Za 25/10/2014 Ronse : Biking@Ronse MTB Tour 2014

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Martin
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: ma 18 dec 2006 14:12
Rijdt met: olympia

Re: Za 25/10/2014 Ronse : Biking@Ronse MTB Tour 2014

Bericht door Martin »

TaurineR schreef:
den jaen schreef:
Martin schreef:schitterende en lastige tocht, het laatste bos te voet was er voor mij te veel aan, maar misschien inderdaad de verkeerde banden gekozen op basis van het bericht dat alles goed berijdbaar was :roll:

had er ook nog aan gedacht om andere banden derop te zwieren maar geen tijd gehad !
maar toch kunnen genieten van de tocht en ven den ename !!
Dit vraag ik me toch af: wisselen jullie echt telkens van banden afhankelijk van parcours of het weer?
Hoeveel setjes staan er dan te wachten in de garage?
Wat als je met notubes rijden? Hebben jullie een aantal wielsets hangen?
Neen, wat mij betreft was dat ironisch bedoeld, ik ging met de beste banden van de wereld niet boven geraakt zijn, noch in Heynsdaele en al evenmin in dat laatste bos op de 55.
vani
Mountainbiker
Berichten: 778
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 13:29
Rijdt met: Specialized & BMC

Re: Za 25/10/2014 Ronse : Biking@Ronse MTB Tour 2014

Bericht door vani »

Martin schreef:
Neen, wat mij betreft was dat ironisch bedoeld, ik ging met de beste banden van de wereld niet boven geraakt zijn, noch in Heynsdaele en al evenmin in dat laatste bos op de 55, volgend jaar zal ik opnieuw 's morgens vertrekken in plats van 's namiddags, misschien zal dat meer helpen.
Wel ik ben om 8.15 vetrokken en ben maar 2 x moeten afstappen waarvan 1 x op crossparcour om het parcour te verlaten da steil dingske op. dat bos op laatst was dan nog berijdbaar al was het zoeken en veranderen van spoor om grip te vinden zat ook wel met heel grof bandenprofiel en heel lage bandenspanning
Gebruikersavatar
Cannonneke
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 06 aug 2003 15:17
Rijdt met: Scott Spark RC WC

Re: Za 25/10/2014 Ronse : Biking@Ronse MTB Tour 2014

Bericht door Cannonneke »

Zaten er buiten Heynsdaele nog veel privéstukken in ? Overweeg om deze eens na te rijden op GPS... (heb 'm vorig jaar gereden, Heynsdaele was toen wel te doen mits de nodige pk's en juiste banden(spanning))
vani
Mountainbiker
Berichten: 778
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 13:29
Rijdt met: Specialized & BMC

Re: Za 25/10/2014 Ronse : Biking@Ronse MTB Tour 2014

Bericht door vani »

Cannonneke schreef:Zaten er buiten Heynsdaele nog veel privéstukken in ? Overweeg om deze eens na te rijden op GPS... (heb 'm vorig jaar gereden, Heynsdaele was toen wel te doen mits de nodige pk's en juiste banden(spanning))
denk toch een 4 stukken zeker ? heb enkele malen zo'n bordje gezien prive 1malige doorgang
Timmy's
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 05 feb 2007 18:50
Rijdt met: Scott Scale

Re: Za 25/10/2014 Ronse : Biking@Ronse MTB Tour 2014

Bericht door Timmy's »

Toevallig niemand geen zwarte gereedschapsbidon (BBB) gevonden op/rond de parking ? :oops:
Gebruikersavatar
polarbear
Mountainbiker
Berichten: 357
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 11:44
Rijdt met: Scott Scale 910 & 20 + Specialized Stumpjumper M4
Contacteer:

Re: Za 25/10/2014 Ronse : Biking@Ronse MTB Tour 2014

Bericht door polarbear »

Nog enkele foto's: click
Gebruikersavatar
Sir Kermit
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: di 28 okt 2014 15:46
Rijdt met: negeners

Re: Za 25/10/2014 Ronse : Biking@Ronse MTB Tour 2014

Bericht door Sir Kermit »

Veel fotografen gezien, maar zou wel eens altijd dezelfde kunnen geweest zijn:)
vercruysse eddy
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: za 08 jun 2013 23:08

Re: Za 25/10/2014 Ronse : Biking@Ronse MTB Tour 2014

Bericht door vercruysse eddy »

Beste vrienden MTB'ers , langs deze weg wil Biking@Ronse alle 734 moedige " Flandriens " bedanken voor hun deelname aan de legendarische editie van de Biking@Ronse MTB tour 2014 . Ondanks de zware regenval van donderdag en vrijdagnacht , de wijzigingen aan het parcours op de valreep door het Agentschap voor Natuur en Bos Oost-Vlaanderen en het verbod van de lokale politie om een deeltje van de Bloso MTB route van Ronse te gebruiken hopen we er toch in geslaagd te zijn jullie een avontuurlijke toertocht aan te bieden met heel veel off- road en single tracks en natuurlijk de nodige hoogtemeters . Ook de aanbevelingen op dit forum zullen gebruikt worden voor het maken van de volgende editie ( Heynsdaeleklim en wandelwegje met prikkeldraad aangepast ). Noteer alvast zaterdag 24 oktober 2015 voor de 3° editie en de Ename is ook al besteld =D> . Tenslotte staan er ook meer dan 350 foto's genomen door Fabrice Gevaert op onze website http://www.bikingronse.be" onclick="window.open(this.href);return false; . Voor de luchtbeelden genomen door de drome van de firma Icarus moeten jullie nog even geduld oefenen. Groeten uit Ronse .
Gebruikersavatar
SC179
Mountainbiker
Berichten: 59
Lid geworden op: do 13 mei 2010 14:27
Rijdt met: Scott Spark RC

Re: Za 25/10/2014 Ronse : Biking@Ronse MTB Tour 2014

Bericht door SC179 »

Zoveel foto's en er nergens opstaan :-D Meeste foto's zijn blijkbaar in de voormiddag gemaakt. Nochtans geflitst geweest in de namiddag...
snaider
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: di 20 dec 2011 18:56
Rijdt met: Cube Reaction GTC

Re: Za 25/10/2014 Ronse : Biking@Ronse MTB Tour 2014

Bericht door snaider »

Ik ben razend benieuwd naar de beelden van de drone, ... De moeten zeker spectaculaire beelden zijn,... :-D
Plaats reactie