ZO 08/03/2015 BERTEM : 15e 3-Valleien MTB Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
WK Wringers Bertem
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 03 dec 2012 16:15
Contacteer:

Re: ZO 08/03/2015 BERTEM : 15e 3-Valleien MTB Toertocht

Bericht door WK Wringers Bertem »

controle van t parcours is gestart.
hopelijk zijn er niet al te veel pijltjes verdwenen.

Veel fietsplezier en hou het veilig !
Gebruikersavatar
Kenneth-mtb
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: di 08 jul 2014 21:02

Re: ZO 08/03/2015 BERTEM : 15e 3-Valleien MTB Toertocht

Bericht door Kenneth-mtb »

Enjoy,zelf heb ik afgeblazen voor de rit,geveld door griep pffffff...... :(
anho
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 07 okt 2007 18:33
Rijdt met: Merida Big nine 3000d Carbon, Giant Anthem

Re: ZO 08/03/2015 BERTEM : 15e 3-Valleien MTB Toertocht

Bericht door anho »

Ik vond hem leuk, maar niet super. Wat teveel verhard.
Organisatie en weer was goed.
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Re: ZO 08/03/2015 BERTEM : 15e 3-Valleien MTB Toertocht

Bericht door bip bip »

leuke voormiddag gehad in Bertem, genoten van deze vroege lentedag. Parcours in omgekeerde richting zorgde op het laatste inderdaad voor nog enkele pittige stroken. Werkpuntje is wat mij betreft de pijlen die niet echt opvallen. Thx aan de organisatie en tot de volgende!

grt,
bip bip
Gebruikersavatar
Rucher
Mountainbiker
Berichten: 172
Lid geworden op: ma 05 okt 2009 22:06
Rijdt met: Cannondale Rush , Scalpel 29

Re: ZO 08/03/2015 BERTEM : 15e 3-Valleien MTB Toertocht

Bericht door Rucher »

Vandaag enkel met de looky ipv met 4 , voor de conditie dacht ik de 45 te nemen maar de looky dacht de 65 te doen..mij maar wat aangepast en dacht op het einde sla ik 45 af maar da was nimeer mogelijk :-k zodat ik na 45 km ne serieuse klop kreeg en 10 km bijna gekropen heb om verder te geraken maar gelukkig kreeg ik nog iets jus in de benen voor de laatse kms.
Het weer was super en het bolde goe wat in mijn voordeel was. bevoorrading =D> , bepijling goed maar zoals bipbip zei moeilijk zichtbaar. ik heb mij in ieder geval goe geamu vandaag =D> =D> voor de organisatie
Gebruikersavatar
Mr. Stitchen
Mountainbiker
Berichten: 495
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 18:05
Rijdt met: kzien 'm zoe geire

Re: ZO 08/03/2015 BERTEM : 15e 3-Valleien MTB Toertocht

Bericht door Mr. Stitchen »

Genoten van het voorjaarszonnetje. Prima organisatie, lekker weertje, perfecte ondergrond, leuk parcours.
Verslagje van onze rit lees je op http://www.trade-n-cycle.be
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: ZO 08/03/2015 BERTEM : 15e 3-Valleien MTB Toertocht

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

Een groot =D> =D> =D> =D> =D> en een diepe buiging aan de seingevers en de mannen die onze fietsen bewaakten terwijl wij rustig konden douchen en genieten van een omer en een pain saucisse, maar natuurlijk ook alle andere medewerkers aan deze mooie toertocht van deze organisatie.

Tja, ik wil het gezegd hebben, deze organisatie heeft vantevoren een juiste weergave van de staat van de ondergrond en parcours gegeven, hulde daarvoor, daarnaast was het idd een snel parcours ik had voor de tijd van het jaar een hoog gemiddelde 23.6, mss soms wat asfalt maar ik vond het naar de tijd van het seizoen niet teveel, het was mooi, genieten van het weer en toch ook van het parcours, tuurlijk later in het seizoen wil je wat meer off road en ook wat hm, maar wat wij vandaag voorgeschoteld kregen was precies goed, naar mijn goesting.
Jokke
Mountainbiker
Berichten: 268
Lid geworden op: vr 01 aug 2003 13:44
Rijdt met: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016
Contacteer:

Re: ZO 08/03/2015 BERTEM : 15e 3-Valleien MTB Toertocht

Bericht door Jokke »

De ZoeNKers waren met 18 aanwezig en zagen dat het goed was.
Afpijling was soms niet geheel duidelijk (wij hebben bv. een splitsing te laat gezien, gelukkig werden we teruggeroepen en de splitsing tussen het stuk "soft" & "extreme" was ons geheel ontgaan).
Maar we hebben ons goed geamuseerd en dat was het belangrijkste.
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1004
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: ZO 08/03/2015 BERTEM : 15e 3-Valleien MTB Toertocht

Bericht door koppigaard »

Zeker niet politiek bedoeld, God/Allah sta me bij, maar er gaat niets boven de zwarte pijlen op gele achtergrond. Ik ben binnen gelopen met 61 km op de teller, her en der hoorde ik van 64 of er nog iets tussenin. Op de bv waren die irritante beestjes, herinner ik mij van vorig jaar, opnieuw van de partij. Suiker en bloed hebben die nodig, zo lijkt het wel.Die zullen we volgende week ook weer over ons heen krijgen en dan stopt dat plots. Bertem een keer droog kunnen rijden en zonder een papiertje of lege gelverpakking op de grond. Het geeft toch wel wat. Zo mogen er nog komen met inbegrip van de uitgebreide après-omkadering. Mooie dag! En nu gauw Chinees halen want ik verrek van de honger.
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Re: ZO 08/03/2015 BERTEM : 15e 3-Valleien MTB Toertocht

Bericht door KUBA »

Met 4 grysperres gestart en mede door het mooie weer uitstekend genoten , was 1e maal in de streek en zeker voor herhaling vatbaar.
Plaats reactie