Vr 01/11/2013 As

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Hofdame
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: di 26 feb 2013 13:04

Re: Vr 01/11/2013 As

Bericht door Hofdame »

Mooi ritje; goed georganiseerd!
Genoten van de mooie natuur met vogeltjesmuziek op de achtergrond.
Gebruikersavatar
Kraura
Mountainbiker
Berichten: 474
Lid geworden op: vr 19 sep 2008 07:40
Rijdt met: Trek 8500

Re: Vr 01/11/2013 As

Bericht door Kraura »

https://www.youtube.com/watch?v=P6iNpaR ... ata_player

Mijn impressie vd tocht, ( staat precies maar de helft ophet filmpje, is opnieuw aant inladen). Heerlijk vroeg vertrokken en niet veel andere bikers gezien.
vani
Mountainbiker
Berichten: 778
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 13:29
Rijdt met: Specialized & BMC

Re: Vr 01/11/2013 As

Bericht door vani »

Kraura schreef:https://www.youtube.com/watch?v=P6iNpaR ... ata_player

Mijn impressie vd tocht, ( staat precies maar de helft ophet filmpje, is opnieuw aant inladen). Heerlijk vroeg vertrokken en niet veel andere bikers gezien.

Dat zag er een leuke en mooie tocht uit :-)
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: Vr 01/11/2013 As

Bericht door frits motaar »

JB schreef:Hoi,
42.5 km, 453 Hm op den teller.
Hier mijne film.
Grt. Jo

http://www.pinkbike.com/video/338307/" onclick="window.open(this.href);return false;
awel,lang geleden dat ik hier op dit forum nog eens een filmpje volledig heb "uitgekeken",
behalve mijn eigen filmkes natuurlijk.
Je filmt eigenlijk in "my style" :-k
Er waren hier en daar nog wat "schoonheidsfoutjes" in,maar het is echt mooi gemaakt.
Wel jammer dat het niet in HD is.
Knap dat je filmt met 2 camera's (V+A),dat scheelt wat tijd,dat je de camera niet moet verplaatsen.
dus sjapoo! (o)
Gebruikersavatar
JB
Mountainbiker
Berichten: 730
Lid geworden op: wo 12 dec 2007 20:57
Rijdt met: ne Groene

Re: Vr 01/11/2013 As

Bericht door JB »

frits motaar schreef:
JB schreef:Hoi,
42.5 km, 453 Hm op den teller.
Hier mijne film.
Grt. Jo

http://www.pinkbike.com/video/338307/" onclick="window.open(this.href);return false;
awel,lang geleden dat ik hier op dit forum nog eens een filmpje volledig heb "uitgekeken",
behalve mijn eigen filmkes natuurlijk.
Je filmt eigenlijk in "my style" :-k
Er waren hier en daar nog wat "schoonheidsfoutjes" in,maar het is echt mooi gemaakt.
Wel jammer dat het niet in HD is.
Knap dat je filmt met 2 camera's (V+A),dat scheelt wat tijd,dat je de camera niet moet verplaatsen.
dus sjapoo! (o)
THX.
3 camera's aan boord, wat me zo'n 6uur beeldmateriaal oplevert. Dit moet dus in 10min verwerkt worden.
Ik film wel HD (Gopro black, Gopro 2, oregon) maar deze ook zo op het net te krijgen? Tips altijd welkom.
En weet dat een film maar zo goed is als de figuranten die er in meespelen. Bomen alleen is ook maar saai.
Grt. Jo
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: Vr 01/11/2013 As

Bericht door frits motaar »

het al dan niet "HD",hangt ook af van het "bewerkingsprogramma",ik weet niet welke jij gebruikt,maar ik werk met "HD Studio 14" dat blijft dan ook HD in het eindresultaat.(afhankelijk van de instellingen)
je spreekt van 6u film,film je dan continu alles,dat lijkt me niet makkelijk,ik film met een remote controle dat levert me zo tussen de 150 en 200 frames op van max.10sec. en dan de boel monteren tot een 10min filmpje. (o)

http://vimeo.com/user2261013/videos" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
eric66
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: zo 23 aug 2009 19:57
Rijdt met: FOCUS RAVEN MAX PRO 27,5"

Re: Vr 01/11/2013 As

Bericht door eric66 »

62km op de teller van MM naar daar en terug. Zoals elk jaar...niks op aan te merken, en het weer zat ook nog mee...fiets was bijna niet vuil dus maar direct naar den apres gegaan :lol: :lol: :lol:
radicalbiker
Mountainbiker
Berichten: 809
Lid geworden op: wo 28 jul 2010 22:21
Rijdt met: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Re: Vr 01/11/2013 As

Bericht door radicalbiker »

Vandaag staat in de krant dat de ambulance werd opgeroepen voor een gevallen biker en dat ze die nergens hebben kunnen vinden. Ze hebben blijkbaar zo goed als het hele traject gecontroleerd met een jeep en niemand gevonden.
Ben!
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: do 17 okt 2013 16:20

Re: Vr 01/11/2013 As

Bericht door Ben! »

radicalbiker schreef:Vandaag staat in de krant dat de ambulance werd opgeroepen voor een gevallen biker en dat ze die nergens hebben kunnen vinden. Ze hebben blijkbaar zo goed als het hele traject gecontroleerd met een jeep en niemand gevonden.
Waar is die gevallen? Ik heb in het dilserbos iemand gezien die goed gevallen was, er stond al wat volk bij dus ik ben mijn niet ook nog eens gaan moeien maar hij had toch een dik oog...
Gebruikersavatar
JB
Mountainbiker
Berichten: 730
Lid geworden op: wo 12 dec 2007 20:57
Rijdt met: ne Groene

Re: Vr 01/11/2013 As

Bericht door JB »

frits motaar schreef:het al dan niet "HD",hangt ook af van het "bewerkingsprogramma",ik weet niet welke jij gebruikt,maar ik werk met "HD Studio 14" dat blijft dan ook HD in het eindresultaat.(afhankelijk van de instellingen)
je spreekt van 6u film,film je dan continu alles,dat lijkt me niet makkelijk,ik film met een remote controle dat levert me zo tussen de 150 en 200 frames op van max.10sec. en dan de boel monteren tot een 10min filmpje. (o)

http://vimeo.com/user2261013/videos" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik werk met windows movie maker hd, dus niet hd #-o tja het was gratis.
Voordeel van altijd filmen is dat alles er op staat en ik me met het biken en het genieten van de omgeving kan bezig houden.
Nadeel is dat dit op de pc zetten en in movie maker uploaden een 4tal uur inbeslag neemt. de film zelf maken is maar één uurtje
werk. Alleen inspiratie voor muziek is soms wat moeilijk.
Plaats reactie