Zo 22/05/2011 Raismes (Fr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Bresciani
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 21:15
Rijdt met: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Bericht door Bresciani »

Falco Peregrinus schreef::lol: :lol: :lol:

Afbeelding

Hier nog wat sfeerfoto's: https://picasaweb.google.com/werner.deg ... mes201102#

:bounce: :bounce: :bounce:
:bounce: =D> :bounce: =D> :bounce: =D> :bounce: =D> :-D

BEDANKT FALCO!!!

Filmpke volgt ASAP :wink:
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Bericht door Traxer »

Vandaag ook een keer mijne linkerkant op stevigheid getest voor 30 km. Dat was ruim voldoende, zeker omdat dit de mooiste stukken waren. :bounce:
Bedankt, iedereen, voor het gezelschap en de leute. Samen met Hanzi en Moustache de leukste stukken gedaan en daardoor wat vroeger binnen (tja, speed, hé) zodat we van enkele zeldzame blauwe wolken konden genieten. Ook ontvanger van een PERDU (wit) en een broodje dat naast de paté gelegen had [-X #-o
De foto's zeggen veel ! :wink:
Nu vlug mijnen helm van onder mijn shirt halen :oops: wat ijs leggen :evil: en zo vlug mogelijk tot de volgende keer. 8)
PS: nog een raar briefke ontdekt onder mijn ruitenwisser: "groeten, Pjer".... :roll:
Maar geen duif gezien.......... :-k
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Bericht door spiermassa »

zoals gewente weer vree in orde.De eerste 30km waren the max .Rondtoeren in de bosjes rond de grote terril,soms een stukje erop en weer een beetje erond tot gans naar boven en de boven eens bissen.De puistterril zien liggen buiten parcour en niet kunnen laten de geweldige afdaling te doen.Nog wat rond de terrils en dan kwam weer die rechte dreven met hier en daar technische bospassage.Tocht zat weer volledig anders in elkaar en toch weer nieuwe stukken.Allee toch 62km gereden met meschien geen 3km asvalt.
naar gewoonte volgt er een filmke
Gebruikersavatar
pjer
Mountainbiker
Berichten: 518
Lid geworden op: vr 18 apr 2008 20:52
Rijdt met: trek

Bericht door pjer »

Moa godver !
Kik ier !
jongk toch !

Dat waren zo ongeveer de meest voorkomende zinnen die mijn medecompagnon kon uitbrengen. Hij onderging vandaag zijn ontmaagding.
Begrijp me niet verkeerd !
Het was zijn eerste tocht over de grens en het zal zeer zeker niet zijn laatste zijn.
Mocht er een studierichting "mountainbike" bestaan dan zou het vak "Raismes" zeker een hoofdvak zijn. Een verplichting.

In de gauwte nog een paar flyerkes tussen de ruitewissers gefoefeld :wink: om dan tegen 12u terug thuis te zijn. Wat min of meer lukte.
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3034
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Bericht door Motorbiker »

Nog even in groepsverband gewacht op Biker Tino, maar die had gisterenavond waarschijnlijk te diep in de broek gekeken.
Momenten later meanderde de bende door de heruitgevonden aanloopstrook van Raismes. Als hekkensluiter overschouwde ik ze één voor één. De Forumbroeders. Om als laatste The Young One, annex Mr Colgate, Het Veulen, of zeg maar gewoon de Président, in't vizier te krijgen. Hij snorde als gewoon, met gedreven tred aan kop, wild in de wind, nog mooier dan Bowie het zingt. ik had nochtans vriendelijk gevraagd rustig te starten.

Het grote avonturenbos deed zijn naam alle eer aan. En toverde de éne na de andere droomtrack in een oase van rust. De jongens waren stil, de gedachten één, de vogels fluiten, de banden geblazen. Een mtb-gen, uit de familie van Down, waar het geluk van het hart heerst, lijkt me een gedegen uitleg.
Ware het niet van de gsm van Traxer, ik was na vandaag een volslagen ornitoloog. Sinds zijn operatie aan je weet wel, belt zijn vrouw om de wijzerslag: "Ga je voorzichtig zijn", "Wanneer kom je thuis", "Je hebt toch je beschermend zeem aan" , klinkt het telkens opgewonden.
Vroeger belde ze nooit. Integendeel. Als hij zelf belde, nam ze nooit op. Eén keer wel ja, maar toen stond zijn nummer op privé. dat telt niet mee.

De waaiterril, waar het vandaag op speciaal verzoek niet waaide, deed zijn naam alle eer aan. Het koningsstuk in deze tocht, en voor mij één van de mooiste terrils van la Douce. In het wiel van Moustache en een bunnyhoppende SupaHFly ronde ik een eerste passage. In het wiel van de Cowboy met ware doodsverachting de tweede.

In de tientallen laatste kms waren het de usual suspects die op mekaar aangewezen waren. Met sterkhouders Hein, 66 en Lisa. Bresciani, Winnitou, een Brigand en mezelf erachter.
Falco en Matthias kilometers voorop.
Traxer, de Cowboy, Hanzi en Moustache reeds gezellig aan tafel. Wachtend op de lichte cavalerie.
Gebruikersavatar
pjer
Mountainbiker
Berichten: 518
Lid geworden op: vr 18 apr 2008 20:52
Rijdt met: trek

Bericht door pjer »

Motorbiker schreef:Nog even in groepsverband gewacht op Biker Tino, maar die had gisterenavond waarschijnlijk te diep in de broek gekeken.
Momenten later meanderde de bende door de heruitgevonden aanloopstrook van Raismes. Als hekkensluiter overschouwde ik ze één voor één. De Forumbroeders. Om als laatste The Young One, annex Mr Colgate, Het Veulen, of zeg maar gewoon de Président, in't vizier te krijgen. Hij snorde als gewoon, met gedreven tred aan kop, wild in de wind, nog mooier dan Bowie het zingt. ik had nochtans vriendelijk gevraagd rustig te starten.

Het grote avonturenbos deed zijn naam alle eer aan. En toverde de éne na de andere droomtrack in een oase van rust. De jongens waren stil, de gedachten één, de vogels fluiten, de banden geblazen. Een mtb-gen, uit de familie van Down, waar het geluk van het hart heerst, lijkt me een gedegen uitleg.
Ware het niet van de gsm van Traxer, ik was na vandaag een volslagen ornitoloog. Sinds zijn operatie aan je weet wel, belt zijn vrouw om de wijzerslag: "Ga je voorzichtig zijn", "Wanneer kom je thuis", "Je hebt toch je beschermend zeem aan" , klinkt het telkens opgewonden.
Vroeger belde ze nooit. Integendeel. Als hij zelf belde, nam ze nooit op. Eén keer wel ja, maar toen stond zijn nummer op privé. dat telt niet mee.

De waaiterril, waar het vandaag op speciaal verzoek niet waaide, deed zijn naam alle eer aan. Het koningsstuk in deze tocht, en voor mij één van de mooiste terrils van la Douce. In het wiel van Moustache en een bunnyhoppende SupaHFly ronde ik een eerste passage. In het wiel van de Cowboy met ware doodsverachting de tweede.

In de tientallen laatste kms waren het de usual suspects die op mekaar aangewezen waren. Met sterkhouders Hein, 66 en Lisa. Bresciani, Winnitou, een Brigand en mezelf erachter.
Falco en Matthias kilometers voorop.
Traxer, de Cowboy, Hanzi en Moustache reeds gezellig aan tafel. Wachtend op de lichte cavalerie.
=D>
Gebruikersavatar
Bresciani
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 21:15
Rijdt met: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Bericht door Bresciani »

Gebruikersavatar
Falco Peregrinus
Mountainbiker
Berichten: 474
Lid geworden op: zo 24 dec 2006 16:20
Rijdt met: Ene met steunwieltjes achteraan

Bericht door Falco Peregrinus »

Bresciani schreef:'Raismes' THE MOVIE

ENJOY !!! :-D
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3034
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Bericht door Motorbiker »

Prachtige foto's, zalig filmpke.

Thanks Falco & Bresciani
Gebruikersavatar
Moustache
Kerstman
Berichten: 2448
Lid geworden op: vr 16 dec 2005 20:30
Rijdt met: ne vuilen en soms ne properen
Contacteer:

Bericht door Moustache »

Bresciani schreef:'Raismes' THE MOVIE

ENJOY !!! :-D
Mooi, mooi.
Plaats reactie