10.04.2016 - Waasmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: 10.04.2016 - Waasmunster

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

En was de aankomst op de koer van de ruiter net zo zonnig als die in het centrum
oftewel was het daar op de ruiter ook een feestje?
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

Re: 10.04.2016 - Waasmunster

Bericht door sofeurken »

@vedet,ik weet niet waar gij gereden hebt maar veel slijk heb ik echt niet gezien en al helemaal niet op die 2de lus v/de 55km :-?
tochtje mocht er mijns inziens zijn ,een beetje als altijd in waasmunster,lekker weertje ook.
bepeiling kon op sommige plaatsen wel iets beter
Filemon1
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 23 nov 2012 19:09
Rijdt met: Trek Superflu Elite SL

Re: 10.04.2016 - Waasmunster

Bericht door Filemon1 »

Superfit, zeer snel met een beetje hoogtemeters.
Ook voor ons kon de bepijling beter, toch een fantastische ochtend gehad.
Tocht was voor ons goed berijdbaarbaar, een modderstrook mag er ook wel eens inzitten.
Bedankt organisatie voor deze geweldige voormiddag, volgende jaar zijn we weer van de partij.
francesco II
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: vr 13 jul 2012 23:14
Rijdt met: ne zwarte

Re: 10.04.2016 - Waasmunster

Bericht door francesco II »

ik vond het ook een geslaagde tocht en was verbaasd dat het er zo droog bij lag op 2 à 3 stroken na. Op de 55km was het stuk langs de dijk vettiger maar niet om te zeggen dat je moest vertragen of echt uitwijken (had 24,5km gemiddeld op dat stuk)

zeer hoog offroad-gehalte (schat een 80%), zonnetje was van de partij, veel volk... kortom ideale zondagvoormiddag

bepijling was wel voldoende maar de richting van de pijlen was niet altijd duidelijk. pijlen waren fluocerend maar de zwarte richtingspijl was te onduidelijk om van ver de richting duidelijk te kunnen zien. Je kon dus enkel als je dichter kwam, de juiste richting volgen. Ik vond dat geen probleem, maar snap wel dat dit lastig was
Gebruikersavatar
vedet
Mountainbiker
Berichten: 787
Lid geworden op: zo 07 okt 2007 10:57
Rijdt met: Epic Comp 29!, Drössiger XMA 27,5+

Re: 10.04.2016 - Waasmunster

Bericht door vedet »

sofeurken schreef:@vedet,ik weet niet waar gij gereden hebt maar veel slijk heb ik echt niet gezien en al helemaal niet op die 2de lus v/de 55km :-?
tochtje mocht er mijns inziens zijn ,een beetje als altijd in waasmunster,lekker weertje ook.
bepeiling kon op sommige plaatsen wel iets beter
Afbeelding

Dit stukje had er voor mij niet in gehoeven.
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: 10.04.2016 - Waasmunster

Bericht door TaurineR »

Klopt, dat is een nat stuk, is meer iets voor in de zomer.
Alhoewel, zonder de regen van verleden nacht, zou het al iets heel anders geweest zijn.
Bushido
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: di 04 nov 2014 13:30
Rijdt met: Cube

Re: 10.04.2016 - Waasmunster

Bericht door Bushido »

Heeft er iemand een gpx file? Ik kon niet aanwezig zijn omdat ik moest werken maar zou hem wel graag eens rijden...
Plaats reactie