Za 10/11/2012 Stal / Beringen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
mazdalover323
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 04 nov 2012 21:04
Rijdt met: cube analog 2012

Bericht door mazdalover323 »

Heel eerlijk die 8 € vind ik zeker niet teveel
Seingevers, mooie afspuit stand, pijltjes goed zichtbaar kzou ni wetne wat het probleem is met de 8 €
op een ander betaal ik 5 euro voor die 3 euro meer met zo een sercie ga ik ni klagen
kzou ni willen staan waar die seingevers staan soms ook niet van smorgens wachten tot de laatste is langs geweest hoor
Dus top voor mij
Gebruikersavatar
Jakke
Mountainbiker
Berichten: 330
Lid geworden op: zo 17 nov 2002 16:48
Rijdt met: http://www.youtube.com/watch?v=953PkxFNiko&ob=av2n

Bericht door Jakke »

saiko schreef:Jammer dat de terrils enkel in de 86km zitten.
Ik had die graag eens gedaan met de sandman, maar om nu op enne zaterdag voormiddag even 85km te rijden met een sandman ...
Dan ga ik dat zondag voelen :(
Ik heb toch een sandman mogen bewonderen in de fietsen stalling ,de uwe ? zo ja hoe is het mee gevallen.
Ludo Galibiero
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 03 okt 2012 17:20
Rijdt met: Cube LTD CC
Contacteer:

Bericht door Ludo Galibiero »

ik betaal graag wat meer voor zo'n geweldige organisatie: tot volgend jaar !

Bij nat weer mag voor het stuk afdaling tussen de bomen van terril 2 ms een alternatief stuk worden gezocht: heb er een paar zien vliegen zonder succes daar ...

Verder enkel: =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
public enemy
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 12 feb 2007 11:08
Rijdt met: specialized stumpjumper 29'' comp

Bericht door public enemy »

yo bikers, als vast teamlid van SMD wil ik jullie bedanken voor de vele positieve reacties. We zijn een kleine groep van kameraden die allen opdezelfde lijn zitten, jullie een pattat van een TT voorschotelen en proberen het beter te doen als het jaar ervoor. Alle meningen bekijken we opnieuw en leren eruit. Jullie waren met een kleine 800bikers en hopen op jullie aanwezigheid volgend jaar :bounce: :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
saiko
Test team
Berichten: 4048
Lid geworden op: do 26 jul 2007 09:10
Rijdt met: Sandman, F700,sobe,sobe en enne sobe

Bericht door saiko »

Jakke schreef:
saiko schreef:Jammer dat de terrils enkel in de 86km zitten.
Ik had die graag eens gedaan met de sandman, maar om nu op enne zaterdag voormiddag even 85km te rijden met een sandman ...
Dan ga ik dat zondag voelen :(
Ik heb toch een sandman mogen bewonderen in de fietsen stalling ,de uwe ? zo ja hoe is het mee gevallen.

wss wel, witte gobi?
ik heb vals gespeeld 8)
ingeschreven voor de 85 en gestart voor de 47 en dan de laatste afslag van de 85 gevolgd. in totaal ergens iets van een 60km incl de 2 terrils.
Paar keer bij een snellere groep kunnen aanpikken, had toch net over de 20 gemiddeld. Was dan ook mooi optijd thuis.
witte2
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: zo 13 nov 2005 15:50
Rijdt met: Thompson

Bericht door witte2 »

Idd mannen en vrouwen allemaal bedankt om langs te komen om van onze tocht te genieten. Als je hier dan de comentaar leest weet je weer waarom je het doet.
Alleen spijtig dat er blijkbaar 2 gpsen verloren zijn en da we die nog niet terug hebben gevonden. Hopelijk zijn er onder ons eerlijke vinders die deze proberen terug te bezorgen.

Bedankt en tot volgend jaar!
witte2
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: zo 13 nov 2005 15:50
Rijdt met: Thompson

Bericht door witte2 »

saiko schreef:http://www.youtube.com/watch?v=4cbG6I0zfuc&feature=plcp

filmke van de 47km + terril.
Proficiat, een sjiek filmke dat een prachtige impressie geeft van onze tocht.
Kurtje73
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: do 05 feb 2009 16:15
Rijdt met: Cube LTD team / Koga Miyata Granwinner

Bericht door Kurtje73 »

Wat heb ik heb genoten za ochtend. Helemaal vanuit Antwerpen naar hier afgezakt om van de streek te proeven. Heb de indruk dat de TT's op zaterdag ook steeds wat gemoedelijker verlopen.
47km was voor mij het maximum, maar op eigen tempo met voldoende recup stukken en met als hoogtepunt de 100m die ik in het wiel van Tommeke heb gehangen :P

Tot volgend jaar
Gebruikersavatar
Tim FCB
Mountainbiker
Berichten: 393
Lid geworden op: za 12 jan 2008 14:16
Rijdt met: scott scale 640 (mtbclub Xtreme Bikers Zele)
Contacteer:

Bericht door Tim FCB »

de 47 km gedaan zeer mooie tocht alles dik in orde

proficiat aan de organisatie =D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Fons Moors
Mountainbiker
Berichten: 1331
Lid geworden op: di 02 nov 2004 22:44
Rijdt met: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Bericht door Fons Moors »

Zaterdag 10/11/2012 mtb tt Stal Koersel - Met Tom Boonen en Kevin De Weerdt - Film Deel 1


Mijn fotokes staan op Facebook pagina albums.
Plaats reactie