Zo 20/02/2011 Opoeteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
MX DUDE
Mountainbiker
Berichten: 254
Lid geworden op: wo 02 jan 2008 20:24

Bericht door MX DUDE »

Vandaag met veel pijn in het hart(en in de rest van mijn lichaam) deze tocht,in mijne hof, aan me voorbij moeten laten wegens ziekte :cry: :cry: :cry:
Als ik deze reactie's zie ga ik toch proberen om van de week na het werk deze toer eens te gaan rijden voor zover ik de sporen kan volgen!!!
DOXX
Mountainbiker
Berichten: 159
Lid geworden op: ma 19 okt 2009 10:29
Rijdt met: SCOTT scale RC900 pro 2020, BH Lynx race EVO 2020

Bericht door DOXX »

super! leek soms een beetje op de Limburgse Ardennen
had de indruk dat ik weer nieuwe wegjes heb verkend op de 50, goede bevoorrading en weinig drukte op de 50, lekker snel kunnen trappen en na rit van gister behoorlijk zware benen

tip: leg volgend jaar een paar paletten aan de afspuitstand, voor de rest écht chapeau mannen

cu next year :-D :-D :-D
Gebruikersavatar
Lau Loenen
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 28 dec 2008 20:55
Rijdt met: Merida

Bericht door Lau Loenen »

Ook goed vermaakt deze ochtend in Dorne. Zeer mooi tourke, met een zeer afwisselend parcour. Aan het eind van de 42 km zat ook ik er goed doorheen. Ik vond persoonlijk het tweede gedeelte minder interessant als voor de pauze, en ook aan het bos van Wallers leek geen eind te komen.
Verder niets dan lof.
stevy
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: ma 05 jan 2004 03:17
Rijdt met: "specialized stumpjumper 29" "Turner SUltan" "cannondale Six"

Bericht door stevy »

jip jip super rit
echt het tegenovergestelde van gisteren. dat was zo wat de slechtste tocht ooit. van de tt in het limburgse is dit een van de mooiste die ik heb gereden.
ik heb de 50 gereden en was dan ook behoorlijk uitgeput toen ik aankwam.
op een een bepaald moment zag ik 32% gradient op mijn garmin staan.
wat ik wel grappig vond is dat ik aan de bevoorrading iedereen naar rechts zag vertekken terwijl de pijl zeer duidelijk naar links stond.
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 570
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Bericht door _Knarf_ »

stevy schreef:jip jip super rit
echt het tegenovergestelde van gisteren. dat was zo wat de slechtste tocht ooit. van de tt in het limburgse is dit een van de mooiste die ik heb gereden.
ik heb de 50 gereden en was dan ook behoorlijk uitgeput toen ik aankwam.
op een een bepaald moment zag ik 32% gradient op mijn garmin staan.
wat ik wel grappig vond is dat ik aan de bevoorrading iedereen naar rechts zag vertekken terwijl de pijl zeer duidelijk naar links stond.
Dat was daar een vreemd fenomeen ja. Zeker 30 man heb ik daar naar rechts zien vertrekken (inclusief Stevy maar die heb ik kunnen onderscheppen).
Het vreemdste van al was dat er mannen waren die nadat ik hun er op attent maakte dat ze de verkeerde richting omgingen zich omdraaiden, naar de pijl naar links keken, en dan toch maar beslisten van de hele meute naar rechts te volgen...
Gebruikersavatar
jantje
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 08 aug 2005 16:08
Rijdt met: trek superfly elite sl

Bericht door jantje »

MX DUDE schreef:Vandaag met veel pijn in het hart(en in de rest van mijn lichaam) deze tocht,in mijne hof, aan me voorbij moeten laten wegens ziekte :cry: :cry: :cry:
Als ik deze reactie's zie ga ik toch proberen om van de week na het werk deze toer eens te gaan rijden voor zover ik de sporen kan volgen!!!
ge komt morgen toch wel werken zeker :-D

ps ; dikke proficiat aan de organisatoren. nog ff getwijfeld deze morgen maar dan toch om half 10 vertrokken met de fiets in bree en de 50 gedaan. mooi parcour en perfect afgepijld . als je een pijltje zou missen was er op de meeste plaatsen toch ook nog kalk gestrooid . voor mij één van de mooiere dit jaar
leikepej
Mountainbiker
Berichten: 448
Lid geworden op: za 05 feb 2005 00:03
Rijdt met: Focus Black Forest 29R 1.0 20-G

Bericht door leikepej »

De foto's ga ik deze week op onze site (www.dewringers.be) zetten , maar moet ze nog gaan halen bij "Glimburger" straks.

Leon
Gebruikersavatar
rony_rabijns
Mountainbiker
Berichten: 168
Lid geworden op: ma 01 nov 2010 16:47
Rijdt met: Cube LTD Team

Bericht door rony_rabijns »

Ik heb een videoverslag van de rit (6 delen) online gezet op het YouTube Dabberkanaal. Je kan het ook bekijken via www.dabbers.be.
Laatst gewijzigd door rony_rabijns op ma 21 feb 2011 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Vos in de bossen
Mountainbiker
Berichten: 2951
Lid geworden op: wo 16 apr 2008 10:58
Rijdt met: VIPER Nitro en CORRATEC Superbow

Bericht door Vos in de bossen »

Klik even op ALLERGIE en zie daar:
een grafiek van deze tijd van het jaar waar ELS+HAZELAAR hun stuifmeel afgeven en de symptomen van allergisch aanval (het kan de reacties van sommigen verklaren, met hun zware benen (den deze ook)). Ik had een deel van het parcours vorige week donderdag gereden, zonder problemen, gisteren was ik geen mens om op de straat te sturen, toch afgezien, maar nogmaals, heb me geamuseerd.
Gebruikersavatar
Bruce Wayne
Mountainbiker
Berichten: 335
Lid geworden op: ma 18 feb 2008 12:03
Rijdt met: KONA KAHUNA DL & SALSA FARGO & FUSION HELLFIRE 4X
Contacteer:

Bericht door Bruce Wayne »

gisteren ook samen met mr c afgezakt naar dorne. Heb me goed geamuseerd had er wel iets meer van verwacht. had gehoopt dat we meer stukken van het glimburgsebos aan zouden doen. Ik was daar niet meer geweest sinds juli en ik herkende het niet meer daar was toch wel royaal gekapt zeg. Zag de glimburger ook nog met zijn fototoestel. zijn vriend de jager zag ik ook nog rondlopen. Binnenkort toch eens teruggaan naar daar om zijn parcours eens te verkennen. zag er goed uit.
Had eigenlijk de 50 willen doen maar maar goed dat mr c er door heen zat. Het parcours had stiekum van mij toch ook wel veel gevergd. ook nog even met de Tinman gebabbeld.
ps de berk geeft zijn stuifmeel ook al af
Plaats reactie