bedankt
mrdepo
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 okt 2016 18:43

Re: 22.10.2017 - Handzame - 1e MDF RIDE

Bericht door mrdepo »

Hallo,

De rit vanuit Aartrijke gestart en ingepikt koutermolen.
Veel werk in gestoken en dit was duidelijk merkbaar. Super geamusseerd, maar jammer genoeg de tocht moeten afbreken door zware valpartij van 1 van onze leden. (Samen uit samen thuis).
Parcour top en goed berijbaar (toch het gedeelte dat wij hebben afgewerkt).
Prachtige technische passages.

Mvg Jurgen
Laatst gewijzigd door mrdepo op zo 22 okt 2017 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Vipertr
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: do 15 mei 2008 20:00
Rijdt met: Viper

Re: 22.10.2017 - Handzame - 1e MDF RIDE

Bericht door Vipertr »

Proficiat met de rit.
Petje af
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Re: 22.10.2017 - Handzame - 1e MDF RIDE

Bericht door Traxer »

Je kan hier maar 1 iets op zeggen: =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: 22.10.2017 - Handzame - 1e MDF RIDE

Bericht door spiermassa »

wat moet ik hier op zeggen.....ze hadden chouffe ,tkon niet meer slecht zijn......enjaderest ....moest iedere club in westvlaanderen zo hun best doen ,dan zal ik veel mazout sparen .Man jullie hadden veel beloofd maar ......twas nog beter .Regen bleef uit,parcour lag er nog zeer goed bij ,wind speelde nie veel rol.Alle uitdagingen aangegaan ,slechts 2 keer mislukt ,in de kleieput 30% hard trappen en 1 keer weggeleden op de flanken ...voor de rest ....deadvalley ,petit ardenne ......super super super..... alleen sommigen begrepen "hard" niet goed ....dachten dat het was harde ondergrond zekers ](*,) ](*,) ](*,) ,ja veel volk maar toch weinig hinder .......12 op 10 voor deze tocht ....ongelooflijk .....kan dit nog beter (vroeg mij dit vorig jaar ook af ) en nee niks te maken met het beste bier :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:
vani
Mountainbiker
Berichten: 778
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 13:29
Rijdt met: Specialized & BMC

Re: 22.10.2017 - Handzame - 1e MDF RIDE

Bericht door vani »

Toprit met waar vele dagen/weken/maanden werk is ingekropen. =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Sully
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: wo 06 okt 2010 19:11
Rijdt met: Orbea Wild | Cotic Solaris+

Re: 22.10.2017 - Handzame - 1e MDF RIDE

Bericht door Sully »

gestart om 09.30u en vaak alleen op het parcours.
Tonnen respect MDF'ers. Heerlijk om eens dicht bij huis een echt lekkere rit te rijden met fijne tracks.
Elk specialleke zette aan om te bissen wat dan ook met de smile gebeurde.
Zonneke, parcours in perfecte staat en genoeg playtime om voldaan af te sluiten.
SUPER GEDAAN GASTEN !!!!!!!
1000maal respect
Gebruikersavatar
tram4
Mountainbiker
Berichten: 781
Lid geworden op: ma 13 jun 2005 20:34
Rijdt met: scott genius MC50

Re: 22.10.2017 - Handzame - 1e MDF RIDE

Bericht door tram4 »

Na de lofbetuigingen van greg aan deze tt een kijkje genomen naar het forum wat er over deze tt te lezen stond. Hmm deze was niet te versmaden, de tt van de grysperres 2.0 . Thuis met de vlo vertrokken naar handzame waar de Greg mij al stond op te wachten. Stef zou nog wat schilderen, wijle weg dus. Na een paar km stond ik ineens plat en vertelde Greg dat hij niet moest wachten. Een nieuw binnenbandje er in en weer weg maar na een paar honderd m weer plat. Hmm had toch overal goed getast???Gelukkig kwam er een vriendelijke gast langs die me een binnenband leende ik had er nl maar 1 mee. Wist het al direct dat ik Greg met zn huidig vormpeil niet meer ging inhalen maar mn buur die een 5tal min geleden passeerde zou wel lukken. Na een 10tal min. juist na het parcourke in de varkensstal kwam ik er bij. Wat er nadien volgde grensde aan het ongeloofelijke. Waar die mannen al die bosjes en technische zones uithaalden ....Ik verdenk ze ervan van in de laatste 5 jaar bosjes aangeplant te hebben.
Subliem gewoon gasten. Alles was perfect te berijden. Slechts 1x een voetje aan de grond moeten zetten (het derde stijle bergje in de kleiputten) Aan de 2e bev hielden mn buur en co het voor gezien (baanmannen he ) en dan de rest alleen verder. Nog veel leuks en een aantal volledig onbekende stroken later met een big smile aan de apres aangekomen. Een klappeke en sjapooke met de parcoursbouwer gedaan eentje gedronken en wat gekwebbeld met spiermassa en weer naar huis.
Nog een keer een onwaarschijnlijk bedankt aan de organiserende cub :!: :!: :!:
parcours
Witten79
Mountainbiker
Berichten: 300
Lid geworden op: ma 14 jan 2013 10:07
Rijdt met: Merida Matts 40 / Cube reaction pro 29

Re: 22.10.2017 - Handzame - 1e MDF RIDE

Bericht door Witten79 »

Deze morgen vroeg uit mijnen nest voor ten 7en half aan te zetten.
Eerste 18kms samengereden met 2 van soenen ingelmunster. Ja man da was gazze geven. Na de bv rap alleen aangezet want ik moest aan tijden thuis zijn voor schoolfeest.
Awel da was ne zalige rit. Spijtig dat mijn middenblad versleten was maar ik heb dan maar opt kleinste blad gelegd en zo de technische stukken gepakt. Eerlijk, ik heb toch ne keer of 3 voetje moeten zetten. Maar voor de rest wast heel in orde. Bvs waren top, afspuitstand was goed. Helaas heb ik de kas niet kunnen spijzen.
Maar volgend jaar ben ik er were.
Gr witten
Plaats reactie