Zo 15/05/2011 Brakel :: 32ste Brakelse Lenterit

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
MTBovi
Mountainbiker
Berichten: 184
Lid geworden op: wo 06 feb 2008 13:49
Rijdt met: Scott Scale 710 Scott Addict 10
Contacteer:

Bericht door MTBovi »

Aanpassing op de site van de organisator:
De verhouding weg/off-road is 25/75.
Gebruikersavatar
*Bartman*
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 08 sep 2008 09:21
Rijdt met: Cube ams 125 fully

Bericht door *Bartman* »

Net terug van de 55 km. Die laatste 8 zag ik echt niet meer zitten :oops: . Hele leuke tocht en volop genoten van de afdalingen :P .

Jammer genoeg was er iemand zwaar gevallen en aan het wachten op de 100. Toen ik wegreed op het einde van de rit zag ik opnieuw een gehaaste ambulance. Jammer maar niet echt te vermijden denk ik.

2 bevooradingen waren perfect in orde.

Tot volgend jaar!
Gebruikersavatar
Signer
Mountainbiker
Berichten: 309
Lid geworden op: zo 14 jan 2007 00:25
Rijdt met: 29er Bitchbike

Bericht door Signer »

Wegens wachtdienst volgende week op de herdersmarathon deze gereden die ik in het verleden ook al gereden had.
Spijtig genoeg ook voorbij gestapt waar de ongelukkige biker nog op de grond lag.:roll: :roll: :roll:
Spoedig herstel gewenst en hopelijk niet al te ernstig I HOPE.
Qua parcours genoten van start tot einde(65km) met de zeeeeeeeeer leuke extra erbij. =D> =D> =D>
Staat voor volgend jaar genoteerd,ennnnnne last but not least :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: .........MTBers en WTC in dezelfde kantine aan de apres bezig = schitterend.
Gebruikersavatar
catchup!
Mountainbiker
Berichten: 521
Lid geworden op: wo 09 apr 2003 11:14

Bericht door catchup! »

Heb mij super geamuseerd, leuk parkoers met paar technische stukjes. Enig minpuntje was de nogal spaarzame bepijling. Op zich geen probleem, maar ik stond na 37km al terug aan het einde, bij de splitsing voor de 8km extra lus. Dan maar die extra lus gereden (bos Flobecq) en dat was super.

Met 45km op de teller ipv 58, al bij al niet zo erg.
manontheside
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: za 15 aug 2009 10:56
Rijdt met: Sobre Dad - Salsa Spearfish - Genesis Croix de Fer

Bericht door manontheside »

Ik heb mij ook heel goed geamuseerd, net als vorig jaar. Op veel stukken reed ik wel lange tijd alleen, dus ik vermoed dat er niet zoveel volk was. Jammer, want dit is de perfecte voorbereiding op de herdermarathon, waarvin ik vermoed dat we heel wat stukjes van vandaag zullen terugzien. De extra optielus op het einde bevatte dan nog het leukste stukje van de rit. Ik heb geen spijt dat ik daar ben afgeslaan :-)
retlaw
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: wo 09 apr 2008 14:07
Rijdt met: Taiwanees karton

Bericht door retlaw »

Leuk ritje, vooral dat laatste lusje van 8km. Bepijling vond ik in orde. Iemand gps track van de 45 of 60?
The Orb
Mountainbiker
Berichten: 349
Lid geworden op: zo 21 mar 2004 21:55
Rijdt met: Speci Epic 29" Carbon SRAM XX

Bericht door The Orb »

retlaw schreef:Leuk ritje, vooral dat laatste lusje van 8km. Bepijling vond ik in orde. Iemand gps track van de 45 of 60?
Inderdaad leuke rit, heb me heel goed geamuseerd. Leuke baantjes en lastige beklimmingen gedaan.
Op voorhand nochtans gezegd de extra lus niet mee te nemen maar de verleiding was toch te groot.
Achteraf bekeken ben ik wreed content dat we ze er nog bijgenomen hebben, was heel mooi.
Zo goed als droog gehouden, enkel toen we op de extra lus in de Lievierenbos zaten regende het goed ... maar niet in den bos :-D .

@retlaw, geef me je emailadres eens door, ik stuur je dan de grote route door
djaper
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 24 mei 2009 21:37
Rijdt met: Fandango 29' tandem
Contacteer:

Bericht door djaper »

perfect ritje, soms iets te smal voor den tandem....;)
Gebruikersavatar
polarbear
Mountainbiker
Berichten: 357
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 11:44
Rijdt met: Scott Scale 910 & 20 + Specialized Stumpjumper M4
Contacteer:

Bericht door polarbear »

Schitterend parcours =D>
Gebruikersavatar
kadeetje
Mountainbiker
Berichten: 479
Lid geworden op: di 21 nov 2006 22:14
Rijdt met: cube

Bericht door kadeetje »

Samen met mijn zoontje de 30 km gereden , echt een mooi tochtje (voor een 12 jarige zwaar genoeg) zijn pijpke was af =D =D> > .Voor zijne eerste keer een tocht, hij zal goe slapen (vanmiddag nog naar de chiro geweest) #-o #-o
groetjes kadeetje :bounce: :bounce:
Plaats reactie