Zo 04/03/2012 Raismes (Fr) :: 11e randonnée ESPAR-VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
aartrijkenoare
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 25 jan 2008 18:49
Rijdt met: cannondale Rush

Bericht door aartrijkenoare »

ook een delegatie van WTC Jabbeke zal er aanwezig zijn; we starten er om 8u30;
vorig jaar was dit mijn eerste terril ervaring, nu al enkele leden kunnen overtuigen om er hun terril vuurproef te maken, tot zondag
Gebruikersavatar
swoosher
Mountainbiker
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 25 nov 2007 17:28
Rijdt met: Specialized Rockhopper comp disc ( custom)

Bericht door swoosher »

ik en nog enkele raketmannen zullen hier ook aan de start verschijnen om 8u30. Firts terril ride zodus i'm excited!! :bounce:
pro29
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: do 14 mei 2009 19:46
Rijdt met: BMC TE 01

Bericht door pro29 »

swoosher schreef:ik en nog enkele raketmannen zullen hier ook aan de start verschijnen om 8u30. Firts terril ride zodus i'm excited!! :bounce:
streekgenoten erbij :-)
noutje
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: ma 21 jan 2008 21:14
Rijdt met: bulls copperhead supreme & scott scale 40

Bericht door noutje »

:lol: Aanwezig :lol:
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3034
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Bericht door Motorbiker »

toch nog even opmerken voor de mannen die Frankrijk niet gewoon zijn, hou aub rekening met rustige, fluoriserende, en op de gekst mogelijke plaatsen afstappende Franse bikers.

Onze Zuiderburen zijn ietsje (veel) minder racepaarden (stresskippen) dan de Vlamingen. Rij met respect, passeer zonder te hinderen, en geef aan (passe a gauche = links passeren), (passe a droite = rechts passeren) als je voorbij wil.

Als je als toertochtrijder er toch van overtuigd bent een chronobeest te zijn, lak aan alle anderen, pak dan bv eens een XPop aan.
Die bijten terug.

enjoy the ride. En het stokbrood achteraf...
Gebruikersavatar
pjer
Mountainbiker
Berichten: 518
Lid geworden op: vr 18 apr 2008 20:52
Rijdt met: trek

Bericht door pjer »

Als ik die lijst van aanwezigheden nakijk zal ik wel héél vroeg mogen vertrekken om niet in de weg te rijden.

Enne... tegen mij moogt ge gerust nederlands praten als ge wilt passeren.
Als je het maar vriendelijk vraagt en als ik achteraf eens in uw stokbrood mag bijten.
Fujibiker
Mountainbiker
Berichten: 122
Lid geworden op: vr 19 mar 2010 09:15
Rijdt met: Fuji

Bericht door Fujibiker »

[quote="KUBA"]Grysperre treintje in de maak

1.Roeselarenoare (omda tie der geren bie is)
2.Fujilady (koptrekker , en wieder derachter :lol: )
3.Fujibiker (omda tie ons nie aleene betrouwt me zien vrouwke , de jaloersen bok [-X )
4.Kuba (omdan der were domme stoten gaan gebeuren dak nie wille missen #-o )
5.Tram 4.....
6.Turfke
7. Karolus.......
treintje is aan het aandikken dus, jiha
Gebruikersavatar
d1981
Mountainbiker
Berichten: 72
Lid geworden op: ma 14 feb 2011 14:28
Rijdt met: Niner Air9

Bericht door d1981 »

Ik zal normaal ook aanwezig zijn...
Eerste kennismaking met de terrils van Raismes voo mij :bounce:
Gebruikersavatar
swoosher
Mountainbiker
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 25 nov 2007 17:28
Rijdt met: Specialized Rockhopper comp disc ( custom)

Bericht door swoosher »

Motorbiker schreef:toch nog even opmerken voor de mannen die Frankrijk niet gewoon zijn, hou aub rekening met rustige, fluoriserende, en op de gekst mogelijke plaatsen afstappende Franse bikers.

Onze Zuiderburen zijn ietsje (veel) minder racepaarden (stresskippen) dan de Vlamingen. Rij met respect, passeer zonder te hinderen, en geef aan (passe a gauche = links passeren), (passe a droite = rechts passeren) als je voorbij wil.

Als je als toertochtrijder er toch van overtuigd bent een chronobeest te zijn, lak aan alle anderen, pak dan bv eens een XPop aan.
Die bijten terug.

enjoy the ride. En het stokbrood achteraf...

of dat nu in frankrijk of belgie is. ge moet voor iedereen respect hebben. ieder duwt wat em kan op de trappers en int afdalen durf niet iedereen alles.
maar tis nen hobby é! ginne wedstrijd!
Gebruikersavatar
Jemp
Mountainbiker
Berichten: 1329
Lid geworden op: za 18 jul 2009 10:53
Rijdt met: Scott Scale Pro 29 / Scott Solution

Bericht door Jemp »

Ik moet deze jammergenoeg laten schieten. :( :cry:

De oudste dochter doet in april haar eerste communie en ik heb de eer en het genoegen om zondag naar de kerk te gaan. :wink:

Trouwens, ik denk dat die misviering veeeeeeel interessanter zal zijn dan dat toerke op dienen hoop stenen, dus kom allemaal af naar de mis! :-D

Indien jullie toch, na rijp beraad, beslissen om te gaan biken, zal ik jullie in mijn gebeden gedenken (en ne keer goe vloeken in mijn binnenste) [-o<
Plaats reactie