Za 15/12/2012 Koekelare :: Dwars doorheen Het Houtland

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
debiker
Mountainbiker
Berichten: 290
Lid geworden op: vr 09 jan 2009 12:37
Rijdt met: Bh limiet editie
Contacteer:

Re: Za 15/12/2012 Koekelare :: Dwars doorheen Het Houtland

Bericht door debiker »

gwenael de wulf schreef:Vandaag was toch afgelast?
[-X


Weet niet waar je dat gelezen hebt hoor !!!

leuk tochtje !! =D>
hans darmstrong
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: za 22 nov 2008 19:40
Rijdt met: trek

Re: Za 15/12/2012 Koekelare :: Dwars doorheen Het Houtland

Bericht door hans darmstrong »

Erg vreemd dat twee buurgemeenten een tocht organiseren op dezelfde dag, met ong dezelfde naam, een deel hetzelfde parcours en dan nog gelijkaardige roze pijlen. Jammer! De streek is niet mijn favoriet en het was beuken tegen de wind. Die betonnen kerkewegel van heel dichtbij gezien na een slipper. Pas aan de auto gezien dat een rem sleepte, dat maakte 't nog lastiger. Toch bedankt voor de organisatie, daar was niks mis mee!
Gebruikersavatar
debiker
Mountainbiker
Berichten: 290
Lid geworden op: vr 09 jan 2009 12:37
Rijdt met: Bh limiet editie
Contacteer:

Re: Za 15/12/2012 Koekelare :: Dwars doorheen Het Houtland

Bericht door debiker »

hans darmstrong schreef:Erg vreemd dat twee buurgemeenten een tocht organiseren op dezelfde dag, met ong dezelfde naam, een deel hetzelfde parcours en dan nog gelijkaardige roze pijlen. Jammer! De streek is niet mijn favoriet en het was beuken tegen de wind. Die betonnen kerkewegel van heel dichtbij gezien na een slipper. Pas aan de auto gezien dat een rem sleepte, dat maakte 't nog lastiger. Toch bedankt voor de organisatie, daar was niks mis mee!



Ale ben blij ik niet alleen was die op die kerkwegel problemen had !!
ik niet gevallen wel fiets tegen de beton !! :bounce:
Plaats reactie