Za 19/11/2011 Baasrode :: 6E Scheldetrappers Mtb Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
focuske
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: di 24 mar 2009 16:04
Rijdt met: zanatta

Bericht door focuske »

ik kom ook af,als konijnenbergdabber
Gebruikersavatar
den mountenbiker
Mountainbiker
Berichten: 4603
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 22:44
Rijdt met: Merida matts sport 300

Bericht door den mountenbiker »

Heb hier al een paar keer gereden en altijd verbaasd wat die mannen allemaal uit het parcour halen 8-[ ,die weten wat MTB is zenne.Zelf weet ik nog niet of ik hier aanwezig kan zijn :-?
Gebruikersavatar
SD2E
Mountainbiker
Berichten: 1833
Lid geworden op: wo 07 jan 2009 22:40
Rijdt met: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Bericht door SD2E »

Scheldetrapper schreef:Voor de bikers die nog twijfelen :wink:,of die hier nog nooit geweest hebben .
Jullie krijgen het mooiste aangeboden in en rond Dendermonde, tussen dender en schelde.
Singletracks-speelbosjes-technische-zware en recuperatiestroken,voor elk wat wils.
De rit is vlak,(buiten 3 korte maar steile hellingen,op 44 en 52 km),maar niet te onderschatten,houd nog een beetje poeier over in de benen voor de laatste 15 km. :lol:
Het zwaartepunt van de rit ligt na de passage van de brug van Grembergen.
PS: de rit gaat door onder peterschap van Greg Van Avermaet(BMC),en ieder jaar zijn hier wel enkele profrenners aanwezig :bounce:

A see you later alligator
Ik ben er zeker, en zal proberen om nog wat Belgacom'ers mee te krijgen :wink:
Gebruikersavatar
Miejster
Mountainbiker
Berichten: 228
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 15:10
Rijdt met: Merida FLX Team Full Carbon

Bericht door Miejster »

Den Blok Bikers Aalst zullen ook met enkele eenheden aanwezig zijn. Ik ben benieuwd wat we gaan voorgeschoteld krijgen, want het ziet er leuk uit!
Gebruikersavatar
Scheldetrapper
Mountainbiker
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 08 nov 2006 14:00
Rijdt met: Giant XTC 1 +Scott Spark 20

Bericht door Scheldetrapper »

SD2E schreef:
Scheldetrapper schreef:Voor de bikers die nog twijfelen :wink:,of die hier nog nooit geweest hebben .
Jullie krijgen het mooiste aangeboden in en rond Dendermonde, tussen dender en schelde.
Singletracks-speelbosjes-technische-zware en recuperatiestroken,voor elk wat wils.
De rit is vlak,(buiten 3 korte maar steile hellingen,op 44 en 52 km),maar niet te onderschatten,houd nog een beetje poeier over in de benen voor de laatste 15 km. :lol:
Het zwaartepunt van de rit ligt na de passage van de brug van Grembergen.
PS: de rit gaat door onder peterschap van Greg Van Avermaet(BMC),en ieder jaar zijn hier wel enkele profrenners aanwezig :bounce:

A see you later alligator
Ik ben er zeker, en zal proberen om nog wat Belgacom'ers mee te krijgen :wink:
Dat is een goed gedacht ,mijn gedacht :-D
Dan kunnen jullie het cadeauken laten zien op het werk :wink:
Gebruikersavatar
Scheldetrapper
Mountainbiker
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 08 nov 2006 14:00
Rijdt met: Giant XTC 1 +Scott Spark 20

Bericht door Scheldetrapper »

Beste bikers,profiteer er van,en dit is geen zever die ik jullie vertel,de bikers uit de streek kunnen dit beamen.
Even verduidelijken,in en rond Dendermonde zijn grote werken voorzien.
Sommige zijn reeds gestart,andere beginnen in 2012.
Vele prachtige off-road stukken,gaan definitief naar de eeuwige jachtvelden verwezen worden. :evil:
De twee bijzonderste zijn.
Dendermonde:zavelputten-oud klooster=bouw nieuwe gevangenis,werken reeds gestart.
Baasrode-Vlassenboek:'t Broek=wordt een gecontroleerd overstromingsgebied(Sigmaplan),werken starten in 2012
Naar volgend jaar toe ,gaan wij serieus moeten brainstormen :cry:
Gebruikersavatar
Scheldetrapper
Mountainbiker
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 08 nov 2006 14:00
Rijdt met: Giant XTC 1 +Scott Spark 20

Bericht door Scheldetrapper »

den mountenbiker schreef:Heb hier al een paar keer gereden en altijd verbaasd wat die mannen allemaal uit het parcour halen 8-[ ,die weten wat MTB is zenne.Zelf weet ik nog niet of ik hier aanwezig kan zijn :-?
Reeds bedankt,maar doe uw best om te komen hé =D>
Gebruikersavatar
ice man
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: di 02 nov 2010 09:43
Rijdt met: Gazelle

Bericht door ice man »

Elke dag komt er een muddevil bij om mee te rijden, dus we zullen met een mooie hoop zijn. Heb daarnet nog eens alle reacties gelezen op het forum en denk dat het wat het weer betreft, zeker zo goed zal zijn als onze tocht in Sint-Amands twee weken geleden.

Tot zaterdag.
fillou
Mountainbiker
Berichten: 109
Lid geworden op: ma 06 sep 2004 16:22

Bericht door fillou »

Miejster schreef:Den Blok Bikers Aalst zullen ook met enkele eenheden aanwezig zijn. Ik ben benieuwd wat we gaan voorgeschoteld krijgen, want het ziet er leuk uit!
En een cumulerende Mountain King 8)
RotstraatBiker
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 08 nov 2010 16:36
Rijdt met: Giant ATX 850

Bericht door RotstraatBiker »

Net bevestiging gehad van 2 profs die aan de start komen zaterdag: Kurt Hovelijnck (de peter van onze ScheldetrappersClassic) en Thomas De Gendt !

Wie zich wil meten met de profs, afspraak rond 9u00 aan Sportcentrum De Vliet ! Ze hebben beloofd dat ze er gaan invliegen, voor de moedigen, zorg dat je opgewarmd bent :drunk:
Plaats reactie