zon 21/10/2012 Kappelle op den bos

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

zon 21/10/2012 Kappelle op den bos

Bericht door patje2 »

Activiteit: mountainbiketocht langs trage wegen.

De Werkgroep Trage Wegen Kapelle-op-den-Bos voorziet een hapje en een drankje en een infostand met realisaties van de werkgroep.

Datum: Zondag 21 oktober

Afspraakplaats: om 8u aan Jeugdhuis Den Doetsje (in de Larockstraat). Einde voorzien om 12u.

Wat breng je mee? je mountainbike

Organiserende groep: Trage Wegen kapelle-op-den-Bos

Meer info?
Ronan Christiaens, voorzitter, ronan.christiaens@telenet. of 015/71.15.46 of 0475/72.62.40

Heeft iemand deze al gereden blijft deze uitsliutend in Kappelle op den Bos of doe die ook andere gemeentes aan?
Gebruikersavatar
ice man
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: di 02 nov 2010 09:43
Rijdt met: Gazelle

Bericht door ice man »

Tocht loopt op grondgebied Kapelle-op-den-Bos, Willebroek, Meise, Grimbergen, Zemst en Mechelen.

Vorig jaar meegereden aangezien we met de fiets naar daar kunnen en om reclame te maken voor onze eigen TT (MUDDEVILS Laatste weekend oktober dus nu 28/10/2012). Ik wist niet dat het dit jaar ook doorging. Er was veel volk in 2011 waardoor de bevoorrading al snel uitgeput was, maar daar zou men de volgende keer aan werken.
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Bericht door patje2 »

Ik heb deze info gevonden op goegle ´´trage wegen kappele op den bos 2012´´
Gebruikersavatar
ice man
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: di 02 nov 2010 09:43
Rijdt met: Gazelle

Bericht door ice man »

Gisteren mailtje ontvangen van organisator:

quote
Tot mijn grote spijt moet ik u melden dat onze toch dit jaar niet zal doorgaan.

Door onvoorzien omstandigheden zoals werkzaam heden en verkiezingen is onze man die zich hier mee bezig houd niet tijdig klaar geraakt.
unquote

Ge zult uw goede benen moeten bewaren voor Sint-Amands een weekje later.
Gebruikersavatar
wekkes
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: di 07 feb 2012 12:42
Rijdt met: merida matts tfs 100v

Bericht door wekkes »

Typisch, je gaat me toch niet zeggen het nu niet kan doorgaan door de verkiezingen???
Voor een TT ben je al maanden bezig denk ik.En werkzaamheden valt ook wel mee in de streek.

Zetten het in boekje van kapelle op den bos en internet, en dn op laatste afhaken, betuigt denk ik van amateurisme.(jeugdhuisje)
Gebruikersavatar
teddy kgb
Mountainbiker
Berichten: 220
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 13:55
Rijdt met: Cube Freelite - Azonic Steelhead - Kona Dawg

Bericht door teddy kgb »

@wekkes: t is niet een jeugdhuisje dat dat organiseert, da's een werkgroep trage wegen... met hoog "groen"-gehalte... denk zelfs gemeentelijk ...jeugdhuis biedt enkel zijn infrastructuur aan... niet te snel conclusies trekken dus . . .
Gebruikersavatar
Domme
Mountainbiker
Berichten: 388
Lid geworden op: wo 23 nov 2005 01:01
Rijdt met: Merida tfs Gustav
Contacteer:

Bericht door Domme »

Toch is 't spijtig! :cry: Altijd leuk om een toertocht in de buurt te rijden. Dan moet iedereen maar naar De 12e PAREL VAN BRABANT komen in Humbeek op 11 november. =D>
Gebruikersavatar
PsYchO66
Mountainbiker
Berichten: 158
Lid geworden op: wo 30 sep 2009 16:35
Rijdt met: Cube Reaction rx

Bericht door PsYchO66 »

Hebben ze intussen de foto's van vorig jaar al teruggevonden? :-D

Inderdaad jammer dat het niet doorgaat, altijd fijn als het parcours praktisch voor de deur passeert. Vorig jaar hier toch enkele onbekende wegeltjes in eigen streek leren kennen, al hotsend en botsend :P
Plaats reactie