Zo 13/10/2013 Aarsele :: Tegenterters MTB Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
barty
Mountainbiker
Berichten: 549
Lid geworden op: ma 21 aug 2006 20:26
Rijdt met: Niner RDO, custom

Re: Zo 13/10/2013 Aarsele :: Tegenterters MTB Tocht

Bericht door barty »

hier ook reeds meerdere malen gestart en ook dit jaar weer van de partij, waarschijnlijk met klein gevolg ( 1 bikerS denk ik zo :-? )
Is normaal gezien een VeldToerTocht pur sang en dat is altijd stevige kost hé.
Hopelijk gaan de hemelsluizen niet te veel open :evil: :evil:
Dieter Dewitte
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: di 30 okt 2012 17:47
Rijdt met: thompson

Re: Zo 13/10/2013 Aarsele :: Tegenterters MTB Tocht

Bericht door Dieter Dewitte »

Telkens jullie een mtb tocht organiseren begint het te regenen... maar toch, we zullen van de partij zijn. Reeds veel pijltjes gezien in de omgeving, ziet er goed uit!
Gebruikersavatar
slappetieze2
Mountainbiker
Berichten: 365
Lid geworden op: za 24 apr 2010 19:58
Rijdt met: nen WITTEN

Re: Zo 13/10/2013 Aarsele :: Tegenterters MTB Tocht

Bericht door slappetieze2 »

](*,) ](*,) ](*,) Ellaba " BAKKERKE "ge meugd gij in uwen bakkersoutfit oek komne ze , moar verwachte tons wel een tartsje :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: .








GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
Gebruikersavatar
Mask
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 15 mar 2010 22:34
Rijdt met: thompson evo

Re: Zo 13/10/2013 Aarsele :: Tegenterters MTB Tocht

Bericht door Mask »

Hey Dingo. Zondagmorgen doe ik laatste check van baliekouter en Poelberglus. Ben rond 6.45u aan de start van de Balielus in Markegem. Kan u te zevenen uit uw bedde komen halen zodat ge de zekers de eerste zijt voor de laatste lussen.

Mask
Gebruikersavatar
Metalbiker
Mountainbiker
Berichten: 259
Lid geworden op: zo 28 jan 2007 18:19
Rijdt met: Trek Top Fuel 9.9

Re: Zo 13/10/2013 Aarsele :: Tegenterters MTB Tocht

Bericht door Metalbiker »

:roll: Het parcours begint langzamerhand vorm te krijgen ](*,) De bepijling staat op "laatste hand", de knooppunten komen eraan =; en de technische zones liggen er gelekt bij #-o :bounce: Kortom, vandaag en morgen vroeg de laatste loodjes.

Tegen zaterdag avond een verslag van onze doop (o) :-"

Aan energie- INPUT zal het niet ontbreken [-( , we hebben er alles aan gedaan om terug een "vernieuwd" parcours aan te bieden.
En blijkbaar gaan de weergoden ons ook gunstig gezind zijn :-D
http://www.meteo.be/meteo/view/nl/65656-Weer.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Info volgt #-o :-D

grts
Metalbiker 8)
Gebruikersavatar
demonic
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 20 jan 2008 22:22
Rijdt met: Scott Spark RC 900 World Cup

Re: Zo 13/10/2013 Aarsele :: Tegenterters MTB Tocht

Bericht door demonic »

Ik vertrek met de bike vanuit De Pinte, ik veronderstel dat ik wel ergens kan inpikken over de brug van de Leie in Machelen op het parcours rond Grammene? Als ik a/d start passeer schrijf ik me dan wel in. Is van 2008 geleden dat ik hier nog startte, ben benieuwd hoe het parcours ondertussen geëvolueerd is.
Gebruikersavatar
Mask
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 15 mar 2010 22:34
Rijdt met: thompson evo

Re: Zo 13/10/2013 Aarsele :: Tegenterters MTB Tocht

Bericht door Mask »

Metalbiker schreef:Tegen zaterdag avond een verslag van onze doop
'k peis da we mogn zegn da ons parcours achter gisteren en verleden nacht grondig gedoopt werd...

't was dik in orde ( hier en doar een klein plaske, meer nie )

de groeten

Mask
Gebruikersavatar
dark dingo
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 19 jan 2005 17:14
Rijdt met: KTM 2022

Re: Zo 13/10/2013 Aarsele :: Tegenterters MTB Tocht

Bericht door dark dingo »

Mask schreef:Hey Dingo. Zondagmorgen doe ik laatste check van baliekouter en Poelberglus. Ben rond 6.45u aan de start van de Balielus in Markegem. Kan u te zevenen uit uw bedde komen halen zodat ge de zekers de eerste zijt voor de laatste lussen.

Mask
Neenee...nie nodig!! [-( Ge zou waarschijnlijk bij m'n vrouwe blijven liggen :-k en ge zou de kinderen wakker maken :-$ ...en misschien zelfs de buren :-? Misschien komen we mekaar dan wel tegen onderweg :roll: Ik start ook aan de baliekouter,is het dichts bij m'n deur!!Een aprés zal er helaas nie inzitten...maar ik kom nog wel ne keer "tegenterters" tegen zeker? :wink: Zie er al naar uit...na het vorige winterseizoen,vroeg mij iemand welke toertocht ik zéker had willen rijden,maar door omstandigheden niet had kunnen rijden...de tt van jullie viel me als eerste in!! (o) Hopelijk nie te veel regen op onze kop zondagvoormiddag,t'heeft ier al genoeg gegoten. :evil: tot zondag ten velde...
dingo 8)
Gebruikersavatar
Metalbiker
Mountainbiker
Berichten: 259
Lid geworden op: zo 28 jan 2007 18:19
Rijdt met: Trek Top Fuel 9.9

Re: Zo 13/10/2013 Aarsele :: Tegenterters MTB Tocht

Bericht door Metalbiker »

demonic schreef:Ik vertrek met de bike vanuit De Pinte, ik veronderstel dat ik wel ergens kan inpikken over de brug van de Leie in Machelen op het parcours rond Grammene? Als ik a/d start passeer schrijf ik me dan wel in.
Idd, aan machelen brug kan je inpikken :wink: , tot aan de start ... =D>
demonic schreef: Is van 2008 geleden dat ik hier nog startte, ben benieuwd hoe het parcours ondertussen geëvolueerd is.
Als het idd van 2008 geleden is, dan zijn er immens veel veranderingen. Je kan gerust de feedbacks van vorige edities bekijken op dit forum (o) , ze zijn de drijfveer om door te doen tot op heden :-D

8)
Gebruikersavatar
davy
Mountainbiker
Berichten: 595
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott spark RC

Re: Zo 13/10/2013 Aarsele :: Tegenterters MTB Tocht

Bericht door davy »

Deze keer zal ik helaas jullie tocht aan me voorbij moeten laten gaan.
Ik ben aan het herstellen Van een meniscusoperatie.

Aan degene die twijfelen kan ik zeggen:
allen daarheen want het is een tocht georganiseerd door mtb-ers die het al jaren met hart en ziel doen. =D>

Aan de Tegenterters zelf: succes met jullie tocht. :wink:
Plaats reactie