ZO 23/12/12 St. Denijs - Zwevegem :: Winter-Krieretocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
zanneis
Mountainbiker
Berichten: 946
Lid geworden op: di 07 dec 2004 18:38
Rijdt met: Cube

Re: ZO 23/12/12 St. Denijs - Zwevegem :: Winter-Krieretocht

Bericht door zanneis »

Toertocht aan mijn achterdeur (afspuitstand staat bij wijze van spreken in onzen hof ...) en moet deze aan mij laten voorbijgaan ... Elleboogbreuk (valpartij beachrace De Panne) laat het nog niet toe om off-road te rijden ... :-?
Gebruikersavatar
scorpionrider
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: za 03 jul 2010 17:10
Rijdt met: stunpjumper specialized /sram x0

Re: ZO 23/12/12 St. Denijs - Zwevegem :: Winter-Krieretocht

Bericht door scorpionrider »

REGEN OF GEEN REGEN (o) kom ook af ,hopelijk zijn mijn maten niet bang van een beetje water ,t zal spatten maar niet plakken . [-o< :-" :-" :-"
Gebruikersavatar
blackie
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: za 05 dec 2009 10:26
Rijdt met: Giant 27,5plus en Pyga oneten29

Re: ZO 23/12/12 St. Denijs - Zwevegem :: Winter-Krieretocht

Bericht door blackie »

Turfke schreef:Misschien een treintje Grysperre's in de maak. Hoogtemeters lusten ze wel ... maar die regen :roll: :roll:
We gaan er alvast toch een aantal proberen warm te krijgen voor deze mooie. [-o< [-o<
Zet "La Machine" maar klaar voor dit ritje. Regen zal me deze keer minder tegenhouden. :wink:
QM
Mountainbiker
Berichten: 955
Lid geworden op: zo 08 nov 2009 20:43
Rijdt met: Na de rit in gebroken wit

Re: ZO 23/12/12 St. Denijs - Zwevegem :: Winter-Krieretocht

Bericht door QM »

Zal voor mij ook deze worden :-)
Gebruikersavatar
nandino
Mountainbiker
Berichten: 239
Lid geworden op: vr 05 feb 2010 18:05
Rijdt met: Ene met dikke banden en éne met smalle bandenn
Contacteer:

Re: ZO 23/12/12 St. Denijs - Zwevegem :: Winter-Krieretocht

Bericht door nandino »

ik zal ook eens kijken goe goed de conditie is en 75 km doen
kitty
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: zo 16 dec 2012 22:16
Rijdt met: Wilier 501

Re: ZO 23/12/12 St. Denijs - Zwevegem :: Winter-Krieretocht

Bericht door kitty »

Vandaag gaan uitpijlen.
Parcourssituatie valt zeker mee! De stroken waar we aan twijfelden hebben we aangepast. We hebben het zekere voor het onzekere genomen want wij willen geen negatieve commentaren achteraf. Op deze manier kunnen wij een goed berijdbare omloop aanbieden waar niemand moet baggeren, te voet gaan, enz…zaken waar u en ik niet veel aan hebben. Hoogtemeters en afstanden blijven behouden! Ook het “onverhard”-gehalte is niet veel gedaald.
Wij hebben de reputatie om ook ieder jaar de omlopen te veranderen. Ook dit jaar zitten er nieuwe stroken in, ook andere volgorde van de stroken. We hebben tijdens het uitpijlen enkele foto’s genomen die u kunt terug vinden via onderstaande link.
http://www.krierecrossers.be/fotos/?wpp ... pa-occur=1" onclick="window.open(this.href);return false;
De situatie rond het Kasteel van Hérinnes hebben we ook wat aangepast…..niet klimmen, maar afdalen op de onverharde strook. Deze strook als klim gebruiken zou te zwaar zijn voor de meesten, maar wees gerust we hebben daarna nog een klimmetje op asfalt..om het klimmen toch niet te verleren.
Onze ondervoorzitter zal reeds kort na de start foto’s nemen en deze projecteren in de zaal vanaf 11h00!
afdalerke
Mountainbiker
Berichten: 307
Lid geworden op: ma 24 dec 2007 15:23
Rijdt met: cube race

Re: ZO 23/12/12 St. Denijs - Zwevegem :: Winter-Krieretocht

Bericht door afdalerke »

hoi
het is een traditie bij mij de krieretocht,maar zal er deze wintereditie niet kunnen bij zijn.
maar beloof dat er volgende zomer terug aan de start staan in otegem. :-D
de bike@holics uit harelbeke komen met een groepje aan de start en hebben beloofd eentje te drinken voor mij ook =D>
groeten afdalerke
Gebruikersavatar
Ribbeke
Mountainbiker
Berichten: 166
Lid geworden op: vr 14 mar 2008 10:27
Rijdt met: een moeilijk geval

Re: ZO 23/12/12 St. Denijs - Zwevegem :: Winter-Krieretocht

Bericht door Ribbeke »

Verwacht zoals ieder jaar weer een goede organisatie, vele helpende handen en een goed berijdbaar parcours.

@ scorpionrider :
Ik wordt niet afgeschrikt door wat regen hé. Ben zeker aanwezig.
Lang niet gezien, wanneer zou je starten ?
Gebruikersavatar
Turfke
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: wo 08 jul 2009 21:47
Rijdt met: La Machine I & II

Re: ZO 23/12/12 St. Denijs - Zwevegem :: Winter-Krieretocht

Bericht door Turfke »

blackie schreef:
Turfke schreef:Misschien een treintje Grysperre's in de maak. Hoogtemeters lusten ze wel ... maar die regen :roll: :roll:
We gaan er alvast toch een aantal proberen warm te krijgen voor deze mooie. [-o< [-o<
Zet "La Machine" maar klaar voor dit ritje. Regen zal me deze keer minder tegenhouden. :wink:
euh Blackie, al een meteoriet op uw bakkes gehad (normaal is da pas voor morgen hé :wink: ), gij rijden als het regent? ](*,) ](*,)
Wollie
Mountainbiker
Berichten: 418
Lid geworden op: za 04 okt 2003 20:32
Rijdt met: YT Jeffsy

Re: ZO 23/12/12 St. Denijs - Zwevegem :: Winter-Krieretocht

Bericht door Wollie »

Turfke schreef:
blackie schreef:
Turfke schreef:Misschien een treintje Grysperre's in de maak. Hoogtemeters lusten ze wel ... maar die regen :roll: :roll:
We gaan er alvast toch een aantal proberen warm te krijgen voor deze mooie. [-o< [-o<
Zet "La Machine" maar klaar voor dit ritje. Regen zal me deze keer minder tegenhouden. :wink:
euh Blackie, al een meteoriet op uw bakkes gehad (normaal is da pas voor morgen hé :wink: ), gij rijden als het regent? ](*,) ](*,)
Misschien dat de broere van Blackie er ook zal zijn.... :) :)
Plaats reactie