Za 11/02/2012 Oedelem :: 9de Zwarte Veld MTB Tour

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Mazie
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 09 feb 2009 20:15
Rijdt met: Orbea Alma M25

11/02/2012 Oedelem

Bericht door Mazie »

Iemand van de organisatie die wat meer info heeft omtrent de tocht? welke richting gaat men uit?....
dhr1
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: di 04 okt 2011 21:07
Rijdt met: trerk1

Bericht door dhr1 »

De tocht gaat richting Oedelem en Rijckevelde bos - vliegend paard en oedelem berg
old walker
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: za 08 aug 2009 14:12
Rijdt met: minerva

Bericht door old walker »

Als het weer niet te slecht is #-o komen we zeker af =D> (Pimke en ik )
abbath
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 21 dec 2007 19:50
Rijdt met: mean machine

Bericht door abbath »

heel stil rond deze tocht! niet ver van mijn deur ,ik kom af!! :lol:
meridagirl
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: di 19 dec 2006 20:15
Rijdt met: merida

Bericht door meridagirl »

normaal gezien start ik samen met een collega morgen om 10u. we zien het volledig zitten
Fietserke
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: do 16 feb 2006 21:11
Rijdt met: Thompson

Bericht door Fietserke »

Ik kom morgen ook dit ritje doen, vertrek met de middag.
Vandaag een uur een half met de MTB gereden richting Sijsele Oedelem twas fris maar zeker te doen. Er lag wat ijswater op de banen dus zullen de 1ste bikers moeten opletten want er zullen gladde plekken zijn. Niet te veel druk in de banden steken zeker in het voorwiel niet 1,5 - 2 bar.
Zelf ga ik de toer rustig rijden.
klazoid
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 04 okt 2009 12:56
Rijdt met: Cube Ltd Team HS33

Bericht door klazoid »

Tweemaal toch bedenkelijke bepijling. Zo erg dat de lokale boer zo gefrustreerd was van alle ongevraagde passage dat hij de weg over z'n erf barricadeerde met touwen die je totaal niet zag afkomen. Bleek dat je 500m vroeger plots een veld in moest. Aan de sporen te zien en de actie van de boer waren we niet de enige. Daarna nog eens mogen zoeken aan een bouwwerf waar we na lang zoeken plots het juiste paadje zagen.
abbath
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 21 dec 2007 19:50
Rijdt met: mean machine

Bericht door abbath »

vertrokken om 1 uur en inderdaad ook misreden aan die bouwwerf.maar toch positief gevoel overgehouden aan deze rit.met een beetje gezond verstand was deze rit best te doen.een beetje baan ,een beetje dreven en wat single tracks.bevoorrading in orde(al ga ik om te fietsen,niet om te schransen voor 2 euro).geen enkele schuiver gemaakt en behalve bevroren voetjes top! merci organisatie =D>
meridagirl
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: di 19 dec 2006 20:15
Rijdt met: merida

Bericht door meridagirl »

Wij waren om 10u gestart voor een heerlijk ritje. Nergens hebben we ook maar enige gladheid ondervonden. Het was een prachtig parcours met heel veel onverharde stroken. Ook wij zijn de boer tegengekomen en hadden de afslag in het veld gemist. Maar onze algemene conclusie was: prachtige rit, goede bevoorradingen (de warme soep was heerlijk), lekkere hot dog en tot slot een mooi valentijns cadeau voor de dames. Wij keerden alvast tevreden huiswaarts.
Plaats reactie