Zo 13/02/2011 Waregem :: Waterhoek Mountainbike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
zefii
Mountainbiker
Berichten: 1964
Lid geworden op: di 09 okt 2007 21:11
Contacteer:

Bericht door zefii »

ik rijd ook waarschijnlijk, als er iemand zin heeft om mee te gaan.. let me know
Gebruikersavatar
jeroenie
Mountainbiker
Berichten: 249
Lid geworden op: wo 04 aug 2010 23:16
Rijdt met: ziet er na ne rit redelijk vuil uit!

Bericht door jeroenie »

MTBSDVD83 schreef:
jeroenie schreef:hier rechtover m'n deur hangt een bordje van de kwb-falos , dus ik denk dat dit voor deze tocht is! dus anzegem zit ook int parcours!
wss zal de tocht waregem, st eloois vijve, nokere, wortegem petegem en anzegem aansnijden
[-X Komen normaal van deerlijk (gavers), Vichte Anzegem binnen.

http://www.routeyou.com/route/view/1937 ... 4022010.nl

@Emanuello: Idd daar is de bevoorrading, voor de 25 km en 35 km de enigste en voor de 55 km is het de 2de.
dit is parcours van 2010, want deze passeerd niet aan m'n deur!
is het een probleem dat ik om 12.30 aanpik voor mijn deur, om eens de spitaalbossen te leren kennen? volgens mij is dit 1 van de enige privestroken op het parcours zekers?
Gebruikersavatar
ezechiel
Mountainbiker
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 01 jun 2008 15:54
Rijdt met: Specialized epic M5

Bericht door ezechiel »

mijn heroptreden na heel lange afwezigheid, enkelbandscheur+lange revalidatie+ uiteindelijk operatie (na bijna anderhalf jaar).

Tzal de kleinste afstand worden. Zal baggeren worden, maar we deden dat zo graag.

Ik ben benieuwd
Gebruikersavatar
Emanuello
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: za 04 dec 2010 12:41
Rijdt met: Cube reaction gtc team / Ridley X-fire 2012

Bericht door Emanuello »

zefii schreef:ik rijd ook waarschijnlijk, als er iemand zin heeft om mee te gaan.. let me know
haa die zeff , oe gaat dat jongen?
ik was van plan om deze heel alleen te rijden maar anders moet gem aar es laten weten hoe laat of hoe vroeg ge gaat starten eh....
grtz ,
quadboy
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 13 jul 2009 10:06
Rijdt met: Scott Aspect 30

Bericht door quadboy »

ik ben ook zeker van de partij voor de 55 km ! :lol:
quadboy
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 13 jul 2009 10:06
Rijdt met: Scott Aspect 30

Bericht door quadboy »

Zijn er soms nog mensen opzoek naar compagnons om mee te rijden?? anders laat het mij weten :wink:
Gebruikersavatar
jeroenie
Mountainbiker
Berichten: 249
Lid geworden op: wo 04 aug 2010 23:16
Rijdt met: ziet er na ne rit redelijk vuil uit!

Bericht door jeroenie »

mannen, tis nen heldere hemel, en de eerste zonneschijn begint er door te komen!
veel fietsplezier. ik start hier aan m'n deur om 12.30 om den toer te doen.
Gebruikersavatar
zefii
Mountainbiker
Berichten: 1964
Lid geworden op: di 09 okt 2007 21:11
Contacteer:

Bericht door zefii »

was leuk tochtje, wel plat, maar dat konden we verwachten, ook veel baan maar dat was niet erg, goede bepijling, goede bevoorrading

1klein minpuntje: er lag prikkeldraad op een singletrack, en zo is mijn overschoen goed voor de vuilbak :( (1maand oud)

anders niks op aan te merken
Gebruikersavatar
petanker
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: wo 02 aug 2006 20:05
Rijdt met: santos 4.29 met rohloff-naaf en riemaandrijving

Bericht door petanker »

Ja, ik heb mij ook geamuseerd.
Vertrokken met de fiets vanuit Beveren-Leie en na de start aan het OC richting de gavers nog vele km's road. We waren al goed opgewarmd om de eerste serieuse stroken off-road aan te snijden. VAnaf dan een meer gevarieerd parcours met lichte klimmetjes, singletracks, road, stapsteentjes,...
Ik had de indruk weinig kracht in de benen te hebben, maar na de tweede bevoorrading kwam ik er wat door, of de rest kreeg het moeilijker.
Een lekkere boterham en een blonde St. Bernardus zorgden voor voldoende energie om tegen de wind in huiswaarts te keren.

67.4 km aan 21.7 gemiddeld.
Gebruikersavatar
Sophie17
Mountainbiker
Berichten: 751
Lid geworden op: di 05 aug 2008 17:05
Rijdt met: ednine.

Bericht door Sophie17 »

Voila Waregem 't is alweer gepasseerd!!
Parcours in het begin véél baan vond ik maar de bossen op het einde hebben alles goe gemaakt...
Er was idd redelijk wa wind dat de tocht iets pittiger maakte dan verwacht.
Plaats reactie