Zo 11/03/2012 Heers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
drumbazer
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 20 nov 2009 21:23
Rijdt met: red-bull pro SL /granville PULSE team

Bericht door drumbazer »

amai nog nie , zeer goed georganiseerd !
Het waren toch wel 60 pittige kilometers en vooral de laatste ,
't was lekker afzien en de leemgrond maakte 't zeker niet lichter .
volgend jaar zeker opnieuw !
en voor de eerste keer te organiseren gewoonweg
CHAPEAU ! ! ! =D> =D> =D>
werner j bike
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 08 mei 2011 15:31
Rijdt met: granville pulse 1

Bericht door werner j bike »

Bedankt voor de mooie commentaar ! We hebben er ook met ons allen hard aan gewerkt. Ps : gps track liefst niet doen want in St-Truiden mogen ze al niet meer over vliegveld. We houden liever de eigenaars te vriend anders is het snel gedaan. De foto's komen op ons face-bookpagina. Grtjs en tot volgend jaar ! =D>
Pieter21
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: di 19 mei 2009 18:45
Rijdt met: Merida Trail 300-D

Bericht door Pieter21 »

Vandaag voor het eerst aan een toertocht deelgenomen.Ben voor de 40 kilometer gegaan!Van thuis uit vertrokken met de mtb en toen ik terug arriveerde stonden er 58 kilometer op te teller!!

Qua organisatie en bevoorrading vond ik het ech wel goed!!

De bepijling was zeker in orde!!Proficiat aan de organisatie voor al dit werk!!

Tot volgend jaar in Gingelom!! 8)
Maarten123
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: wo 09 mar 2011 14:20
Rijdt met: Cube Ams 110 Pro

Bericht door Maarten123 »

Goed georganiseerd, zeker de redbull meisjes. :drunk:
sensabiker
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: do 15 dec 2011 11:31
Rijdt met: Sensa Livigno

Bericht door sensabiker »

Woon zelf in Heers, en ik kan echt wel zeggen dat ze het maximum uit de streek gehaald hebben, met al de privé-stukken erbij.
Ik heb zelf de 60 km gedaan, en op het einde was mijn bobijn volledig op.
Vooral de laatste 10 km rond Mettekoven waren subliem.
Goede bevoorrading, goede uitpijling, voldoende hoogtemeters.
Top organisatie (zeker voor de 1e keer)
Volgend jaar zeker terug van de partij! =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
ronor
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 04 okt 2009 08:07
Rijdt met: Rocky Mountain Vertex 970 RSL 2015, Trek8500, Merida Scultura

Bericht door ronor »

Proficiat voor heel het MTB team van Heers en ook aan de mensen van Mielen!!! Voor de eerste keer zo'n toertocht organiseren en al direct alles tot in de puntjes OK. Inschrijving, bevoorrading, pijlen,.... allemaal TOP.
Het parcours was ook super. Ben zelf ook van de streek en toch hebben ze me nog verrast. Dat stuk in Mettekoven: 'WAW'.
Ben benieuwd of ik ook de foto's te zien krijg welke de vliegende fotograaf genomen heeft :-D
Heb zelf de 60Km gedaan met een AV van 20km/h. Het vatje was wel leeg hoor.
=D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
philcore
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 13:21
Rijdt met: Canyon AL9.0
Contacteer:

Bericht door philcore »

werner j bike schreef:Bedankt voor de mooie commentaar ! We hebben er ook met ons allen hard aan gewerkt. Ps : gps track liefst niet doen want in St-Truiden mogen ze al niet meer over vliegveld. We houden liever de eigenaars te vriend anders is het snel gedaan. De foto's komen op ons face-bookpagina. Grtjs en tot volgend jaar ! =D>
En hoe geraken we op dien face-book page?
Onder welke naam kunnen we het beste zoeken????

Thnx =D>
werner j bike
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 08 mei 2011 15:31
Rijdt met: granville pulse 1

Bericht door werner j bike »

Gewoon mtb heers gingelom en dan kom je er. Er waren 2 fotografen mijn broer en iemand die foto's trekt voor de gemeente Gingelom. Mijn broer zet de mooiste op facebook en wat er met die andere gebeurt moet ik nog vragen. Eerst was het de bedoeling om sfeer foto's te hebben naar volgend jaar toe om onze tocht te promoten. Maar met deze commentaar zijn we heel blij . Bedankt daar voor.Grtj Werner. :-D :-) :lol: :P =D>
bergske1
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: za 26 nov 2011 00:10
Rijdt met: trek 4900

Bericht door bergske1 »

ronor schreef:Proficiat voor heel het MTB team van Heers en ook aan de mensen van Mielen!!! Voor de eerste keer zo'n toertocht organiseren en al direct alles tot in de puntjes OK. Inschrijving, bevoorrading, pijlen,.... allemaal TOP.
Het parcours was ook super. Ben zelf ook van de streek en toch hebben ze me nog verrast. Dat stuk in Mettekoven: 'WAW'.
Ben benieuwd of ik ook de foto's te zien krijg welke de vliegende fotograaf genomen heeft :-D
Heb zelf de 60Km gedaan met een AV van 20km/h. Het vatje was wel leeg hoor.
=D> =D> =D> =D>
Wij waren toch een 65 minuten onderweg om er te geraken, maar dit was echt de moeite, wij waren met 6 man en zijn alle voor de 60 km gegaan, was zeer mooi en zwaar , ben echt tot op de bodem moeten gaan.
Chapeau voor deze organisatie en de red bull!!
Erwin J
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 13 mar 2012 20:46
Rijdt met: cube

Bericht door Erwin J »

Hey,
er staan zo'n 200 foto's op facebook. Je kan deze terugvinden door op facebook te zoeken naar MTB tourtocht Gingelom Heers. Omdat het onze eerste organisatie was hebben we nog geen site gemaakt maar wel gekozen voor facebook. Ik heb getracht van elke mooie doortocht een paar foto's te publiceren zodat we wat publiciteit kunnen maken voor volgend jaar. Niet alle pasages staan er op maar toch de meeste van de 40 km.
Groetjes
uw vliegende fotograaf !!
Plaats reactie