07.08.2016 - Vlezenbeek - Hoebelbike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
BikingBrecht
Mountainbiker
Berichten: 681
Lid geworden op: di 03 aug 2004 19:28
Rijdt met: Cannondale F500, Cannondale Rush 5 met Fox vork

Re: 07.08.2016 - Vlezenbeek - Hoebelbike

Bericht door BikingBrecht »

Het was weer dik in orde in Vlezenbeek.
Zowel vrijdag als vandaag genoten de mooie tocht en prima organisatie.
Vandaag was het gelukkig al wat droger dan op vrijdag.
De extra lus voor de 65&75 vond ik best wel stevig en was ook wat anders dan andere jaren.
De laatste 10km van de 75km met beginnende krampen voorzichtig en op karakter uitgereden.

Nu moe en voldaan in de zetel. Tot een volgende editie.!
de Ron
Mountainbiker
Berichten: 119
Lid geworden op: do 16 feb 2006 19:06
Rijdt met: '17 Scott Spark 900 RC Ultimate, '17 Scott Scale RC 900 World Cup

Re: 07.08.2016 - Vlezenbeek - Hoebelbike

Bericht door de Ron »

mooie tocht gereden (45km)

proficiat aan de organisatie, was fantastisch, goede bepijling, mooi kado bij aankomst, parcours lag er heel goed bij, volgend jaar terug present


Ron
cube 38
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: do 19 jan 2012 13:22
Rijdt met: tis de man erop da telt

Re: 07.08.2016 - Vlezenbeek - Hoebelbike

Bericht door cube 38 »

Vandaag gestart met kammeraad voor de 65km,voor de 5de deelname op rij toch weeral
een mooie uitgepijlde tocht gereden met redelijk wa hms(880).Bevoorading was zeer uitgebreid
voor ieder wat wils en den apres was ook in orde =D> =D> Tot slot wil ik de organisator(raymond)
bedanken voor het mooie aandenken(t shirts) die hij ons gegeven heeft :-D :-D
Bedankt en tot volgend jaar.

Groeten uit gent.
chrisper
Moderator
Berichten: 887
Lid geworden op: di 25 sep 2012 20:01

Re: 07.08.2016 - Vlezenbeek - Hoebelbike

Bericht door chrisper »

wegens medische redenen heb ik helaas niet kunnen komen naar 1 van mij favoriete ritten van het seizoen.
en nu net dat het een speciale editie was. t-shirt gemist (dju toch)
jammer na 4 edities op rij
zeker na de goeie commentaren
Kulgan
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 26 dec 2011 12:39
Rijdt met: Rocky Mountain Element 2017/Rocky Mountain Instinct

Re: 07.08.2016 - Vlezenbeek - Hoebelbike

Bericht door Kulgan »

Was geen t-shirt maar een 'Hoebelbike' Chimay glas ;-)

Verder hele leuke tocht!! Die 'putten' in het tuincentrum worden precies steiler en steiler.
Wel ketting in twee getrokken in die steile klim om het tuincentrum buiten te rijden, maar gelukkig snelschakeltje bij.
Sunreezer
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 15:52
Rijdt met: Orbea Alma Carbon

Re: 07.08.2016 - Vlezenbeek - Hoebelbike

Bericht door Sunreezer »

Ik heb wel bij een bepaalde passage door een bos mijn hoofd enorm zwaar gestoten aan een laaghangende tak die verscholen zat tussen de bladeren. Er waren zo nog enkele gevaarlijke obstakels die iets beter hadden kunnen worden aangeduid. Voor de rest niets op aan te merken.
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: 07.08.2016 - Vlezenbeek - Hoebelbike

Bericht door spiermassa »

vanuit westvlaanderen met 3 man hier ook aangezet.........wou deze eens doen met de fatbike.Leuke ervaring vooral aan het tuincentrum.Tof parcour,super organisatie.En niet de vergeten den apres met fleske chimay.........enige domper op het feest......de fille in wetteren op weg naar huis.
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1004
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: 07.08.2016 - Vlezenbeek - Hoebelbike

Bericht door koppigaard »

Sunreezer schreef:Ik heb wel bij een bepaalde passage door een bos mijn hoofd enorm zwaar gestoten aan een laaghangende tak die verscholen zat tussen de bladeren.
Helm opgezet? Je komt ze af en toe nog tegen, bikers zonder. De bescherming die een helm biedt blijft natuurlijk beperkt, maar als je zo'n tak tegenkomt...
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: 07.08.2016 - Vlezenbeek - Hoebelbike

Bericht door TaurineR »

koppigaard schreef:
Sunreezer schreef:Ik heb wel bij een bepaalde passage door een bos mijn hoofd enorm zwaar gestoten aan een laaghangende tak die verscholen zat tussen de bladeren.
Helm opgezet? Je komt ze af en toe nog tegen, bikers zonder. De bescherming die een helm biedt blijft natuurlijk beperkt, maar als je zo'n tak tegenkomt...
De bescherming van een helm is opvallend goed, zeg dat ik het gezegd heb!
Dat ding dempt en helpt enorm als het eropaan komt.
Sunreezer
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 15:52
Rijdt met: Orbea Alma Carbon

Re: 07.08.2016 - Vlezenbeek - Hoebelbike

Bericht door Sunreezer »

koppigaard schreef:
Sunreezer schreef:Ik heb wel bij een bepaalde passage door een bos mijn hoofd enorm zwaar gestoten aan een laaghangende tak die verscholen zat tussen de bladeren.
Helm opgezet? Je komt ze af en toe nog tegen, bikers zonder. De bescherming die een helm biedt blijft natuurlijk beperkt, maar als je zo'n tak tegenkomt...
Ik kom niet buiten zonder helm op. Maar het was een vrij zware slag, en ook al draag je een helm, die voel je wel.
Plaats reactie