30.10.2016 - Essen - Hoekse Trappers: 25e VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
galileo
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: zo 08 jan 2006 22:18
Rijdt met: Lapierre 629

30.10.2016 - Essen - Hoekse Trappers: 25e VTT

Bericht door galileo »

Locatie start
Parochiecentrum Essen Statie
Kerkstraat 60
2910 Essen
Van 8:00 tot 10:00

http://www.dehoeksetrappers.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
galileo
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: zo 08 jan 2006 22:18
Rijdt met: Lapierre 629

Re: 30.10.2016 - Essen - Hoekse Trappers: 25e VTT

Bericht door galileo »

nog eentje

Afbeelding
Gebruikersavatar
pvde
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: do 26 jul 2007 12:19
Rijdt met: Cannondale Bad Habit 1 + Moterra 3 + Synapse Carbon Ultegra

Re: 30.10.2016 - Essen - Hoekse Trappers: 25e VTT

Bericht door pvde »

Veldtoertocht:

Op zondag 30 oktober 2016 organiseren we onze 25ste veldtoertocht. Het vertrek en aankomst zijn voorzien in het Parochiecentrum Essen-Statie, Kerkstraat 62 te Essen (vlak naast het zwembad van Essen). Via enkele binnenwegen bereik je snel de bossen van Essen Wildert, de Kalmthoutse Heide en Huybergen waar een mooi en afwisselend parcours is uitgetekend. Je kan kiezen tussen afstanden van ongeveer 40 en 23 km. Onderweg is er een bevoorrading voorzien met soep, sportdrank en de nodige versnaperingen.
Bij aankomst is er de mogelijkheid tot douchen, het laten afspuiten van je fiets en een bewaakte fietsparking. Achteraf kan je nog genieten van een drankje in ons gezellig praatcafé.


Veldtoertocht Hoekse Trappers:
zondag 30 oktober 2016

Vertrek: Parochiecentrum Essen Statie - Kerkstraat 62 te Essen
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: 30.10.2016 - Essen - Hoekse Trappers: 25e VTT

Bericht door spiermassa »

raar dat hier nie veel reaktie komt ......der was nogthans zeer veel volk

nu mijn verhaal......twijvelde tussen poederlee ,st amand en esssen omvanuit het verre westvlaanderen te komen.Essen had ik nog niet gereden dus deze eens geprobeerd.Goeie organisatie,mooie tocht.Eerst beetje verbinding naar het bos van wildert en daar dan ne super singletrack gekregen.Daar het maar 42km was dezen eens gebist.Dan kwam er veel offroad vooral in bos maar een beetje teveel rechtdoor.Na de bevoorraading volgden de knappe stukken elkaar op met hoogtepunt huijbergen en de nootjesberg.....weer enkele stukken gebist.Met de fatbike overal op en doorgeraakt,moest wel dikwijls slalommen tussen de wandelaars de bulten op.Na huijbergen reden we dan nog via vele slagen en dreven terug naar essen.Binnengerold met 50 km.....westmalle en dan anderhalfuur terug naar huis.
Gebruikersavatar
Leto
Mountainbiker
Berichten: 289
Lid geworden op: di 01 mar 2005 21:02
Rijdt met: Speci Epic Pro & Speci Roubaix SL4

Re: 30.10.2016 - Essen - Hoekse Trappers: 25e VTT

Bericht door Leto »

spiermassa schreef:raar dat hier nie veel reaktie komt ......der was nogthans zeer veel volk

nu mijn verhaal......twijvelde tussen poederlee ,st amand en esssen omvanuit het verre westvlaanderen te komen.Essen had ik nog niet gereden dus deze eens geprobeerd.Goeie organisatie,mooie tocht.Eerst beetje verbinding naar het bos van wildert en daar dan ne super singletrack gekregen.Daar het maar 42km was dezen eens gebist.Dan kwam er veel offroad vooral in bos maar een beetje teveel rechtdoor.Na de bevoorraading volgden de knappe stukken elkaar op met hoogtepunt huijbergen en de nootjesberg.....weer enkele stukken gebist.Met de fatbike overal op en doorgeraakt,moest wel dikwijls slalommen tussen de wandelaars de bulten op.Na huijbergen reden we dan nog via vele slagen en dreven terug naar essen.Binnengerold met 50 km.....westmalle en dan anderhalfuur terug naar huis.
[-o< sssttttt, stilhouden zou ik zo zeggen. Prachtig parcours, weinig reclame maar toch al wel genoeg volk, dus ssstttt :-"

Zeer goed geamuseerd daar, prachtige omgeving en dan nog eens het geluk van het mooie weer. Goed georganiseerd ook trouwens. Ik zal er volgend jaar terug zijn !!
Plaats reactie