Do 20/09/2012 Grobbendonk :: VTT Grobbendonk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

jupke schreef:Het stuk dat ik gerden heb was dik in orde.

Alleen ben ik maar halfweg geraakt wegens kettingbreuk. :(
Volgende keer beter zeker?
en niemand die stopt om je een powerlink af te staan????

voor mij is dat dus de reden om de grote organisaties te mijden, hier telt bij 90% vd aanwezigen enkel en alleen het gemiddelde!

en wat dat goede doel betreft: 100% zeker dat AL dat geld komt waar het zou moeten komen?

ben hier vorig jaar met m'n bengels van 8 (eerste keer georganiseerde TT) komen de kidstoer doen, ik maak NIKS uit 5€ inschrijfgeld voor mezelf, zelfs al is het een parcours da op niks trekt,..., dat ik voor de kinderen OOK 5€ per kind moest betalen stootte me al tegen de borst, maar kom soit, maar het ergste was dat er op die kidstoer GEEN bevoorrading voorzien was, en ook NIKS meegegeven werd aan de inschrijving, gelukkig was ik voorzien!!
Gebruikersavatar
svennus
Mountainbiker
Berichten: 523
Lid geworden op: ma 21 sep 2009 20:19
Rijdt met: Scott Spark RC WorldCup RIO Edition 2017

Bericht door svennus »

Stalen Worm schreef:
jupke schreef:Het stuk dat ik gerden heb was dik in orde.

Alleen ben ik maar halfweg geraakt wegens kettingbreuk. :(
Volgende keer beter zeker?
en niemand die stopt om je een powerlink af te staan????

voor mij is dat dus de reden om de grote organisaties te mijden, hier telt bij 90% vd aanwezigen enkel en alleen het gemiddelde!

en wat dat goede doel betreft: 100% zeker dat AL dat geld komt waar het zou moeten komen?

ben hier vorig jaar met m'n bengels van 8 (eerste keer georganiseerde TT) komen de kidstoer doen, ik maak NIKS uit 5€ inschrijfgeld voor mezelf, zelfs al is het een parcours da op niks trekt,..., dat ik voor de kinderen OOK 5€ per kind moest betalen stootte me al tegen de borst, maar kom soit, maar het ergste was dat er op die kidstoer GEEN bevoorrading voorzien was, en ook NIKS meegegeven werd aan de inschrijving, gelukkig was ik voorzien!!
Had ik je zien staan had ik wel de kettingpons boven gehaald!

Hoeveel bikers hebben er geen kettingpons mee (er kunnen mee werken is iets anders), en dat is nu op 5min gemaakt he...
Gebruikersavatar
jupke
Mountainbiker
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 29 aug 2010 17:05
Rijdt met: Scott Scale 900 RC Pro
Contacteer:

Bericht door jupke »

svennus schreef:
Stalen Worm schreef:
jupke schreef:Het stuk dat ik gerden heb was dik in orde.

Alleen ben ik maar halfweg geraakt wegens kettingbreuk. :(
Volgende keer beter zeker?
en niemand die stopt om je een powerlink af te staan????

voor mij is dat dus de reden om de grote organisaties te mijden, hier telt bij 90% vd aanwezigen enkel en alleen het gemiddelde!

en wat dat goede doel betreft: 100% zeker dat AL dat geld komt waar het zou moeten komen?

ben hier vorig jaar met m'n bengels van 8 (eerste keer georganiseerde TT) komen de kidstoer doen, ik maak NIKS uit 5€ inschrijfgeld voor mezelf, zelfs al is het een parcours da op niks trekt,..., dat ik voor de kinderen OOK 5€ per kind moest betalen stootte me al tegen de borst, maar kom soit, maar het ergste was dat er op die kidstoer GEEN bevoorrading voorzien was, en ook NIKS meegegeven werd aan de inschrijving, gelukkig was ik voorzien!!
Had ik je zien staan had ik wel de kettingpons boven gehaald!

Hoeveel bikers hebben er geen kettingpons mee (er kunnen mee werken is iets anders), en dat is nu op 5min gemaakt he...
Ik heb normaal zelf beide bij maar zat nog in het tasje van de koersfiets. :roll:

Powerlink had ik wel maar er was een schakel geplooid dus die moest eerst verwijderd worden.

Pons zit vanaf nu terug in het tasje en de ketting is vervangen, we kunnen er terug tegen. :)

Afbeelding
Gebruikersavatar
piranna
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: di 29 dec 2009 11:02
Rijdt met: pirana
Contacteer:

Bericht door piranna »

Toffe kidstocht gedaan. Was de eerste keer voor mijn zoon van 9 jaar. Veel toffe reacties ook van de bikers die ons passeerden. Top vindt ik dat. Idd jammer van het ontbreken van de bevoorrading maar goed. Net voor het eind stond er 1 maar dat was dus voor de lopers. Verder niks dan lof. Er werden nog fotoos genomen toen we klaar stonden om te vertrekken. Posseren dat mijn zoon deed. Maar waar kunnen we die fotoos vinden. Dat hadden we toch graag gehoord ... waarvoor alvast veeeel dank 8)
Plaats reactie