regiotour

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

Re: regiotour

Bericht door sofeurken »

onderweg naar de start vanuit adegem nog redelijk wat regen verwerkt :evil: maar gans de rit in droge omstandigheden afgewerkt,weliswaar int begin onder dreigende donkere wolken :evil:
k'moe zeggen,k'wistniet(meer) da mtb-en zo lastig kon zijn haha :lol: ,wa trager rijden zou misschien ook helpen :-? ja der zat veel bane in maar voor mij gaf het niet deze keer,twas ook al 3maanden geleden denk ik dak nog eens int veld gereden heb.6 bevoorr is genoeg voor mij :-D :-D :-D ,juist het lusje van herzele overgeslagen,aldus kwam ik toch aan 133km,
me toch gejeund!
fietsertjeAnn
Mountainbiker
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 03 aug 2008 17:09
Rijdt met: Scott CR1 + Scott Scale 920 + Scott Spark rc

Re: regiotour

Bericht door fietsertjeAnn »

Dit jaar opnieuw met de bike van thuis vertrokken (Ternat) om in Denderhoutem te starten. Mijn doel was om alles te rijden wat er te rijden viel en dat is me ook gelukt. Organisatorisch is dat hier telkens dik in orde : 6 bevoorradingen zijn meer dan voldoende. Toch enkele nieuwe baantjes mogen verkennen. 1 x verkeerd gereden door onze eigen fout (verkeerde pijltjes gevolgd zodat we na 15' à 20' opnieuw aan de bevoorrading kwamen in Ninove. Ontzettend blij dat ik opnieuw eens deze duurtraining (net geen 180 km) gereden heb. Mannen en vrouwen van de organisatie : blijf dit organiseren !!! 't Was in orde hoor =D> =D> =D>
Tot volgend jaar ! [-o<
Gebruikersavatar
barty
Mountainbiker
Berichten: 549
Lid geworden op: ma 21 aug 2006 20:26
Rijdt met: Niner RDO, custom

Re: regiotour

Bericht door barty »

Gisteren hier ook nog eens gestart, het was ondertussen enkele jaren geleden. Vorige week tijdens de chrono in Langdorp geen beetje kracht in de benen wegen geblokkeerde onderrug maar gisteren was alles terug in orde na een bezoekje bij de kraker. De regiotoer is zeker niet de meest uitdagende tocht maar steeds weer kan ik er van genieten.Goeie sfeer vind ik steeds.
Vastgesteld dat op de meeste lussen het zeer rustig was.
Vertrokken in Zottegem rond 7u30 en terug daar aangekomen stipt om 14u na 147 km bollen in een heerlijk zonnetje. Ik denk dat er enkele nieuwe wegskes inzaten en tja als ge in Zottegem start is het letterlijk safe the best for last.
Als ik het goed begrijp was Sofeurken mijne compagnon gedurende een goeie 20km ( aangename kennismaking).
Enkele bevoorradingen overgeslagen en helaas moeten vaststellen in Geraardsbergen dat de deze niet echt geschikt waren voor lange afstanden, gelukkig heb ik steeds zelf voldoende profiand bij om toch een beetje deftig aan de finish te geraken.
na de rit nog met volle teugen genoten van het lekkere broodje met esp.
Add mud
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: vr 16 okt 2009 23:23
Rijdt met: Cannondale Bad Boy , Cube reaction sl 29

Re: regiotour

Bericht door Add mud »

Een pittig ding als je de laatste maanden weinig mtb onder de poep kreeg. De lus zelf had weinig technisch maar wel een hoop powerstukken. Helemaal mijn ding maar ik miste toch wat speelse dingen.
Bedankt voor de goeie organisatie en een hoop vriendelijke mensen.
Ik kom graag terug.

T24
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

Re: regiotour

Bericht door sofeurken »

@barty,ja inderdaad,aangename kennismaking,niner met vaste vork,zal in sommige hobbeldebobbel stukken ook goe geweest zijn voor de armspieren! :-)
@fietsertje an;ferme prestatie,daar doe ik mijne hoed voor af! =D>
KRBiker
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 30 nov 2009 14:31
Rijdt met: Focus Killer Bee Ltd XT/Thompson XC980 Team

Re: regiotour

Bericht door KRBiker »

Deze ook meegedaan. Had uiteindelijk 150km op de teller, à 23.6 gem, was vooral de wind die het lastig maakte. Mooie rit maar idd niet supertechnisch. Niets van techniek vind ik echter wel overdreven, heb op een paar locaties mensen te voet zien staan. Misschien kleine tip a/d organisatie: na stop in Ninove volgenden nog een 40-tal km voor de volgende stop eraan kwam (lus ninove, vervolg basislus, lus geraardsbergen), wat nogal veel is om op 1 drinkbus te doen - zeker als je ziet dat er na de stop in geraardsbergen alweer na 10 km een stop is, en na de stop in zottegem is er slechts 7 km tot de volgende stop in Herzele...
Plaats reactie