15.01.2017 - Hasselt-Kiewit - TT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: 15.01.2017 - Hasselt-Kiewit - TT

Bericht door frits motaar »

frits motaar schreef:Mijn ice-spikers liggen er al op,t'zal plazant worden in de sneeuw!! (o) (o) (o)
Nu nog van die bronchitis af geraken. :evil:
t'zal niks zijn hier,heb de spikes er gisteren afgedaan en ben in Overpelt gaan rijden.
Gebruikersavatar
HansP
Mountainbiker
Berichten: 476
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 14:04
Rijdt met: Cube Stereo Hybrid 140 Action team

Re: 15.01.2017 - Hasselt-Kiewit - TT

Bericht door HansP »

De foto's staan reeds online!

deze worden u gratis aangeboden door Team W-bikes Diepenbeek!

http://www.w-bikes.be/mtbtocht/toertoch ... r-voorbij/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
nero
Mountainbiker
Berichten: 416
Lid geworden op: do 13 jul 2006 22:03
Rijdt met: Een Niner Air 9 Rdo carbon

Re: 15.01.2017 - Hasselt-Kiewit - TT

Bericht door nero »

Tja, eerst en vooral bedankt om een TT te organiseren.In de intro stond dat het eerste en laatste deel een snel parcours is. Is prima, foch van Kiewit naar de Teut en van de Teut terug naar Kiewit: ASFALT EN BREDE MODDERDREVEN. Daarbij nog heel wa pijlen weg op het einde. Kunnen jullie volgrnd jaar niet eens met Bokrijk rond de tafel zitten, dat je Bokrijk inrijdt en daar enkrle mooie paadjes doet ipv de saaie Asfaltstukken nu.
Gebruikersavatar
HansP
Mountainbiker
Berichten: 476
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 14:04
Rijdt met: Cube Stereo Hybrid 140 Action team

Re: 15.01.2017 - Hasselt-Kiewit - TT

Bericht door HansP »

Beste Nero.

Er word elk jaar weer rond de tafel gezeten om toelating te krijgen.
Jammer genoeg is dit helemaal niet zo makkelijk. We doen wat we kunnen om jullie een zo mooi mogelijke tocht te geven!
Oxygen
Mountainbiker
Berichten: 133
Lid geworden op: do 28 okt 2004 21:49
Rijdt met: Moozes Avalanche 29'er // Moozes Boast Cross // Tita 26'er

Re: 15.01.2017 - Hasselt-Kiewit - TT

Bericht door Oxygen »

Fijne rit, lekkere modder, prima bevoorrading: we hebben ons weer "kapot" geamuseerd! =D> =D>

Bedankt aan de organisatie en tot volgend jaar!
merida13
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: do 28 apr 2016 20:00

Re: 15.01.2017 - Hasselt-Kiewit - TT

Bericht door merida13 »

Hoi .

Toffe tocht met een swingende bevoorrading en goed afgepijld.
Ik had wel 50km bij aankomst !

Tot volgend jaar!
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 675
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Re: 15.01.2017 - Hasselt-Kiewit - TT

Bericht door Den jjag »

Filmke:

" onclick="window.open(this.href);return false;
lupo60
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: ma 25 mar 2013 18:52
Rijdt met: Specialized Comp Carbon (Hardtail)

Re: 15.01.2017 - Hasselt-Kiewit - TT

Bericht door lupo60 »

Ik moet toch ook ff kakken. Het parcours vond ik ok, bevoorrading ook, bepijling :ca va nog. Maar dat er geen afspuiting was met zo
een smospartij, dat was toch wel een héle dikke min in mijn boek zenne. Dat heeft zelfs de armtierigste organisatie 'oep den buuten'
voor mekaar. Sorry, maar dat moest me toch ff van het hart. Voor de rest geen kwaad woord.
thomas-89
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 25 jan 2015 17:30
Rijdt met: sensa fiori, isaac impact, ridley noah rs

Re: 15.01.2017 - Hasselt-Kiewit - TT

Bericht door thomas-89 »

heb het gevraagt of er een was maar vreda (denk ik) kwam niet omda het vroor zijden ze :evil:
vindt het zelf ook heel jammer dat ik men bike niet kon afspuiten en spijtig genoeg ook niet egt warm water had om te doechen (warm water zal juist op geweest zijn denk ik want degeen na ons hadden wel warm water
lupo60 schreef:Ik moet toch ook ff kakken. Het parcours vond ik ok, bevoorrading ook, bepijling :ca va nog. Maar dat er geen afspuiting was met zo
een smospartij, dat was toch wel een héle dikke min in mijn boek zenne. Dat heeft zelfs de armtierigste organisatie 'oep den buuten'
voor mekaar. Sorry, maar dat moest me toch ff van het hart. Voor de rest geen kwaad woord.
Gebruikersavatar
HansP
Mountainbiker
Berichten: 476
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 14:04
Rijdt met: Cube Stereo Hybrid 140 Action team

Re: 15.01.2017 - Hasselt-Kiewit - TT

Bericht door HansP »

lupo60 schreef:Ik moet toch ook ff kakken. Het parcours vond ik ok, bevoorrading ook, bepijling :ca va nog. Maar dat er geen afspuiting was met zo
een smospartij, dat was toch wel een héle dikke min in mijn boek zenne. Dat heeft zelfs de armtierigste organisatie 'oep den buuten'
voor mekaar. Sorry, maar dat moest me toch ff van het hart. Voor de rest geen kwaad woord.
Aje moe kakke moe je kakken eh ;)

Afspuitstand was idd een must maar jammer genoeg zoals hierboven gezegd werd heeft de organisatie die dat voor ons regeld ons in het droge gelaten (hihi). Ze hebben niet afgebeld en niet komen opdagen! Jammer genoeg buiten onze wil. Alsook de douches.
Zullen dit van de douches wel aanhalen bij de kantine of dit altijd zo is of nu toevallig...
Plaats reactie