09/11/14 Huizingen 7e Wcupclassicmtb

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Niels3
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: di 30 sep 2014 20:41

Re: 09/11/14 Huizingen 7e Wcupclassicmtb

Bericht door Niels3 »

Staat genoteerd;).
De foto's komen op jullie site te staan?
vani
Mountainbiker
Berichten: 778
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 13:29
Rijdt met: Specialized & BMC

Re: 09/11/14 Huizingen 7e Wcupclassicmtb

Bericht door vani »

ze zijn begonnen met uploaden zag ik

http://www.wcupclassicmtb.be/site/index ... 80&lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Pirgy
Mountainbiker
Berichten: 168
Lid geworden op: wo 30 mei 2007 12:50
Rijdt met: Cannondale Flash 29
Contacteer:

Re: 09/11/14 Huizingen 7e Wcupclassicmtb

Bericht door Pirgy »

En ja, ook de foto's staan al online op http://www.wcupclassicmtb.be
Bedankt iedereen, jullie waren Fantastisch
Brede Boskanter
Mountainbiker
Berichten: 210
Lid geworden op: ma 17 mei 2010 11:09
Rijdt met: batavus

Re: 09/11/14 Huizingen 7e Wcupclassicmtb

Bericht door Brede Boskanter »

Deze morgen hier ook met zes Boskantrijders voor de eerste keer de start genomen .Zelf de tocht van 54 km gedaan en mij geen seconde verveeld .Mooie startlocatie , fietsbewaking , vlotte inschrijving , het belangrijkste , het zeer afwisselende maar zwaar parcours , de drie overvloedige bevoorradingen , de vlotte afspuit .Voor mij was deze organisatie super .Enig nadeel de verre verplaatsing .Vijf na zes thuis vertrokken en door de leuke apres om vijf na vier terug thuis .Bedankt Boskanters voor de leuke dag en bedankt aan de Dworpse Bikers en tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
Vissie2
Mountainbiker
Berichten: 331
Lid geworden op: vr 02 okt 2009 13:19
Rijdt met: Bossen boven Antwerpen

Re: 09/11/14 Huizingen 7e Wcupclassicmtb

Bericht door Vissie2 »

Eerste keer hier voor de 68 km .... en wat een prachttocht met veel afwisseling! Eerst een WCup pakket dat meer waard is dan de inschrijving en dan niks dan smullen. Wel met een heel aantal ergens een pijl gemist en een extra (en leuke) helling genomen. Bleek er helemaal beneden nog een afslagje te zijn waar we voorbij gesneld waren... daarna plat gereden (eerste keer n 2014 :evil: ) en daarom meer dan eens de groene fatbike tegengekomen. Zeer cool fietske! Op de kronkelende singletrack in het bos was het spijtig genoeg wel file. Toch super geamuseerd en de fiets proper gemaakt vooraleer voldaan huiswaarts te keren. Polar gaf 67 km aan, 1200 hms en 20,4 AVG. ZEKER voor herhaling vatbaar. Dikke proficiat aan de organisatie (o)
Gebruikersavatar
KuPa
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 05 aug 2012 00:14
Rijdt met: Orbea Alma 2019 & Commencal Meta HT AM 2015
Contacteer:

Re: 09/11/14 Huizingen 7e Wcupclassicmtb

Bericht door KuPa »

Prachtige tocht, super parcours én een op-en-top goeie service! Thanks, volgend jaar zijn we er opnieuw bij!!!

Dikke proficiat aan de organisatie!
Tommy9001
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 26 feb 2012 22:58
Rijdt met: specialized epic comp 29er

Re: 09/11/14 Huizingen 7e Wcupclassicmtb

Bericht door Tommy9001 »

Vissie2 schreef:Eerste keer hier voor de 68 km .... en wat een prachttocht met veel afwisseling! Eerst een WCup pakket dat meer waard is dan de inschrijving en dan niks dan smullen. Wel met een heel aantal ergens een pijl gemist en een extra (en leuke) helling genomen. Bleek er helemaal beneden nog een afslagje te zijn waar we voorbij gesneld waren... daarna plat gereden (eerste keer n 2014 :evil: ) en daarom meer dan eens de groene fatbike tegengekomen. Zeer cool fietske! Op de kronkelende singletrack in het bos was het spijtig genoeg wel file. Toch super geamuseerd en de fiets proper gemaakt vooraleer voldaan huiswaarts te keren. Polar gaf 67 km aan, 1200 hms en 20,4 AVG. ZEKER voor herhaling vatbaar. Dikke proficiat aan de organisatie (o)

Polar kapot???
Krisken
Mountainbiker
Berichten: 191
Lid geworden op: zo 01 jan 2012 23:44
Rijdt met: Spec Fatboy Sworks & Spec Fatboy Expert

Re: 09/11/14 Huizingen 7e Wcupclassicmtb

Bericht door Krisken »

joel schreef:
Krisken schreef:53K met de fatbike gebold : ik deel de mening"top & choco"!
Enige wat ontbrak was een EHBO tentje om een halfuur aan het infuus te liggen :-)
hey"cousin":) idem voor fat nr 2 met de Farley. grts
Goe gedaan maat !! Jij had nog wat meer speed dan ik. We hadden bekijks :-)
Gebruikersavatar
STEVE M
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 12 jun 2011 22:48
Rijdt met: Nen orange me stijve biene - Ne chromé klassieker - A racepjeit

Re: 09/11/14 Huizingen 7e Wcupclassicmtb

Bericht door STEVE M »

Het dagje begon minder goed aan de inschrijving toen bleek dat ik geen cash op zak had, de madam had mijn portefeuille leeggeroofd de avond ervoor toen ze op de lappen ging. 8-[
Een nobele onbekende man met een fluogroene jas hoorde me sakkeren & gaf me spontaan de 6 euro voor de inschrijving. Waarvoor nogmaals 1000x dank ! (o) Bij de start ging het meteen serieus bergop, heb hem daar dan een duwtje gegeven voor 6 euro :-D
Daarna een schitterend parcours in perfecte omstandigheden: een streep zon met een ideale temperatuur & praktisch geen modder ! (o)
Gebruikersavatar
Dia-biker
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: zo 02 jun 2013 07:42
Rijdt met: '17 Epic HT, '15 Epic FSR

Re: 09/11/14 Huizingen 7e Wcupclassicmtb

Bericht door Dia-biker »

Enorm genoten van deze tocht! Mijn 50 werd uiteindelijk 55km met net geen 1000 hm, dit was net genoeg.

Ideaal weertje, prachtig parcours, perfect uitgepijld, sublieme bevoorradingen (vooral de 9Bar repen!) en inderdaad wel veel volk dat hier en daar wat voor opstoppingen zorgde, maar het was voor iedereen zondag en goed weer en iedereen heeft evenveel (of even weinig als je het eens goed berekend) inschrijvingsgeld betaald dus vind ik het maar normaal dat iedereen de kans heeft om op eigen tempo te genieten van deze rit.
Enkel spijtig van de paar cowboys die er anders over denken en zich overal trachten tussen te wurmen. 'k heb er zo redelijk wat terug opgeraapt toen het weer bergop ging :roll:

Het enige minpuntje, voor mezelf, is dat ik net na de tweede bevoorrading achteraan lek gereden heb. Maar dit was snel verholpen en kon uiteraard de pret niet bederven.

Mijn welgemeende dankuwel aan de organisatie!
(o)
Plaats reactie