Zo 22/07/2012 Wijgmaal :: Doorheen Het Dijleland

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
tigrolino
Mountainbiker
Berichten: 458
Lid geworden op: zo 21 nov 2010 23:00
Rijdt met: Trek Stache 9.8 . Mason Definition

Bericht door tigrolino »

Toch maar die noni vanvoor opgelegd voor betere grip.
Ik ben er voor de 61 km tegen 8.30
Gebruikersavatar
Oldie
Mountainbiker
Berichten: 294
Lid geworden op: di 13 dec 2005 15:21
Rijdt met: scott scale 29 elite

Bericht door Oldie »

Zoals gebruikelijk alles in orde bij het huis van vertrouwen. Pijltjes hingen perfect, mooi parcours. Over het randgebeuren zoals bevoorrading en andere akkefietjes kan ik mij niet uitspreken. Verbazend toch, hoe alles er na de opeenvolging van stortregens uiterst berijdbaar en zelfs droog bij ligt, alleen in het laatste bosje had ik wat meer grip gewenst (te veel druk op de achterband).
Dank aan de Biekes voor een mooie zondagmorgen.
Nielsnh
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: vr 04 mei 2012 18:44
Rijdt met: Radon Jealous 2017

Bericht door Nielsnh »

Het was inderdaad een mooie tt! Goed afgepijld, mooi parcours, zeker niet te duur, goede bevoorrading en achteraf lekker boterhammekes met hesp en een goei pint!
Gebruikersavatar
ikke met de fiets
Mountainbiker
Berichten: 1056
Lid geworden op: wo 03 jun 2009 09:39
Rijdt met: Trek Top Fuel 9.9 ssl / Scott Spark 29 Pro

Bericht door ikke met de fiets »

Na gisteren de clubmarathon te hebben afgehaspeld (83 km), zijn we in Wijgmaal even komen checken hoe het met de beentjes was gesteld.
Toch maar gekozen voor de 42 km, of was het nu 45, soit, en ik vond dat het er toch verbazend droog bijlag, gezien de omstandigheden.

Het parcours & dus het ritje was wel leuk, met de uitzonderingen van de koerskonijnen die het écht niet konden laten om op de onmogelijkste plaatsen (zonder iets geluid te maken) voorbij te zoeven ... sommigen zullen het nooit leren . #-o
Gebruikersavatar
tigrolino
Mountainbiker
Berichten: 458
Lid geworden op: zo 21 nov 2010 23:00
Rijdt met: Trek Stache 9.8 . Mason Definition

Bericht door tigrolino »

Ik heb genoten van het parcours en het weer natuurlijk. Ik kom volgend jaar terug. De organisatie was goed (vooral de bepijling) en de vrijwilligers waren opvoland vriendelijk. TOP allemaal. Toch blij dak mrnnnoby nicks vanvoor gestoken heb.
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

MAAR 30km gedaan,mor twas plezant.Enkel vlak voor de bevoorrading ging mijn hart op hol.
Nadien toch nog wat in het rood kunne gaan.
Je wordt ouder papa,zeggen ze dan.
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

ikke met de fiets schreef:... met de uitzonderingen van de koerskonijnen die het écht niet konden laten om op de onmogelijkste plaatsen (zonder iets geluid te maken) voorbij te zoeven ... sommigen zullen het nooit leren . #-o
++++++++1

we kunnen altijd maar klagen en achteraf vloeken ... en daar schieten we ook geen meter mee op, is er echt niets om die gasten duidelijk te maken dat dit werkelijk NIET leuk is en dat ze NIET goed bezig zijn ?

Als ik bikers inhaal (wat niet veel gebeurd) wil ik zelf niet op mijne smikkel gaan, die gasten zitten er dus niets mee in om dergelijke risicos te nemen, geen probleem tis hunne smoel, maar als IK dan ook mee de grond op ga dan zal het stuiven
Gebruikersavatar
XCharlie
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: wo 27 sep 2006 23:04
Rijdt met: Cannondale F1000

Bericht door XCharlie »

Leuke tocht, goede sfeer... ik heb er van genoten!
Gebruikersavatar
mv212
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: wo 01 jul 2009 17:40
Rijdt met: Giant Trance 1.5

Bericht door mv212 »

Dank aan alle mtbikers (+1000 deelnemers), helpers en sponsors voor deze geslaagde mountainbiketocht!

Hier al enkele foto's genomen aan de bevoorrading:

https://picasaweb.google.com/1010686176 ... vKH556fuQE
Laatst gewijzigd door mv212 op do 26 jul 2012 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Tompie08
Mountainbiker
Berichten: 390
Lid geworden op: ma 13 jun 2005 15:24
Rijdt met: Scott Scale 50

Bericht door Tompie08 »

't was genieten vandaag: mooi weer en meestal wel een klein droog spoortje naast de vele plassen.
Niks aan te merken op de organisatie, mercikes!!!
Je hebt hier wel veel aanloop-kilometers nodig voor je de mooie stukken bereikt, maar voor mij is dat niet echt een probleem.
De Biekes zijn goe bezig! =D>
Plaats reactie