Zo 10/03/2013 Grez-Doiceau (archennes) :: 7e Boucle des 5 Ri

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Mountain JOhler
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: di 14 apr 2009 14:02
Rijdt met: Racing Rohler 29" Idworx
Contacteer:

Re: Zo 10/03/2013 Grez-Doiceau (archennes) :: 7e Boucle des

Bericht door Mountain JOhler »

waar vind ik de link terug naar de kaartjes?
Gebruikersavatar
Chippoleo
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: za 09 mar 2013 10:28
Rijdt met: American Eagle Traverse 560

Re: Zo 10/03/2013 Grez-Doiceau (archennes) :: 7e Boucle des

Bericht door Chippoleo »

Ben ook op zoek naar dat kaartje ...
Icebreaker
Mountainbiker
Berichten: 220
Lid geworden op: do 10 feb 2011 17:07

Re: Zo 10/03/2013 Grez-Doiceau (archennes) :: 7e Boucle des

Bericht door Icebreaker »

Wat is het weer daar vandaag? Als ik de buienradar mag geloven vallen jullie net buiten de regen, is dat correct? En hoe reageert de ondergrond doorgaans op regen?
zero
Mountainbiker
Berichten: 310
Lid geworden op: di 10 jun 2008 20:42
Rijdt met: GT Zaskar

Re: Zo 10/03/2013 Grez-Doiceau (archennes) :: 7e Boucle des

Bericht door zero »

Mountain JOhler schreef:waar vind ik de link terug naar de kaartjes?
http://boucle5rivieres.dyndns.biz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://boucle5rivieres.dyndns.biz/Img/V ... se_lgt.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
nothing 's impossible
Mountainbiker
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:02
Rijdt met: Sandman Hoggar

Re: Zo 10/03/2013 Grez-Doiceau (archennes) :: 7e Boucle des

Bericht door nothing 's impossible »

Ik kom normaal ook tot ginder!
Gebruikersavatar
YeLL
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: do 13 sep 2007 21:11
Rijdt met: scott scale RC 29er, scott spark 900

Re: Zo 10/03/2013 Grez-Doiceau (archennes) :: 7e Boucle des

Bericht door YeLL »

Hoe is het parcour, wij moeten meer dan 1h30min, rijden, willen graag weten wat we er van mogen verwachten?

mvg
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Re: Zo 10/03/2013 Grez-Doiceau (archennes) :: 7e Boucle des

Bericht door roger »

Heb deze namiddag met de organisator een stuk van het parcour gedaan.

Ben vertrokken in Bierbeek en ingepikt op het parcour in Nethen.Was eerst van plan van op de baan te fietsen maar zag dan de pijlen en met men versleten Pythons(bijna slicks) het toch maar gewaagd.

Eigenlijk goed berijdbaar geen modder toestanden van begin tot einde,hier en daar wat moeilijke passages maar met de goeie keuze banden goed te doen.

Een passage vond ik wat overdreven en heb aan de organisator voorgesteld om daar de keuze te laten,tussen moeilijk met modder,waar niet door te komen is en dit stukje moet je dan te voet doen of kleine omweg via baan van 700m om zo terug op het parcours te komen.Hij vond dit een goed idee en ging het nog in orde brengen.

Ook een klein stukje(100 m) dat juist is omgeploegd was moeilijk door te komen,wel op een heel mooi gedeelte achter de Domaine de Bercuit.

In ieder geval gaan de echte mountainbikers aan hun trekken komen maar zorg vooral voor banden met goeie grip.

Voor mij een niet te onderschatten parcours,vooral naar het einde toe en dan heb ik nog maar 35km van het parcour gedaan.

Proper ga je niet binnenkomen maar je zult er veel plezier aan beleven.
Gebruikersavatar
nothing 's impossible
Mountainbiker
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:02
Rijdt met: Sandman Hoggar

Re: Zo 10/03/2013 Grez-Doiceau (archennes) :: 7e Boucle des

Bericht door nothing 's impossible »

Dat klinkt goed! :drunk:
Wezer
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 23 jan 2011 23:35
Rijdt met: Focus, Bulls

Re: Zo 10/03/2013 Grez-Doiceau (archennes) :: 7e Boucle des

Bericht door Wezer »

roger schreef:Heb deze namiddag met de organisator een stuk van het parcour gedaan.

Ben vertrokken in Bierbeek en ingepikt op het parcour in Nethen.Was eerst van plan van op de baan te fietsen maar zag dan de pijlen en met men versleten Pythons(bijna slicks) het toch maar gewaagd.

Eigenlijk goed berijdbaar geen modder toestanden van begin tot einde,hier en daar wat moeilijke passages maar met de goeie keuze banden goed te doen.

Een passage vond ik wat overdreven en heb aan de organisator voorgesteld om daar de keuze te laten,tussen moeilijk met modder,waar niet door te komen is en dit stukje moet je dan te voet doen of kleine omweg via baan van 700m om zo terug op het parcours te komen.Hij vond dit een goed idee en ging het nog in orde brengen.

Ook een klein stukje(100 m) dat juist is omgeploegd was moeilijk door te komen,wel op een heel mooi gedeelte achter de Domaine de Bercuit.

In ieder geval gaan de echte mountainbikers aan hun trekken komen maar zorg vooral voor banden met goeie grip.

Voor mij een niet te onderschatten parcours,vooral naar het einde toe en dan heb ik nog maar 35km van het parcour gedaan.

Proper ga je niet binnenkomen maar je zult er veel plezier aan beleven.
De passage in Dion-Valmont werd geschrapt omwille van te veel modder, te technisch en te moeilijk. We gaan nu een stukje rechtdoor op de baan en slaan dan af na ong. 700m terug het veld in. Vervolgens pikken we weer in op het normale parcours richting Golf van Bercuit. Bedankt Roger voor de leuke compagnie en advies.
Wezer
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 23 jan 2011 23:35
Rijdt met: Focus, Bulls

Re: Zo 10/03/2013 Grez-Doiceau (archennes) :: 7e Boucle des

Bericht door Wezer »

zero schreef:
Mountain JOhler schreef:waar vind ik de link terug naar de kaartjes?
http://boucle5rivieres.dyndns.biz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://boucle5rivieres.dyndns.biz/Img/V ... se_lgt.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor een idee van de rijrichring:
Grez-Doiceau - Gottechain - Bossut - Nethen - Percrot- Archennes - etc.
Plaats reactie