22/3/15 kwb Izegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Witten79
Mountainbiker
Berichten: 300
Lid geworden op: ma 14 jan 2013 10:07
Rijdt met: Merida Matts 40 / Cube reaction pro 29

22/3/15 kwb Izegem

Bericht door Witten79 »

Vorig jaar de kleine toer gedaan.
Dees jaar zou ik wat meer tijd hebben.
Iemand info over het parcours ( welke kant gaan we uit).
Gr witten
Laatst gewijzigd door Witten79 op za 21 mar 2015 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
dark dingo
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 19 jan 2005 17:14
Rijdt met: KTM 2022

Re: 23/3/15 kwb Izegem

Bericht door dark dingo »

Zo te zien hier in het straatbeeld komen ze mijn kanten uit...kleine fluo gele pijltjes...gaan waarschijnlijk richting Ooigem-sas maar komen zeker tot in Oostrozebeke.Er wordt o.a. de brugflank opgereden aan de zwaantjesbrug,kanaal Roeselare-leie. Waarschijnlijk nemen ze het crossparcour en Ooigem bos ook mee maar dat kan ik niet bevestigen. 8-[ 't amusement aldaar...
dingo 8)
Gebruikersavatar
JAT
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: vr 31 dec 2004 17:10
Rijdt met: Canyon AL6.9 2015 (29") - Thompson Curve 2011 (26")

Re: 22/3/15 kwb Izegem

Bericht door JAT »

misschien kan je hier nog wat info vinden :

https://www.facebook.com/pages/Kwb-Izeg ... 31?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;

aanwezig met een groepje MTB vrienden
https://www.facebook.com/pages/MTB-Vrie ... 2166872749" onclick="window.open(this.href);return false;
Witten79
Mountainbiker
Berichten: 300
Lid geworden op: ma 14 jan 2013 10:07
Rijdt met: Merida Matts 40 / Cube reaction pro 29

Re: 22/3/15 kwb Izegem

Bericht door Witten79 »

Mercietjes
We gaan morgenvroeg eens gaan kijken.
Gr witten
Gebruikersavatar
Mama
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: do 30 okt 2014 13:24

Re: 22/3/15 kwb Izegem

Bericht door Mama »

En rechtdoor van Izegem naar Ardooie city zo te zien ook :-D
Witten79
Mountainbiker
Berichten: 300
Lid geworden op: ma 14 jan 2013 10:07
Rijdt met: Merida Matts 40 / Cube reaction pro 29

Re: 22/3/15 kwb Izegem

Bericht door Witten79 »

Deze morgen gestart voor de 35km.
Bv was goed, afspuitstand was te druk maar dat doen we wel thuis.
Bepijling was op sommige plaatsen niet 100% duidelijk
De tocht vond ik beter dan vorig jaar.
Ik had wel 42kms op de teller maar dit heeft niet
Volgende keer weer van de partij.
Gr witten
stine
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 07 mar 2015 23:00

Re: 22/3/15 kwb Izegem

Bericht door stine »

Deze morgen was ik hier ook van de partij.
Vertrokken voor de 50km, maar moet ergens de splitsing gemist hebben en zodoende dan maar de 35km gereden.
Ik vermoed dat de splitsing ter hoogte van de Lysbrug in Ingelmunster was. Want hier heb ik enkel een pijltje naar links aan de brug gemonteerd gezien, terwijl ik in de verte nog een groepje mountainbikers rechtdoor kon zien fietsen. Het was nog vroeg in de ochtend dus zal ik wel nog niet wakker genoeg geweest zijn #-o .
In de Brouckenstraat waren de pijltjes vermoedelijk weggenomen door passanten. Hier was er een groepje ook de pijltjes kwijt, en opeens stond er een pijltje midden in een veld richting een boerderij aan de Grote Roeselaarestraat.
Eigenlijk was dit het enigste punt waar er volgens mij problemen met de pijltjes waren. Geen klachten over de bevoorrading. Over de afspuitstand heb ik geen klachten. Maar was dan ook vroeg vertrokken en door een kleinere afstand te rijden dan ik gepland. Waren er op dat moment maar 3 personen die er gebruik van maakten toen ik arriveerde. Ik kwam op de 35 toch ook aan iets meer dan 41km. Maar door het droge en winderige weer van de voorbije weken was het op 2 plaatsen na moddervrij. Bespaarde mij dan ook veel tijd in het reinigen van de mtb thuis :-D . Kom volgend jaar zeker terug, maar zal dan beter opletten om dan toch de 50 te doen.
Giezels
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: zo 13 mar 2011 14:29
Rijdt met: Scott Aspect 50
Contacteer:

Re: 22/3/15 kwb Izegem

Bericht door Giezels »

53 km op de teller deze morgen. Mooi parcours, goeie bevoorrading en het weer zat goed ook!
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: 22/3/15 kwb Izegem

Bericht door spiermassa »

enig minpunt ......kheb geen enkel splitsing tegengekomen....zodoende de volle pot gereden.en ik zie dat er hier nog hiermee problemen hadden.Voor de rest alles ok.
verry slowwww
Mountainbiker
Berichten: 152
Lid geworden op: vr 04 jan 2013 21:20
Rijdt met: granville mahone(oud),canyon yellowstone, fat rat ktm

Re: 22/3/15 kwb Izegem

Bericht door verry slowwww »

splitsing was niet duidelijk, 3 blaadjes met uitleg aan de paaltjes in ingelmunster ,die waren opgehangen gelijk met de vaart,dus als je er naar toe reed :^o ,nie te zien, ook de 50 gedaan , en had nog over ,fijne rit ,leuke bosjes in en uit =D> ,op naar de volgende :wink:
Plaats reactie