Zo 12/01/2014 St-Andries-Brugge :: 19e Driekoningen VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
disc
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: vr 24 feb 2006 00:50
Rijdt met: Scott

Re: Zo 12/01/2014 St-Andries-Brugge :: 19e Driekoningen VTT

Bericht door disc »

We zullen starten met positieve :wink: :-D

Schitterend weertje, prima bevoorrading, heel leuk stuk in en rond haven van Zeebrugge.
Geen baggerstroken en na zware parcours van afgelopen weken een verademing.

Eerste 10 en laatste 10 km hoofdzakelijk op de weg waardoor het offroad gehalte toch wel heel laag uitviel.
Gezellige startplaats. Rekenden dan ook op leuke aprės. maar wat was dat #-o ](*,) [-( .

2 Man achter de bar, waren vrij vroeg binnen en konden het toen al niet aan. Heel lange wachttijden (terwijl er nauwelijks wachtenden voor waren). Patron die gasten afsnauwde [-( [-( . Er zijn er nog 28 voor ](*,) ](*,) ](*,).
Daarna had hij geen glazen meer. Na 20 minuten wachten (en nog steeds geen drank) was het ons zo beu dat we naar huis gereden zijn.
Laatst gewijzigd door disc op zo 12 jan 2014 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Metalbiker
Mountainbiker
Berichten: 259
Lid geworden op: zo 28 jan 2007 18:19
Rijdt met: Trek Top Fuel 9.9

Re: Zo 12/01/2014 St-Andries-Brugge :: 19e Driekoningen VTT

Bericht door Metalbiker »

Vandaag ook naar Brugge afgezakt ... en ferm ontgoochelt terug huiswaarts gekeerd na een TT waar ik toch meer van verwachte. :-D

De positieve dingen wil ik gerust ook benoemen, zo heb je een vlotte inschrijving, een leuke startlocatie, een parcours met 1 toffe strook en een perfecte afspuitstand =D> =D> =D>

Maar heb me zoals verschillende hiervoor ook hebben genoteerd soms wel geërgerd aan ...
-de beperkte parkeerplaatsen en sowieso op heel ruime afstand van de start en inschrijving
-een parcours met denk ik een 70 % road en 30 % offroad [-X de eerste 10 km twijfelde ik echt of ik me voor een MTB TT had ingeschreven, jammer ...
-een zeer beperkte uitpijling, soms moest je hokken of op goed gevoel volgen, nooit een bevestiging ... ook 1 van de gelukkigen die zo ferm verkeerd is gereden #-o
-koude douches ... kan gebeuren als er veel volk komt, maar komt onder de categorie negatief bij mij :-?
-en idd, tot je aan een drankje geraakt ... geduld is echt een schone deugd, maar daar mis je toch wel een ferme inkomstvermeerdering, vooral jammer voor jullie dan.

Volgende week stond Zeebrugge op mijn planning ... hopelijk iets meer MTB gehalte (o)
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Re: Zo 12/01/2014 St-Andries-Brugge :: 19e Driekoningen VTT

Bericht door i-Mac »

Metalbiker schreef:Vandaag ook naar Brugge afgezakt ... en ferm ontgoochelt terug huiswaarts gekeerd na een TT waar ik toch meer van verwachte. :-D

De positieve dingen wil ik gerust ook benoemen, zo heb je een vlotte inschrijving, een leuke startlocatie, een parcours met 1 toffe strook en een perfecte afspuitstand =D> =D> =D>

Maar heb me zoals verschillende hiervoor ook hebben genoteerd soms wel geërgerd aan ...
-de beperkte parkeerplaatsen en sowieso op heel ruime afstand van de start en inschrijving
Tjonge jonge jonge ... zijn die paar honderden meters extra dan zo pijnlijk? Met alle respect, maar deze kritiek is behoorlijk zwak.

Voor de rest geef ik geen commentaar op deze rit, want voor mij was het werken geblazen (aan de overkant van de inschrijvingen).
Gebruikersavatar
Offroadbiker
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: do 16 mar 2006 09:40
Rijdt met: Cube Reaction Race

Re: Zo 12/01/2014 St-Andries-Brugge :: 19e Driekoningen VTT

Bericht door Offroadbiker »

mijn maat en ik hebben ons gejeund en ons niet beklaagd om van uit Wetteren te komen biken een parcours waar we nog niet hebben
gefietst .Geen enkele keer vast gereden na een zware strook waren er genoeg kilometers om de 7e adem terug te vinden .Als veteranen
hadden we het ideale parcours. Ik zou niet leuteren over het parcours het was gevarieerd genoeg
Gebruikersavatar
hieno
Mountainbiker
Berichten: 103
Lid geworden op: vr 09 mei 2008 20:28
Rijdt met: Cube Reaction XT

Re: Zo 12/01/2014 St-Andries-Brugge :: 19e Driekoningen VTT

Bericht door hieno »

Kort samengevat : heel veel baan, veel (zondags)rijders, weinig off-road (nog minder dan vorig jaar). Maar 't was wel goed weer en de bevoorrading was ook goed... :lol:
Gebruikersavatar
Lagostientje
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 01 feb 2012 20:21
Rijdt met: Cube 29er LTD SL

Re: Zo 12/01/2014 St-Andries-Brugge :: 19e Driekoningen VTT

Bericht door Lagostientje »

geertje schreef:Na Varsenare vandaag alles klaar geùmaakt om morgen even bij de vrienden van de Brugse Cyclo's een toertocht te rijden. we gaan voor de volle 47km.

En........niet vergeten, volgende zaterdag (18 jan. 2014) is het vollen bak in Moerkerke met de 19de Damse Smokkeltocht
Een aantal Breydelzonen zullen daar ook aanwezig zijn .
Plaats reactie