Za 09/05/2015 - 8ste HerderMarathon - Schorisse (Maarkedal)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
alexbiker
Mountainbiker
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 06 jul 2009 23:02
Rijdt met: Scott scale 910, Scott genius 710

Re: Za 09/05/2015 - 8ste HerderMarathon - Schorisse (Maarked

Bericht door alexbiker »

Wij zullen morgen proberen te starten om 7u30.

Misschien tot dan. Wij gaan wel maar voor de 80 + optie lus als de benen van onze maat nog willen. Er is iemand mee die voor de eerste keer mee komt naar de herdersmarathon en niet goed weet wat er hem te verwachten staat. :-& :-&


Turfke schreef:
alexbiker schreef:Zaterdag ook terug van de partij :bounce: :bounce: .

Afstand zal afhangen van het weer deze week en het weer van de dag zelf, maar afkomen dat is zeker.
Jawadde dadde, den Alexbiker & team 8) 8)
Vantzelfde gedacht voor komende zaterdag. Bedoeling is vroeg te starten, maar geraak de laatste maanden niet meer tijdig uit m'n bedde :roll:
Misschien tot zaterdag 8-[
Yannus
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: do 01 mei 2014 22:41

Re: Za 09/05/2015 - 8ste HerderMarathon - Schorisse (Maarked

Bericht door Yannus »

Vandaag reed ik met de auto op de N57 tussen Flobecq en Lessines.
Plots zag ik een rood bordje: "Attention VTT" met een schaapje onder.
Dit zijn kleine dingen die je morgen niet direct ziet maar die er toch zijn!
Mooie meerwaarde! Pluspunt!
Tot morgen :-)
pieter90
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: wo 24 okt 2012 20:57
Rijdt met: Trek Superfly 9.8 (2016) Cube Ltd pro (2015)

Re: Za 09/05/2015 - 8ste HerderMarathon - Schorisse (Maarked

Bericht door pieter90 »

Eerste deelname, na 14 dagen zonder fiets zal ik het bij 80km houden, verwacht er veel van na al die positieve commentaren :-D :-D
Gebruikersavatar
Fitzy
Mountainbiker
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 13 dec 2009 19:27
Rijdt met: Cannondale Scalpel SE, Cannondale scalpel si, Giant Anthem Pro

Re: Za 09/05/2015 - 8ste HerderMarathon - Schorisse (Maarked

Bericht door Fitzy »

De Wackys komen af zo als elke jaar ! =D>
Gebruikersavatar
cube-rider
Mountainbiker
Berichten: 144
Lid geworden op: vr 17 sep 2010 01:21
Rijdt met: CUBE AMS 100 Super HPC RACE 29 blackline

Re: Za 09/05/2015 - 8ste HerderMarathon - Schorisse (Maarked

Bericht door cube-rider »

Top Organisatie.
Denk niet (of zelfs zeker) dat er clubs of organisaties zoveel moeite doen, om het ons zo aangenaam mogelijk te maken. allen maar een dikke proficiat al =D> =D> =D> =D> =D> .

Tot sebiet
MTB-makkers :wink:
Gebruikersavatar
moonrider
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: ma 27 mar 2006 20:05

Re: Za 09/05/2015 - 8ste HerderMarathon - Schorisse (Maarked

Bericht door moonrider »

Tot sebiet !
geertm1969
Mountainbiker
Berichten: 132
Lid geworden op: zo 23 dec 2012 20:10
Rijdt met: Trek 9.8 SL

Re: Za 09/05/2015 - 8ste HerderMarathon - Schorisse (Maarked

Bericht door geertm1969 »

Deze morgen vroeg gestart, 8u30 voor de 60km.
Zeer goede bepijling en organisatie. Mooi maar niet te onderschatten parcours. Prachtig weer gehad met veel wind maar ja ge kunt niet alles willen he.
Over alles super tevreden enkel 2 min puntjes die ik toch even wil vermelden.

Op de inschrijving veel te weinig toiletten. Stonden er met pakken aan te schuiven er waren amper 2 toiletten. Mogelijks stonden er nog ergens van die hokjes maar ik en al die andere hebben ze niet opgemerkt.

Op het parcours zijn we op een lang hellend stuk gekomen dat vol gestort lag met bouwpuin ipv met gebroken steenpuin. Grote stukken steen, glas, bussen silicone, stukken plastiek buis, grote plastiek stukken van een rolluik. Echt wel schandalig wat er daar is gedumpt.
Heb er enkele zien staan met stuk gereden banden.
Jammer maar ja niet echt jullie schuld hoor maar van degene die dit er allemaal heeft achtergelaten.

Volgend jaar zeker terug. Bedankt voor de fijne en super georganiseerde rit.
Gebruikersavatar
VaMalder
Mountainbiker
Berichten: 393
Lid geworden op: zo 17 feb 2008 09:29
Rijdt met: Ene me 64 spaken en 2 pedalen

Re: Za 09/05/2015 - 8ste HerderMarathon - Schorisse (Maarked

Bericht door VaMalder »

Op het laatste moment voor deze tt gekozen idpv Buggenhout. Gekozen voor de 80 en buiten enkele baggerstroken zeer goed berijdbaar. Zelfs den ijskelder ging vrij vlotjes. Wel de passage in Livierenbos links laten liggen. les geleerd vorig jaar.. Na het klimwerk kon je vlotjes recuperen op lange stroken tegen de wind in, ik had weeral de indruk dat we altijd wind tegen reden. :roll:
Knap werk, alles weeral dik in orde, tot volgende editie.

Rara wat is het : het is grijs en ligt verstopt in tgras het zorgt voor zeer veel platte banden :-D
meester biek
Mountainbiker
Berichten: 638
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 10:11
Rijdt met: sensa fiori

Re: Za 09/05/2015 - 8ste HerderMarathon - Schorisse (Maarked

Bericht door meester biek »

Bedoeling was de 60 + optielus te rijden. Na goed 11 km ben ik letterlijk het hol van Pluto (wortelklim) naar beneden gevlogen met als gevolg ligamenten van de schouder gescheurd. Pechdienst gebeld en die waren vrij vlug ter plaatse. Chauffeur van dienst bracht mij naar spoed (duurde daar wel wat langer) en zette m'n bike netjes terug aan de start, waarvoor dank. Hij is al terecht (met minder schade dan aan het baasje). Trouwens ook nog bedankt aan de 3 bikers die achter me reden voor hun hulp.
Hopelijk heb je de pechdienst nooit nodig, maar hij werkt wel efficiënt als het moet, toch niet onbelangrijk om te weten dat je ook daar kunt op rekenen!
Gebruikersavatar
kitana-racing
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: do 21 feb 2008 19:09
Rijdt met: Cube Reaction Pro 29

Re: Za 09/05/2015 - 8ste HerderMarathon - Schorisse (Maarked

Bericht door kitana-racing »

geertm1969 schreef:Deze morgen vroeg gestart, 8u30 voor de 60km.
Zeer goede bepijling en organisatie. Mooi maar niet te onderschatten parcours. Prachtig weer gehad met veel wind maar ja ge kunt niet alles willen he.
Over alles super tevreden enkel 2 min puntjes die ik toch even wil vermelden.

Op de inschrijving veel te weinig toiletten. Stonden er met pakken aan te schuiven er waren amper 2 toiletten. Mogelijks stonden er nog ergens van die hokjes maar ik en al die andere hebben ze niet opgemerkt.

Op het parcours zijn we op een lang hellend stuk gekomen dat vol gestort lag met bouwpuin ipv met gebroken steenpuin. Grote stukken steen, glas, bussen silicone, stukken plastiek buis, grote plastiek stukken van een rolluik. Echt wel schandalig wat er daar is gedumpt.
Heb er enkele zien staan met stuk gereden banden.
Jammer maar ja niet echt jullie schuld hoor maar van degene die dit er allemaal heeft achtergelaten.

Volgend jaar zeker terug. Bedankt voor de fijne en super georganiseerde rit.
Dat vond ik ook schandalig (van de storters he, niet van de organisatie) [-X . Hoewel het padje voorheen er eigenlijk niet beter bijlag... Maar het gevoel dat je over een vuilnisbelt rijdt is niet zo leuk natuurlijk. Zeker niet als er lekke banden mee gemoeid zijn
Plaats reactie