Zo 14/04/2013 Rillaar :: 14de Weekendhappening

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1004
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: Zo 14/04/2013 Rillaar :: 14de Weekendhappening

Bericht door koppigaard »

bdc schreef:
lupo60 schreef:Ps: Heb die ouwe knar ook gezien, wel grappig.
Zo grappig vond ik dat niet op dat moment :-) diene slaagt daar twee keer op mijne kop, door die stok af te weren val ik stil en schiet ik uit mijn pedalen, ik wou daar zo snel mogelijk weg :evil: en met kracht te zetten in dat modderig pad, schiet ik in een kramp... achteraf bekeken is 't wel grappig, precies zo een scène uit In De Gloria 8)
Uit goeie bron vernomen dat een nieuwe reeks van Benidorm Bastards er aankomt, of dan toch een Rillaarse variant.. Proficiat, je wordt nog een echte BV.
Gebruikersavatar
grippeke
Mountainbiker
Berichten: 123
Lid geworden op: di 09 feb 2010 19:12
Rijdt met: scott scale 20,40 en racefiets thompson antares

Re: Zo 14/04/2013 Rillaar :: 14de Weekendhappening

Bericht door grippeke »

Samen met skin zaterdag en zondag de grote afstanden gereden, moet wel zeggen dat het er zaterdag veel beter bijlag. Dat maakte de tocht zondag ook zwaarder, er waren een paar mooie stukken aan bijgevoegd zodanig dat je geen herhalingsgevoel kreeg. Ook de bv waren dik ok, heb er 5 gehad op 2 dagen en ben niks tekort gekomen ( eigen proviand niet moeten gebruiken) Zeker de rijstvla op de laatste was meer dan welkom, wat minder welkom was waren de accidenten en die oudere meneer (maar zijn vrouw was hem aan't aansporen om maar gewoon te zwijgen) Heb me in ieder geval 2 dagen goed geamusseerd, waarvoor een dikke proficiat aan de organisatie en tot volgend jaar. :wink:
Gebruikersavatar
grippeke
Mountainbiker
Berichten: 123
Lid geworden op: di 09 feb 2010 19:12
Rijdt met: scott scale 20,40 en racefiets thompson antares

Re: Zo 14/04/2013 Rillaar :: 14de Weekendhappening

Bericht door grippeke »

robken schreef:Is er iemand die een mountainbikeschoen gevonden heeft ? Maatje 38 van het merk Sidi. Mijn dochter was blijkbaar verstrooid en bij thuiskomst zat er maar 1 mountainbikeschoen in de tas. Waarschijnlijk is deze verloren geraakt in de kleedkamer van de dames.
deze lag aan de ingang van de vrouwendouche, mss de organisatie eens contacteren. [-o<
Arjan1
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: do 11 aug 2011 10:28
Rijdt met: Idworx RR 29"

Re: Zo 14/04/2013 Rillaar :: 14de Weekendhappening

Bericht door Arjan1 »

Leuke tocht, vond hem zwaar door de vette klei, en nog niet genoeg hoogte meters in de benen...zat aardig stuk op het eind.. :drunk:
Jammer van de bevoorading: 1x was het veel te druk, ben toen doorgereden en dat ik de 2de x terug kwam was er alleen nog banaan over..en water.. [-( maar voor de rest goed ge-organiseerd.. =D> =D>
Lekker gedouched en na gezeten met een Leffe voordat ik weer 2.5 uur naar huis reed.

En toen kwam ik erachter dat ik me schoenen op het parkeer terrein heb laten staan..dus mocht iemand ze gevonden hebben.. [-o< (zwart/rode Sidi's, maat 45 denk ik. Parkeer terrien overkant van de weg tegenover de blaauwe feest tenten)
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Re: Zo 14/04/2013 Rillaar :: 14de Weekendhappening

Bericht door phille »

mannen twas goe maar de benen ni :-)

speciale dank aan de man die ons absoluut wilde bedienen :-)

Waarvoor stonden de feesttenten ?
Gebruikersavatar
BikerXC1015
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: za 15 mei 2010 20:36

Re: Zo 14/04/2013 Rillaar :: 14de Weekendhappening

Bericht door BikerXC1015 »

Zondag de tocht van 78km gedaan (in werkelijkheid 82km;)!

Ik zou zeggen Rillaar goes for BK Marathon!!!!
Het was een prachtig parcours, een dikke proficiat voor de parcoursbouwers!!!
Op de 78km tocht zaten echt pareltjes van singletracks (vooral over privé grond veronderstel ik)
die echt prachtig waren aangelegd en uitgezocht. Ik waande me soms in de Ardennen.
Soms ook echt XC-achtig, echt de MAX!
Ik heb deze streek al platgereden op de diverse TT's maar toch slaagden jullie erin om
nog verborgen singletracks te vinden en open te stellen voor deze TT!

Ik kan me wel inbeelden dat voor sommige minder ervaren bikers het soms even slikken was welke
afdalingen en klimmen ze moesten overwinnen, maar dit is nu eenmaal mountainbiken.

Volgend jaar weer van de partij!!!
roelp
Mountainbiker
Berichten: 435
Lid geworden op: vr 05 nov 2010 20:30
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: Zo 14/04/2013 Rillaar :: 14de Weekendhappening

Bericht door roelp »

phille schreef:mannen twas goe maar de benen ni :-)

speciale dank aan de man die ons absoluut wilde bedienen :-)

Waarvoor stonden de feesttenten ?
Die feesttenten is voor Bal Per Total volgend weekend.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: Zo 14/04/2013 Rillaar :: 14de Weekendhappening

Bericht door spaghetti_2 »

k heb zelfs diene man zijn vrouw gezien die over het muurtje leunend aan mij vroeg wat ik daar kwam doen, de man stond aan het einde van het weggetje, maar zei of deed niets. Moest zich nog opladen waarschijnlijk!
ik denk dat de organisatie hier uitgepijld heeft over een stuk(je) privé eigendom zonder de bewoners toestemming te hebben gevraagd.
Gelukkig zijn er (hopelijk) geen (ergere!) calamiteiten gebeurd.
Het weggetje lag wel tussen 2 duidelijk omheinde tuinen, ik denk dus niet dat het een privéweggetje was.
De man was van een aardige leeftijd en dan wordt je wel eens minder tolerant
hoegaarden_bier
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 02 mar 2011 20:22
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: Zo 14/04/2013 Rillaar :: 14de Weekendhappening

Bericht door hoegaarden_bier »

Ik vond het allemaal top.
Voor zo'n parcour sta Ik met veel plezier op. Proficiat aan de organisatie...

Maar bij de finish iemand knocked-out op de grond zien liggen na een aanrijding met een auto,....
Not so much fun....

Is er iemand die iets weet van deze collega mntb enthousiast???
Veel sterkte in ieder geval.....
Gebruikersavatar
Nr 11
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: di 24 jun 2003 18:33
Rijdt met: zannata Z29er en niner air9 carbon
Contacteer:

Re: Zo 14/04/2013 Rillaar :: 14de Weekendhappening

Bericht door Nr 11 »

de verloren schoen is terecht en ze komen deze morgen afhalen wat de man met de stok betreft dit is geen priveweg maar de man heeft problemen met zichzelf de biker die tegen de auto was gereden heeft enkel een lichte hersenschuding en verder niks gebroken heeft intussen contact opgenomen met de organisatie en zegt dat deze geen schuld treft en een foutje was van zichzelf
grt stefan
Plaats reactie