Zo 11/03/2012 Rekkem :: 13de Smokkelaarstocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- bullsmbker
- Mountainbiker
- Rijdt met: copperhead 3
Bericht door bullsmbker »
deze morgen ook gestart(zoals vele) voor de 57km richting frankrijk.toffe tocht juist over de grens,en alles lag er goed berijdbaar bij na de sneeuw en regen van de voorbije week.en inderdaad de bepijling was zeer goed maar soms een beetje verwarrend ,met gevolg dat ik ergens gemist heb en tevroeg weer aan het schooltje was.maar geen probleem dan nog de kleine basis er bij gedaan.dat is het grote voordeel van het lussen systeem.een grote profitiat aan de key bones (een zeer toffe club) volgend jaar terug voor de 4 de maal. en wat de leffe betreft ,als dat te duur is drink dan plat water,dan blijft er meer over voor ons.
-
- Mountainbiker
- Rijdt met: nen simpele mtb
- Contacteer:
Bericht door Lieselot1982 »
Chapeau voor de organisatie,heb geen negatieve opmerkingen. t'Was SUPER!
- Focusrider
- Mountainbiker
- Rijdt met: Focus Superbud 26R1
Feedback
Bericht door Focusrider »
Deze morgen gestart voor de 83 km (leuze 'nie plooien' eer blijven aandoen hé). Prachtig parcours dat uitstekend bepijld was. Uitstekende keuze om de oranje linten te plaatsen (goede moed aan diegenen die ze terug moeten recupereren). Vele malen, vooral naar het einde toe, brachten ze op het ogenblik van de twijfel, de verlossende bevestiging dat ik nog op het parcours zat. De aanduidingen 'gevaarlijk' waren mijns inziens terecht (en hier heb ik het niet over oversteken van grote wegen). Gasten en dames: dit was af! Het mooie lentezonnetje mag gerust beschouwd worden als de bevestiging voor de klasse organisatie.
Vandaag met 2 collega Tegenterters uit Aarsele de 63 km gereden. Reeds mijn derde opeenvolgende deelname en weerom hoed af. Voor 4 euro een mooi parcours met afwisseling alom, toch zekerheid van goede bereidbaarheid ondanks een paar vettige stukskes, sympathieke mensen op de uitgebreide bevoorradingen en een gezellig plaatske voor den apres in het zonneke. Dat moet voor mij echt nie meer zijn.
Oh ja, dank aan de mensen op de bevoorrading op de lus Frankrijk die zo bezorgd waren om mijne maat die bijna in ulder karre lag te slapen. Hij heeft mee moeite nog 1 moinetje uitgekregen en 'k heb hem dan maar in mijne auto gestoken. Hij moest dan nog naar de Carnavalstoet in Tielt.....gelukkig was hij al verkleed
Groeten en tot volgend jaar
Mask
Oh ja, dank aan de mensen op de bevoorrading op de lus Frankrijk die zo bezorgd waren om mijne maat die bijna in ulder karre lag te slapen. Hij heeft mee moeite nog 1 moinetje uitgekregen en 'k heb hem dan maar in mijne auto gestoken. Hij moest dan nog naar de Carnavalstoet in Tielt.....gelukkig was hij al verkleed
Groeten en tot volgend jaar
Mask
-
- Mountainbiker
- Rijdt met: ene mee 2 wielen
vandaag de 30 km gereden. Als eerste tocht voor een beginnende me echt te pletter geamuseerdt. Dikke chapeau voor die bevoorrading. Was echt in orde. In het begin wat onwennig over het verloop, maar da was al rap opgelost na een paar keer die lintjes en pijlkes te zien. Die bordjes gevaar waren echt wel nodig en daarvoor dank voor de organiserende club. K pijs dak anders de finish nie zou haalt hebben maar een afspraak ging hebben met meneer doktor. K ben een benieuwt naar de fotos. En zeker mee die vriendelijke madam voor de 2de foto. Lachen !!! Hahaha !!! ( k ben ier wel aant afzien en bekanst aant sterven e) .de organisatie was dikke top.
Merci keybones voor de leuke voormiddag !!!
Waar kan ik inschrijven voor volgend jaar ?
Merci keybones voor de leuke voormiddag !!!
Waar kan ik inschrijven voor volgend jaar ?
-
- Mountainbiker
- Rijdt met: merida
Bericht door didiermeire »
mooi maar zware rit volgens mij;wel heel mooi weer,graag had ik geweten wie waar die foto's op het einde te zien zijn,niet die van MTB you
maar op het einde van de rit,thx
maar op het einde van de rit,thx
Dank aan alle 1213 deelnemers om erbij te zijn! Na de vrees voor ons parcours na de hevige waterval van de laatste week waren we er even niet gerust in maar het weer was ons toch gunstig gezind. Het parcours ligt er na jullie doortocht al wat vettiger bij dan voorheen (jaja, wij mochten daar nog eens doordretsen om alle pijlkes weg te nemen).
Het doet ons plezier om zoveel goede reacties te mogen ontvangen. Wij zijn alvast enthousiast om er volgend jaar weer iets moois van te maken.
De foto's zullen binnenkort beschikbaar worden via onze site www.keybones.be pagina 'foto'. Daar staat nu nog een afdruk van ons parcours, maar we zetten asap een link naar het fotoalbum.
Nog eens bedankt en tot volgend jaar! (of tot op 1 van de volgende ritten natuurlijk)
Het doet ons plezier om zoveel goede reacties te mogen ontvangen. Wij zijn alvast enthousiast om er volgend jaar weer iets moois van te maken.
De foto's zullen binnenkort beschikbaar worden via onze site www.keybones.be pagina 'foto'. Daar staat nu nog een afdruk van ons parcours, maar we zetten asap een link naar het fotoalbum.
Nog eens bedankt en tot volgend jaar! (of tot op 1 van de volgende ritten natuurlijk)