Zo 11/09/2011 Theux :: 14de Rando Des Pompiers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fillou
Mountainbiker
Berichten: 109
Lid geworden op: ma 06 sep 2004 16:22

Zo 11/09/11: Theux

Bericht door fillou »

vorig jaar gaan rijden en dit jaar opnieuw in de buurt, als het een beetje deftig weer is, gaan we er opnieuw genieten.

20/30/40/50 km .... iemand wat meer info nog?
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Bericht door Headshot »

dit is toch niet de tocht waar we 2 jaar geleden gewoon de rode vaste route moesten volgen?
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Bericht door lowie »

Headshot schreef:dit is toch niet de tocht waar we 2 jaar geleden gewoon de rode vaste route moesten volgen?
neenee, helemaal niet >>> lees er het topic van vorig jaar maar eens op na:
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=81797
Meer dan 1500 hms op een tocht van 52 km : waar gaat ge het nog vinden? =D>
Dit is het derde pareltje op rij op 2 weken tijd (na Habiémont en Housse-Barchon)

Juiste afstanden : 12 - 20 - 35 - 45 - 55

Parcours is weer volledig anders dan vorig jaar, maar wel in dezelfde omgeving.
Een deel dezelfde paden, maar dikwijls tegengesteld en een hoop nieuwe. Zo is de lus Pepinster-Verviers eruit, en het Bois de Staneux (woud tussen Theux en Spa) wordt deze keer grondig ondersteboven geploegd.
Ik ben er zeker van dat de mannen van de brandweer er weer een niet te missen tocht gaan van maken.
fillou
Mountainbiker
Berichten: 109
Lid geworden op: ma 06 sep 2004 16:22

Bericht door fillou »

lowie schreef:
Headshot schreef:dit is toch niet de tocht waar we 2 jaar geleden gewoon de rode vaste route moesten volgen?
neenee, helemaal niet >>> lees er het topic van vorig jaar maar eens op na:
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=81797
Meer dan 1500 hms op een tocht van 52 km : waar gaat ge het nog vinden? =D>
Dit is het derde pareltje op rij op 2 weken tijd (na Habiémont en Housse-Barchon)

Juiste afstanden : 12 - 20 - 35 - 45 - 55

Parcours is weer volledig anders dan vorig jaar, maar wel in dezelfde omgeving.
Een deel dezelfde paden, maar dikwijls tegengesteld en een hoop nieuwe. Zo is de lus Pepinster-Verviers eruit, en het Bois de Staneux (woud tussen Theux en Spa) wordt deze keer grondig ondersteboven geploegd.
Ik ben er zeker van dat de mannen van de brandweer er weer een niet te missen tocht gaan van maken.
ik krijg wel "den bibber" als ik aan die afdaling in't bos terugdenk ... het leek wel door de bedding van een bergriviertje waar je naar beneden moest. En dan meteen daarop een steile beklimming ...
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Nog geen enkele Ardennen TT gereden dit jaar... #-o dit zou een mooie eerste en laatste van het jaar kunnen worden voor mij.


Het gaat heel aan het weer liggen, anders zal 't gewoon Ham worden.
Gebruikersavatar
Wimbeest
Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: di 08 aug 2006 20:27
Rijdt met: Santa Cruz Nomad

Bericht door Wimbeest »

kawa schreef:Nog geen enkele Ardennen TT gereden dit jaar... #-o dit zou een mooie eerste en laatste van het jaar kunnen worden voor mij.


Het gaat heel aan het weer liggen, anders zal 't gewoon Ham worden.
Indien Theux, zin om samen te rijden? Ik ga normaal sowieso, beest van een tocht...
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Wimbeest schreef:
kawa schreef:Nog geen enkele Ardennen TT gereden dit jaar... #-o dit zou een mooie eerste en laatste van het jaar kunnen worden voor mij.


Het gaat heel aan het weer liggen, anders zal 't gewoon Ham worden.
Indien Theux, zin om samen te rijden? Ik ga normaal sowieso, beest van een tocht...
Zie ik wel zitten, ga wel pas zondagmorgen beslissen wat het gaat worden.

Als je me laat weten hoe laat je aan de start zal staan laat ik je op tijd weten of ik er ga zijn of niet.
tuinman.be
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 12 sep 2010 22:06
Rijdt met: Rider

Bericht door tuinman.be »

waar halen jullie die data ? Ik zie die niet staan op de kalender van deze site?
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Bericht door lowie »

tuinman.be schreef:waar halen jullie die data ? Ik zie die niet staan op de kalender van deze site?
http://www.o2bikers.com/agendaDetail.asp?eventID=1551
+ contact met de organisator >>> de afstanden zijn dus deze die hierboven te vinden zijn.
Bijkomende tip : al het zware werk zit in de 45 - de 55 heeft een relatief gemakkelijkere extra lus
Gebruikersavatar
Bruno1980
Mountainbiker
Berichten: 114
Lid geworden op: wo 03 feb 2010 20:51
Rijdt met: Orbea Popr

Theux

Bericht door Bruno1980 »

Iemand een idee van de hoogtemeters? Het is maar om een gedacht te hebben dat ik weet waar ik aan begin. :-D
Plaats reactie