zat 18/10 VTT KOPPENBERG Oudenaarde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
STARKEN
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: ma 22 sep 2008 22:49
Rijdt met: flanders

Re: zat 18/10 VTT KOPPENBERG Oudenaarde

Bericht door STARKEN »

Kevindv schreef:En wanneer krijgen we een update van het parcours?
Het parcours ligt er momenteel ideaal bij. Er kunnen deze week nog enkele buien vallen volgens KMI maar zaterdag blijft het droog met temperaturen van 20°c. Laat de dikke trui maar thuis liggen!
Tot zaterdag.
Gebruikersavatar
MUNARON
Mountainbiker
Berichten: 166
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 22:12
Rijdt met: Marcel Kint 3-vitessen

Re: zat 18/10 VTT KOPPENBERG Oudenaarde

Bericht door MUNARON »

Eigenlijk was MunaronHeestert 11 jaar geleden al lid.
Daarna de mountainbike even aan de kant gezet voor de voetbalcarrière bij FC Sparta Heestert.

Straks opnieuw lid, als ik mijn lidgeld niet vergeet over te schrijven...

MunaronHeestert
Gebruikersavatar
MUNARON
Mountainbiker
Berichten: 166
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 22:12
Rijdt met: Marcel Kint 3-vitessen

Re: zat 18/10 VTT KOPPENBERG Oudenaarde

Bericht door MUNARON »

STARKEN schreef:
Kevindv schreef:En wanneer krijgen we een update van het parcours?
Het parcours ligt er momenteel ideaal bij. Er kunnen deze week nog enkele buien vallen volgens KMI maar zaterdag blijft het droog met temperaturen van 20°c. Laat de dikke trui maar thuis liggen!
Tot zaterdag.
Mss zelfs tot 22°!!!
STARKEN
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: ma 22 sep 2008 22:49
Rijdt met: flanders

Re: zat 18/10 VTT KOPPENBERG Oudenaarde

Bericht door STARKEN »

Morgen de laatste bordjes op het parcours hangen en dan zijn we er klaar voor om jullie talrijk te ontvangen
STARKEN
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: ma 22 sep 2008 22:49
Rijdt met: flanders

Re: zat 18/10 VTT KOPPENBERG Oudenaarde

Bericht door STARKEN »

.
Kevindv
Mountainbiker
Berichten: 264
Lid geworden op: wo 26 okt 2011 16:28
Rijdt met: MTB Cube Acid 29 - Race Willier Izoard XP

Re: zat 18/10 VTT KOPPENBERG Oudenaarde

Bericht door Kevindv »

Heeft het op en rond de koppenberg veel geregend de voorbije dagen.
Morgen zal hij allesinds droog liggen met een lekker nazomerzonnetje.
baykey
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: do 22 nov 2012 16:06

Re: zat 18/10 VTT KOPPENBERG Oudenaarde

Bericht door baykey »

Weet er iemand of de linde al bereikbaar is van in Leupegem, of dat de N8 nog onderbroken is?
STARKEN
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: ma 22 sep 2008 22:49
Rijdt met: flanders

Re: zat 18/10 VTT KOPPENBERG Oudenaarde

Bericht door STARKEN »

baykey schreef:Weet er iemand of de linde al bereikbaar is van in Leupegem, of dat de N8 nog onderbroken is?
De Linde is bereikbaar via het rond punt in Leupegem. Je moet alleen een kleine plaatselijke omleiding volgen door de ambachtelijke zone Meersebloemen. De organisatie plaatst omleidingsborden met daarop de tekst "Start WBV VTT".
STARKEN
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: ma 22 sep 2008 22:49
Rijdt met: flanders

Re: zat 18/10 VTT KOPPENBERG Oudenaarde

Bericht door STARKEN »

Kevindv schreef:Heeft het op en rond de koppenberg veel geregend de voorbije dagen.
Morgen zal hij allesinds droog liggen met een lekker nazomerzonnetje.
Enkel donderdagnacht is er hier nog een bui gevallen. Deze voormiddag nog het parcours afgereden met enkele leden van de organisatie en alles was goed berijdbaar. Met deze namiddag een droge zuidenwind en een prachtig nazomerzon kan het parcours enkel maar beter komen te liggen. Morgen ligt er misschien al zand en stof hier en daar.
Een tip nog: niet te warm aankleden.

Tot morgen
fietsertjeAnn
Mountainbiker
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 03 aug 2008 17:09
Rijdt met: Scott CR1 + Scott Scale 920 + Scott Spark rc

Re: zat 18/10 VTT KOPPENBERG Oudenaarde

Bericht door fietsertjeAnn »

Deze ochtend rond 8.30 met de bike vertrokken vanuit Ternat naar Melden. Wegens het zomers weertje wou ik zolang mogelijk genieten van mijne bike. Na 49 km kwam ik aan de start. Zag dat er heel veel auto's stonden. Ingeschreven aan de stand van de dames , drinkbus nog eens goed gevuld , energiereepje gegeten en het plezier kon beginnen. Het is en blijft toch een mooie maar niet te onderschatten tt. Bepijling was heeeel goed, afdalingen werden steeds aangeduid, 2 bevoorradingen met vriendelijke mensen. Af en toe wat schuiven hoorde er ook bij , de keuze om de Paterberg te beklimmen via de kasseien blijft toch een goed alternatief bij veel modder (heb toch offroad gekozen) alsook met of zonder de Koppenberg eindigen lijkt me ook een goede beslissing. Als ik bij de Koppenbergvrienden kom rijden, wil ik wel de Koppenberg doen. Afspuitstand zeker gebruikt maar vooral voor been want een modderpoel eens van te dichtbij bestudeerd. Geschenkje voor de dames afgehaald, wat gedronken , drinkbus goed gevuld en de terugtocht naar Ternat aangevat. Met dit weertje en na een leuke tt ben ik dan met veel moed terug op de bike gesprongen voor mijn 49 km naar huis. De beentjes zijn wel moe maar we blikken terug op een leuke zaterdag. Dit dankzij de mannen en vrouwen van de Koppenbergvrienden. Hopelijk mogen wij nog lang genieten van jullie tt =D> =D> =D>
Laatst gewijzigd door fietsertjeAnn op za 18 okt 2014 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie