Zo 17/04/2011 Waasmunster :: Vierschaarfeesten

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Salsero
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: do 21 mei 2009 23:34
Rijdt met: TREK 8000

Bericht door Salsero »

Hey BikingRon Dat is geen probleem om met ons mee te rijden!!Wij vertrekken om 9u voor een supertof ritjen...Ge kent onze outfit van den blaantip? Tot morgenvroeg!!
Gebruikersavatar
den mountenbiker
Mountainbiker
Berichten: 4603
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 22:44
Rijdt met: Merida matts sport 300

Bericht door den mountenbiker »

Mij hier terug geamuseerd in Waasmunster met veel bospaden,single tracks,boeren slagen ed met hier en daar een beetje vals plat :P .De 55 km waren dik in orde :P . Bepijling,tussenstop,douche oke.
Tot de volgende hé 8)
Gebruikersavatar
Cokeman
Mountainbiker
Berichten: 339
Lid geworden op: wo 25 jun 2008 10:06
Rijdt met: Giant Terrago 29er 1 GE 2018

Bericht door Cokeman »

Leuke tocht over gekende paden. Poederdroog parcours. Goede bevoorrading. 55 km vlogen voorbij. Tot volgend jaar!
Gebruikersavatar
Mister R
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 14 dec 2009 15:14
Rijdt met: Cannondale Flash 2 29er

Bericht door Mister R »

Wat een mooie tocht blijft dit toch, gaat echt nooit vervelen! Volgend jaar zeker opnieuw van de partij! Ook de manier waarop je aankomt blijf ik schitterend vinden! =D>
Gebruikersavatar
xxbeemerxx
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: do 21 okt 2010 21:57
Rijdt met: Specialized Epic

Bericht door xxbeemerxx »

Was een leuke tocht behalve geen deftige parking en veel loszand( zat precies soms in een zandbak) en over de bepijling heb ik blijkbaar iets gemist want ik wou de 45km doen en kwam inees aan de aankomst aan en zat op 35km :roll:
Bevoorrading was ook goed.
mservot
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 26 mei 2008 21:53
Rijdt met: Trek 8000

Bericht door mservot »

Tocht was prachtig ,alleen de bepeiling vond ik een beetje minder
Domi1979
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 20 feb 2011 15:09
Rijdt met: Merida

Bericht door Domi1979 »

xxbeemerxx schreef:Was een leuke tocht behalve geen deftige parking en veel loszand( zat precies soms in een zandbak) en over de bepijling heb ik blijkbaar iets gemist want ik wou de 45km doen en kwam inees aan de aankomst aan en zat op 35km :roll:
Bevoorrading was ook goed.
super lekker parcours, het loszand was er voor velen te veel aan incl mezelf. Had niet de superbenen maar kon me toch nog goed handhaven.
met bepijling vond ik ca va, just wel enkele keren iets te laat pijltje opgemerkt en dan moeten terugdraaien. blijft idd altijd een toppertje, en vandaag keer parcours omgesmeten :-D
Mario282
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: di 20 jul 2010 18:02
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Comp Carbon 29er

Bericht door Mario282 »

super leuke tocht gedaan deze voormiddag, alle leuke stukken uit waasmunster zaten er in verwerkt!!! 2e jaar op rij da ik deze kom fietsen, en ze zullen me elk jaar mogen verwachten vanaf nu

grtz
een tevreden en voldaan 'dustbiker'
Salsero
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: do 21 mei 2009 23:34
Rijdt met: TREK 8000

Bericht door Salsero »

Superleuk ritje hier in ons Waasmunster!!Proficiat voor de organisatie =D> =D> =D> =D> ,bevoorrading super ok,bepijling ok wel pijl gemist en een extra 4km gebold...parcour was ook zeker superleuk!! Ons ploegske was goed vertegenwoordigd,toch wel een stevig tempo gereden!!Toch nog wat trainingritjes inlassen...conditie kan nog wa beter!!
Waar zat ge,BikingRon?? Volgend jaar zekers terug deze rit rijden!!
:-D :-D :-D =D> =D>
niki7
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: di 06 apr 2010 16:03
Rijdt met: Manchester City blauwe Cannondale

Bericht door niki7 »

super tocht!! 55km gedaan, goeie bepijling, goede bevoorrading! tot volgend jaar ladz!
Plaats reactie