Zo 22/07/2012 Wijgmaal :: Doorheen Het Dijleland

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

ik herinner me een editie KURKDROOG totdat er niet beter gevonden werd om toch 1 of andere mangrove in te duiken waar geen kat vooruit geraakt en waar het enkel slijkdabben was, is dat er een beetje uitgelaten ?
Gebruikersavatar
mv212
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: wo 01 jul 2009 17:40
Rijdt met: Giant Trance 1.5

Bericht door mv212 »

schuppe schreef:krijgen we vandaag nog de staat van het parcour te horen?
al weet ik dat er te kiezen valt tussen: "op sommige plaatsen vrij slijk, maar te doen voor het weer van de laatse maand" en "constant vettig en schuiven"
Zonet alles afgepijld en helemaal proper zult ge morgen inderdaad niet blijven.
Zeker te doen "voor het weer van de laatste maand" en niet "constant vettig en schuiven".
We hebben er spijtig genoeg een strook die te vettig lag uitgehaald en op een andere plaats de keuze gelaten voor een extra lus (alleen voor geoefende mtbikers) die er zwaarder bijligt.
Deze extra lus gaat door een privébosje!
Vandaag gereden met RR (29" - 2 bar)

Veel plezier morgen en wees voorzichtig en hoffelijk voor mekaar onderweg!

Weersverwachting voor morgen zondag
Zondag blijft het overal droog. 's Ochtends is het fris en kan het wat nevelig zijn. Overdag is het vaak zonnig over het westen.Over het oosten zijn er ook opklaringen maar soms is het nog vrij bewolkt. Het wordt zachter met maxima van 18 tot 23 graden. De wind is zwak veranderlijk. Bron: KMI
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

tigrolino schreef:
maltje schreef:
tigrolino schreef: Ik wil wel samenrijden voor de dag, wooon wel in Brasschaat.
Na weken afwezigheid ga ik daar ook "rustig" fietsen.
eens kijken hoe het gaat.
Dat is al 2 man van Brasschaat.
Nu nog afspreken dan
Waarschijnlijk ga ik "maar" voor de 30.
Ik ga waarschijnlijk ginder rond 9u vertrekken.
Gebruikersavatar
tigrolino
Mountainbiker
Berichten: 458
Lid geworden op: zo 21 nov 2010 23:00
Rijdt met: Trek Stache 9.8 . Mason Definition

Bericht door tigrolino »

mv212 schreef:
schuppe schreef:krijgen we vandaag nog de staat van het parcour te horen?
al weet ik dat er te kiezen valt tussen: "op sommige plaatsen vrij slijk, maar te doen voor het weer van de laatse maand" en "constant vettig en schuiven"
Zonet alles afgepijld en helemaal proper zult ge morgen inderdaad niet blijven.
Zeker te doen "voor het weer van de laatste maand" en niet "constant vettig en schuiven".
We hebben er spijtig genoeg een strook die te vettig lag uitgehaald en op een andere plaats de keuze gelaten voor een extra lus (alleen voor geoefende mtbikers) die er zwaarder bijligt.
Deze extra lus gaat door een privébosje!
Vandaag gereden met RR (29" - 2 bar)

Veel plezier morgen en wees voorzichtig en hoffelijk voor mekaar onderweg!

Weersverwachting voor morgen zondag
Zondag blijft het overal droog. 's Ochtends is het fris en kan het wat nevelig zijn. Overdag is het vaak zonnig over het westen.Over het oosten zijn er ook opklaringen maar soms is het nog vrij bewolkt. Het wordt zachter met maxima van 18 tot 23 graden. De wind is zwak veranderlijk. Bron: KMI
Raad voor de banden : toch beter mijn roro eraf halen en mij noni erop zetten ?
Gebruikersavatar
tigrolino
Mountainbiker
Berichten: 458
Lid geworden op: zo 21 nov 2010 23:00
Rijdt met: Trek Stache 9.8 . Mason Definition

Bericht door tigrolino »

tigrolino schreef:
mv212 schreef:
schuppe schreef:krijgen we vandaag nog de staat van het parcour te horen?
al weet ik dat er te kiezen valt tussen: "op sommige plaatsen vrij slijk, maar te doen voor het weer van de laatse maand" en "constant vettig en schuiven"
Zonet alles afgepijld en helemaal proper zult ge morgen inderdaad niet blijven.
Zeker te doen "voor het weer van de laatste maand" en niet "constant vettig en schuiven".
We hebben er spijtig genoeg een strook die te vettig lag uitgehaald en op een andere plaats de keuze gelaten voor een extra lus (alleen voor geoefende mtbikers) die er zwaarder bijligt.
Deze extra lus gaat door een privébosje!
Vandaag gereden met RR (29" - 2 bar)

Veel plezier morgen en wees voorzichtig en hoffelijk voor mekaar onderweg!

Weersverwachting voor morgen zondag
Zondag blijft het overal droog. 's Ochtends is het fris en kan het wat nevelig zijn. Overdag is het vaak zonnig over het westen.Over het oosten zijn er ook opklaringen maar soms is het nog vrij bewolkt. Het wordt zachter met maxima van 18 tot 23 graden. De wind is zwak veranderlijk. Bron: KMI
Raad voor de banden : toch beter mijn roro eraf halen en mij noni erop zetten ?
Vooraan bedoel ik, achteraan laat ik mijn rara erop
Gebruikersavatar
peerke1967
Mountainbiker
Berichten: 312
Lid geworden op: di 30 okt 2007 18:45
Rijdt met: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Bericht door peerke1967 »

Laat die roro gewoon liggen.
Ik rijd heel het jaar met die combinatie.
Allemaal een kwestie van hard genoeg trappen hé.
Een beetje slijk daar is nog niemand van dood gegaan .
ik blijf wel graag rijden op hellingen, hoop dus dat het te doen is.
Knupoltor
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: za 14 apr 2012 12:29
Rijdt met: Copperhead 3 2012

Bericht door Knupoltor »

Glen,
Ben ook van haacht en ging de 42 km doen. Moet op tijd thuis zijn anders de 65. Laat maar iets weten. Was van plan vroeg te vertrekken
Gebruikersavatar
DudeWithBike
Mountainbiker
Berichten: 374
Lid geworden op: ma 13 sep 2010 12:55
Rijdt met: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Bericht door DudeWithBike »

mv212 schreef:We hebben er spijtig genoeg een strook die te vettig lag uitgehaald en op een andere plaats de keuze gelaten voor een extra lus (alleen voor geoefende mtbikers) die er zwaarder bijligt.
Deze extra lus gaat door een privébosje!
Bedankt voor de info!

Die extra lus, is dat ploeteren/moosdabben of is het nog te doen als ge genoeg stoempt? Of is't eerder omwille van de helling dat het moeilijk is?

Twijfelde vandaag om mijn RoRo/RaRa combo te vervangen met NN, toen ik de voorspelling voor de komende week zag toch maar niet gedaan. Druk wellicht ergens tussen 2.1 en 2.3 (26", 2.25) :-D
Gebruikersavatar
mv212
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: wo 01 jul 2009 17:40
Rijdt met: Giant Trance 1.5

Bericht door mv212 »

DudeWithBike schreef:
mv212 schreef:We hebben er spijtig genoeg een strook die te vettig lag uitgehaald en op een andere plaats de keuze gelaten voor een extra lus (alleen voor geoefende mtbikers) die er zwaarder bijligt.
Deze extra lus gaat door een privébosje!
Bedankt voor de info!

Die extra lus, is dat ploeteren/moosdabben of is het nog te doen als ge genoeg stoempt? Of is't eerder omwille van de helling dat het moeilijk is?

Twijfelde vandaag om mijn RoRo/RaRa combo te vervangen met NN, toen ik de voorspelling voor de komende week zag toch maar niet gedaan. Druk wellicht ergens tussen 2.1 en 2.3 (26", 2.25) :-D
Je moet vooral goed uitkijken en het juiste spoor kiezen, diepe geulen ontwijken en niet te snel rijden. Vorig jaar ging de tocht ook door dit bosje maar in omgekeerde richting.
Laat die banden maar liggen.
Gebruikersavatar
ct
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: di 23 mei 2006 11:39
Rijdt met: CUBE AMS Comp 2009
Contacteer:

Bericht door ct »

ik zal er ook zijn voor de 42km, weer valt precies goed mee, laten we hopen dat het zo blijft! :bounce:
Plaats reactie