Za 17/11/2012 Herzele :: De Coninck VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Rohloff Rohler
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 18 dec 2011 14:56
Rijdt met: Idworx MR

Bericht door Rohloff Rohler »

Zeer goed bepijlde tocht =D> door een heel mooie streek =P~ .Heel goede organisatie.Wat die wandelaars betreft ,ieder heeft zijn hobby en daar moet je overal rekening meehouden.Als je op de baan komt, rijden daar toch ook auto's .Anders is er natuurlijk nog 'de competitie' dat is op een gesloten omloop......................
Gebruikersavatar
Marcus 2
Mountainbiker
Berichten: 274
Lid geworden op: za 24 sep 2005 21:02
Rijdt met: Cube

Bericht door Marcus 2 »

Rohloff Rohler schreef:Zeer goed bepijlde tocht =D> door een heel mooie streek =P~ .Heel goede organisatie.Wat die wandelaars betreft ,ieder heeft zijn hobby en daar moet je overal rekening meehouden.Als je op de baan komt, rijden daar toch ook auto's .Anders is er natuurlijk nog 'de competitie' dat is op een gesloten omloop......................
Niet zoveel last gehad van wandelaars, ben dan ook vrij laat vertrokken (om 11u30). Altijd gebeld of voorzichtig geroepen wanneer ik hen moest passeren én vooral altijd dankuwel gezegd tijdens het passeren.
Gebruikersavatar
eL Tee
Mountainbiker
Berichten: 861
Lid geworden op: do 19 jul 2012 00:54
Rijdt met: a Zwitsersche blonte mé ferme rondingen

Bericht door eL Tee »

Marcus 2 schreef:Altijd gebeld of voorzichtig geroepen wanneer ik hen moest passeren én vooral altijd dankuwel gezegd tijdens het passeren.
=D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Christ D.
Mountainbiker
Berichten: 1621
Lid geworden op: zo 15 mei 2005 11:18
Rijdt met: Stalen rossen.
Contacteer:

Bericht door Christ D. »

eL Tee schreef:
Marcus 2 schreef:Altijd gebeld of voorzichtig geroepen wanneer ik hen moest passeren én vooral altijd dankuwel gezegd tijdens het passeren.
=D> =D> =D>
Zo moet het , =D> =D> =D>
Jr_Jan
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: za 25 sep 2010 18:55
Rijdt met: Granville Pulse 4.0 + Trek 8500
Contacteer:

Bericht door Jr_Jan »

fietsertjeAnn schreef:Deze ochtend met de fiets vertrokken richting Herzele. Goede opwarming vooraleer we de velden indoken. Na een vlotte inschrijving samen met Jan vertrokken voor de 47 km. Aangenaam verrast dat het er zo goed bijlag. Duidelijke bepijling, ruime bevoorrading waar ik nog even MC Jo gezien heb, leuk parcours.
Voldoende afspuitslangen zodat de wachttijd heeeel beperkt was.
2 x fotograaf gezien. Hopelijk kunnen we de foto's binnenkort op hun website zien. Den après aan ons laten voorbijgaan aangezien we nog met de fiets terug naar huis (Ternat) moesten (schrik voor afkoeling).
Bedankt mannen en vrouwen van de organisatie alsook aan Jan en hier zien ze me zeker nog terug. =D> =D> =D>
Ook alweer héél blij met 92 Mtb kms op den teller, dus van mij ook dikke mercie voor de organisatie en fietsertjeAnn voor de compagnie =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
DiMi_VRS
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 21 okt 2012 20:17
Rijdt met: Trek Fuel EX9 & Trek 6300

Bericht door DiMi_VRS »

Zeer mooie tocht, goede organisatie en een lekkere boterham bij aankomst. Meer moet dat niet zijn!
sh0s
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: za 31 mar 2012 17:59
Rijdt met: Cube stereo 120 / Cube ltd race /

Bericht door sh0s »

Rohloff Rohler schreef:Zeer goed bepijlde tocht =D> door een heel mooie streek =P~ .Heel goede organisatie.Wat die wandelaars betreft ,ieder heeft zijn hobby en daar moet je overal rekening meehouden.Als je op de baan komt, rijden daar toch ook auto's .Anders is er natuurlijk nog 'de competitie' dat is op een gesloten omloop......................
idem!
leuke tocht!
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Bericht door Fritsie »

TaurineR schreef:Pechdag vandaag....
Na 15km een leeglopende achterband.
Uiteindelijk gestopt en weer opgepompt (rij met vloeistof), en terug vertrokken.
Na weer 10km, terug moeten stoppen, nog steeds leeglopende band.
Opgepompt en vertrokken voor 10m, dan volledig plat.
Dus dan maar een reserve binnenband geplaatst, en deze heeft het maar 1km uitgehouden.
Ik heb het dan maar opgegeven, en te voet teruggegaan naar de start, een wandeling van 1,5 uur.
:off: Wat was de oorzaak? ...vreemd dat je na 1 km opnieuw plat stond met een geplaatste binnenband.
Gebruikersavatar
unitas
Mountainbiker
Berichten: 573
Lid geworden op: di 05 okt 2004 12:28

herzele

Bericht door unitas »

Onze organisatie lokte 1307 deelnemers,
foto's vind je op onze site

www.unitassteenhuize.be

merci voor uw deelname en uw commentaren

see you next week in the fields....
Gebruikersavatar
Severus
Mountainbiker
Berichten: 220
Lid geworden op: ma 16 sep 2002 02:00
Rijdt met: Niner Air9

Bericht door Severus »

Goede toertocht gereden zaterdag. Gelukkig niet teveel modder en dus lekker kunnen doorrijden. De 47 km waren op het einde wat lastiger dan in het begin.
Ik dacht zo'n 400-450 hm op de 47 km.
Plaats reactie