Za 19/11/2011 Baasrode :: 6E Scheldetrappers Mtb Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
joske uit breda
Mountainbiker
Berichten: 227
Lid geworden op: za 06 dec 2008 16:18
Rijdt met: Trek superfly 100 29,er

Bericht door joske uit breda »

svekken schreef:
Signer schreef:Na vorig jaar Sint Amands te hebben gereden in nogal slijkerige omstandigheden zal ik eens van de kust komen afgezakt om deze te rijden.
Hopelijk de verre verplaatsing waard :roll: :roll: :lol: :lol: ,maaar gezien de lovende commentaar op het forum verwacht ik toch het één en ander :wink:
Tot morgen
Zoals eerder al aangehaald, de beste toer van Dendermonde :bounce:
Ik ga ook komen kijken vanuit het "verre"Breda om te ondervinden of het de moeite is geweest!!! 8) 8) 8)
Gebruikersavatar
Herder Ben
Mountainbiker
Berichten: 439
Lid geworden op: di 09 dec 2003 21:57
Rijdt met: Epic 06 & Stumpjumper HT 08
Contacteer:

Bericht door Herder Ben »

De Herders komen straks tegen 13u nog met een grote delegatie hier starten. Tot dan ... hopelijk schijnt het zonnetje daar ook zoals hier in Gent ...
Gebruikersavatar
xxbeemerxx
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: do 21 okt 2010 21:57
Rijdt met: Specialized Epic

Bericht door xxbeemerxx »

Was een plezante tocht maar wel heel koud vandemorgen om 7u30.
Was van plan de 50km te doen maar toch opt laatste gekozen voor de 30km.
Bepijling was heel goe zelf en de bevoorrading ook.
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Bericht door dirty »

dik in orde bij de scheldetrappers =D> =D> =D>
Goede afpijling,bevoorrading en apres !

We waren uiteindelijk met 17 muddevils gestart bij onze buren en hebben achteraf een paar goeie leffe's gedronken

Bravo voor scheldetrapper en zijn team en tot volgend jaar
=D> =D> =D>
fillou
Mountainbiker
Berichten: 109
Lid geworden op: ma 06 sep 2004 16:22

Bericht door fillou »

Leuke tocht gereden, vijftig km op de kop volgens mijn computertje. Uitstekende bepijling, leuk parcours voor de streek en heel toffe speelbosjes.

Eén probleem ... heel veel kerels die blijkbaar enkel nu eens met de mtb rijden. Normaalgezien maak ik me daar geen zorgen over, vandaag heb ik me echt geërgerd aan drie zo'n helden. Op elk stukje asfalt trapten ze door, op elk piepklein technisch stukje lag er enen op zijn zij. Jongens toch. Bol dan wat rustiger op straat in plaats van iedereen perse te willen pakken en dan ben je misschien wat frisser als er een korte off-road-knik in zit.

Maar toch ... eentje om op te schrijven voor volgend jaar!
Gebruikersavatar
SD2E
Mountainbiker
Berichten: 1833
Lid geworden op: wo 07 jan 2009 22:40
Rijdt met: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Bericht door SD2E »

Inderdaad heel mooie rit! Denk niet dat het veel mooier kan in Dendermonde.
Proficiat voor de scheldetrapper-parcoursbouwer =D> =D> =D>
2 deftige bevoorradingen + nog een beenrecuperatiezalfje en drinkbus erbij dus zeker waar voor je geld!
99km met de heen en terugreis erbij was genoeg voor de beentjes.

Tot de volgende!
Gebruikersavatar
yakari
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: wo 09 nov 2011 22:51
Rijdt met: Flanders MTB

Bericht door yakari »

Juplahoi
Vandaag hier voor de eerste maal de tocht komen rijden
met een paar uit westvlaanderen toevallig samen gereden.
Alles pikkobello, parking, bevoorrading, de rit, .....
Natuurlijk heb ik me soms wel afgevraagd,
wat geeft dat hier bij regenweer op deze strook,
Maar jullie mogen na 5 jaar ook eens het geluk hebben en op deze tijd van het jaar prachtig weer hebben,
Want in Westvlaanderen hadden ze de zon niet gezien in de voormiddag,
Proficiat aan de parcour bouwers,
zeker het maximum uit de streek gehaald, denk ik
manjefieke single tracks,
ook de roze aanduiding wortels, bedankt daarvoor =D>
Wel jammer de Weerwolf niet gezien, in het bosje :evil:
Bedankt mannen voor de fijn voormiddag,
mvg, Yakari :wink:
Gebruikersavatar
jend
Mountainbiker
Berichten: 208
Lid geworden op: di 09 jan 2007 21:19
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Bericht door jend »

Hier vandaag met 2 SK Heusden makkers gefietst. Het was men eerste maal hier in baasrode.

het was men eerste deftige tocht in 6weken, en de 50km gereden. F*ck sommige wegels bolden echt niet, had het eigenlijk een stukje droger en sneller verwacht.

Eerlijk na 18km stelde ik me de vraag waar al die leuke stukjes zaten. Maar naar de finish toe aan het bollen wist ik het wel, zeer mooi ritje en super goede bepijling. idem dito bevoorading. De bosjes rond die 2de post waren super. Daarna op het lange "modderige" stuk ging het licht echt wel bijna uit. was nog een heel end te gaan, maar heb de laatste technische stukjes overleeft.

En ik had deze week gelezen over de trap op het einde. Ondanks de vermoeidheid links van de trap omhoog.En de andere langs de trap naar beneden, eerlijk waar vond ik echt een makkie!

Zelf ben ik een weg"janet" die meer als geregeld op de mtb spring. vandaag eens ernaast en de knie goed bezeerd. Heb me ook geërgerd aan ne biker met nen 29er die op de rechte stukken en op de makadam goed doorreed, maar de moment dat een beetje technisch was wast een dikke nul. Mocht men remblokjes slijten door diene pipo. Man man man, als ge het niet kunt blijf er dan af leerden ze mij ooit.

Dus scheldetrappers nen dikke merci voor een mooie rit en als het past ben ik in mei en volgend jaar er terug bij.

Groetjes
fietsertjeAnn
Mountainbiker
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 03 aug 2008 17:09
Rijdt met: Scott CR1 + Scott Scale 920 + Scott Spark rc

Bericht door fietsertjeAnn »

Op de middag vertrokken voor een mooie rit. Duidelijke bepijling, 2 goede bevoorradingen, leuke speelbosjes, voldoende singletracks. De parcoursbouwers hebben ons in deze streek iets heel moois aangeboden. Tussen de 2de bevoorrading en de splitsing van de 40 met de 50 : amai, wat was me da !!! Als het de dagen voordien veel zou geregend hebben dan zou je denken dat je daar zeker op de schaatsbaan van Liedekerke zat.
Gelukkig mochten we vandaag volop genieten van het zonnetje en een droog parcours. Na het ontvangen van de drinkbus en een drankje genomen te hebben terug de fiets op richting Asse.
Met 88 km in de beentjes heel tevreden thuisgekomen.
Hier kom ik zeker nog terug en =D> =D> =D> voor de parcoursbouwers.
fillou
Mountainbiker
Berichten: 109
Lid geworden op: ma 06 sep 2004 16:22

Bericht door fillou »

fietsertjeAnn schreef:Op de middag vertrokken voor een mooie rit. Duidelijke bepijling, 2 goede bevoorradingen, leuke speelbosjes, voldoende singletracks. De parcoursbouwers hebben ons in deze streek iets heel moois aangeboden. Tussen de 2de bevoorrading en de splitsing van de 40 met de 50 : amai, wat was me da !!! Als het de dagen voordien veel zou geregend hebben dan zou je denken dat je daar zeker op de schaatsbaan van Liedekerke zat.
Gelukkig mochten we vandaag volop genieten van het zonnetje en een droog parcours. Na het ontvangen van de drinkbus en een drankje genomen te hebben terug de fiets op richting Asse.
Met 88 km in de beentjes heel tevreden thuisgekomen.
Hier kom ik zeker nog terug en =D> =D> =D> voor de parcoursbouwers.
dat stuk na de twee bevoorrading ... ooit eens gereden op een andere d'mondse tocht en dat was precies een dunnen matras waar je op fietste. Toen ging dat echt voor geen meter vooruit.

Maar ook nu was het harken...
Plaats reactie