Do 10/11/2011 Affligem :: Nightbike :: 3de Sint-Maarten Nigh

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Ixxel
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 13:25
Rijdt met: Specialized
Contacteer:

Bericht door Ixxel »

Is er iemand die ook alleen zou rijden donderdag? Mijne maat moet onverwachts onder het mes en met 2 is toch altijd leuker dan alleen. (wel eerste nightride)

(wel onder voorbehoud dat mijn bike verlichting op tijd zou toekomen, besteld op bike24.net)
vivkemobiel
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: di 10 jul 2007 18:25
Rijdt met: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Bericht door vivkemobiel »

Ixxel schreef:Is er iemand die ook alleen zou rijden donderdag? Mijne maat moet onverwachts onder het mes en met 2 is toch altijd leuker dan alleen. (wel eerste nightride)

(wel onder voorbehoud dat mijn bike verlichting op tijd zou toekomen, besteld op bike24.net)
Ge moogt altijd meegaan met ons hoor maar we moeten het uur nog afspreken. Welke afstand zou je willen rijden?
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

op de nightride van mijn vrienden van Den Blok mag ik niet ontbreken dus rij zeker mee met Vivke, Anneke en Haaike. Ixxel : ge moogt gerust uw karreke komen aanhangen voor deze plezante avond. No rush but more fun.
Ik kom af van Erembodegem per velo dus twee keer 6 à 8 km + de 43 natuurlijk.

MaC'Red 8)
Gebruikersavatar
Ixxel
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 13:25
Rijdt met: Specialized
Contacteer:

Bericht door Ixxel »

Thanks Mac'Red en vivkemobiel!

Ik zou ook de 43 km rijden en het uur weet ik nog niet...
Gebruikersavatar
Miejster
Mountainbiker
Berichten: 228
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 15:10
Rijdt met: Merida FLX Team Full Carbon

Bericht door Miejster »

Vandaag werd het parcours nogmaals verkend. Alles is goed te doen op dit moment! Het weerbericht voorspelt goed weer, dus we kunnen dit jaar meer geluk hebben.
Gebruikersavatar
slooverke
Mountainbiker
Berichten: 640
Lid geworden op: ma 13 apr 2009 19:52
Rijdt met: Ednine 29 Orka Black/Red

Bericht door slooverke »

Donderdag aanwezig uit West Vlaanderen tegen startuur voor de 40 km.
Aan de commentaren hier te lezen zal het wel de moeite zijn om deze verre verplaatsing te maken samen met mijn maatje!!!! :drunk: :drunk:
fillou
Mountainbiker
Berichten: 109
Lid geworden op: ma 06 sep 2004 16:22

Bericht door fillou »

slooverke schreef:Donderdag aanwezig uit West Vlaanderen tegen startuur voor de 40 km.
Aan de commentaren hier te lezen zal het wel de moeite zijn om deze verre verplaatsing te maken samen met mijn maatje!!!! :drunk: :drunk:
We doen in elk geval ons best om er iets heel leuks van te maken. De nieuwe startplaats geeft ons wat extra ruimte om er een paar toffe dingen in te stoppen. Met nog enkele ontdekkingen van de jongste weken bij, kunnen we er echt een toffe avond van maken. De hemel op aarde, kunnen we niet beloven. Voor de die-hards ... ook "de hel" niet. Maar iets tussen de twee, eigenlijk wel.

Met, afhankelijk van de teller, tussen de 350 en 400 hm op de langste afstand, is het toch al niet meer zo vrijblijvend. Bovendien zitten er, in tegenstelling tot mijn eerste berichtje, hier en daar toch enkele dingen waar je beter een klein beetje kan voor fietsen. Niets onoverkomelijk, maar in't donker is het toch altijd net iets anders he.

Op het weer kunnen we het niet steken, de parcours hebben de vorige twee edities al hun dienst bewezen ... als wij dan nog eens zorgen voor wat leuke extraatjes die van zo'n nachttocht altijd iets speciaals maken, zijn we gelanceerd voor een super-avond.

Eén ding ... enkel voor wie braaf geweest is natuurlijk!
Gebruikersavatar
IvanIvankov
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: vr 08 jan 2010 23:01
Rijdt met: Focus Black Forest
Contacteer:

Bericht door IvanIvankov »

Ik neem aan dat dit de tocht is die vorig jaar in Erembodegem van start ging? Vorig jaar was dit in elk geval een mooi en sfeervol tochtje, met net voor het einde een lekker jeneverstandje :lol:
Kzou dus wel overwegen om ook dit jaar present te zijn.
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

IvanIvankov schreef:Ik neem aan dat dit de tocht is die vorig jaar in Erembodegem van start ging? Vorig jaar was dit in elk geval een mooi en sfeervol tochtje, met net voor het einde een lekker jeneverstandje :lol:
Kzou dus wel overwegen om ook dit jaar present te zijn.
yep het is dezelfde tocht ja
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

Ixxel schreef:Thanks Mac'Red en vivkemobiel!

Ik zou ook de 43 km rijden en het uur weet ik nog niet...
als ge uw karreke wilt aanhangen, we starten omstreeks 19.30h aan den bellekouter, dus tegen 19.20h daar zijn. No rush en big fun staat centraal die avond.

MaC'Red 8)
Plaats reactie