Zo 30/01/2011 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Bericht door KUBA »

prideandglory1891 schreef:
KUBA schreef:
cowboy peter schreef:Geduld is een skone deugd vertellen ze.
1.Ne vlaming en geduld :-?
2.Tligt zo dichte bie de deure :-)
3.De modderbandjes liggen der nog op :-D
4.En der is vele kanse d'ak morgen weere te late uit m'n bedde rolle om in zwevegem te geraken #-o

rara waar d'ak waarschijnlijk go belanden :bounce: :bounce: :bounce:

:wink:
Rij jij met een groene specialized? Indien ja, betrapt! Halverwege een voetje :-D
In alle eerlijkheid op moment dat u aan het kijken was naar mijne miserie :lol: wast meer dan 1 voetje wije.

En ik die dacht dak nie ging opvallen tss de bomen maja groen kaderke als der geen bladeren meer aan de bomen hangen #-o #-o

K'heb u waarschijnlijk zien staan maar toen ik naar beneden kwam , zonder voetje :wink: , om een babbelke te slaan waart ge weg.

Wat info voor t'publiek , slaagkans om boven te rijden zonder voetje ,1 op 7 met XCR muds op 2 Bar [-o<
K'zal ne keer moeten terug komen met black shark mud , zal al 3 op 7 zijn :bounce:

Scenario
1e 3 pogingen op snelheid [-X , resultaat bij ingaan van helling 2 op 3 in den decor :lol: :lol: , ingangsbocht ligt te raar om op deze manier de helling te bestormen.
Poging 4 tot 7 , 4e keer op kleinste vitesse tot boven =D> en erna no way want bovenlaag te vettig en beginnen doorslippen vanaf ne meter of 4 na de "klimop", dan maar gestopt om traject niet stuk te rijden

1e helling zal de uitdaging zijn , enkele M na de bodembedekkers zit er een neidig kort neepke , eenmaal dit overwonnen is de 2e helling tot boven zeker te doen zelfs zonder "extreme"banden.

Zal zeker niet ingereden raken tegen volgende week , ik voorspel zoals het nu ligt 99,9% verslikt zich al na 10M :lol: :lol: :lol:

In t'kort , t'zal materie zijn voor de cowboy en Bakker :wink:
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Bericht door KUBA »

cowboy peter schreef:maar nu zou er niemand opgeraken. .
[-X 8) :wink:
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Bericht door cowboy peter »

KUBA schreef:
cowboy peter schreef:maar nu zou er niemand opgeraken. .
[-X 8) :wink:
=D> =D> =D> ,
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

KUBA schreef:
prideandglory1891 schreef:
KUBA schreef: 1.Ne vlaming en geduld :-?
2.Tligt zo dichte bie de deure :-)
3.De modderbandjes liggen der nog op :-D
4.En der is vele kanse d'ak morgen weere te late uit m'n bedde rolle om in zwevegem te geraken #-o

rara waar d'ak waarschijnlijk go belanden :bounce: :bounce: :bounce:

:wink:
Rij jij met een groene specialized? Indien ja, betrapt! Halverwege een voetje :-D
In alle eerlijkheid op moment dat u aan het kijken was naar mijne miserie :lol: wast meer dan 1 voetje wije.

En ik die dacht dak nie ging opvallen tss de bomen maja groen kaderke als der geen bladeren meer aan de bomen hangen #-o #-o

K'heb u waarschijnlijk zien staan maar toen ik naar beneden kwam , zonder voetje :wink: , om een babbelke te slaan waart ge weg.

Wat info voor t'publiek , slaagkans om boven te rijden zonder voetje ,1 op 7 met XCR muds op 2 Bar [-o<
K'zal ne keer moeten terug komen met black shark mud , zal al 3 op 7 zijn :bounce:

Scenario
1e 3 pogingen op snelheid [-X , resultaat bij ingaan van helling 2 op 3 in den decor :lol: :lol: , ingangsbocht ligt te raar om op deze manier de helling te bestormen.
Poging 4 tot 7 , 4e keer op kleinste vitesse tot boven =D> en erna no way want bovenlaag te vettig en beginnen doorslippen vanaf ne meter of 4 na de "klimop", dan maar gestopt om traject niet stuk te rijden

1e helling zal de uitdaging zijn , enkele M na de bodembedekkers zit er een neidig kort neepke , eenmaal dit overwonnen is de 2e helling tot boven zeker te doen zelfs zonder "extreme"banden.

Zal zeker niet ingereden raken tegen volgende week , ik voorspel zoals het nu ligt 99,9% verslikt zich al na 10M :lol: :lol: :lol:

In t'kort , t'zal materie zijn voor de cowboy en Bakker :wink:
Wist nie zeker da gij 't waard... En ik was met de koersfiets. Wou niet te lang blijven verwateren als ik daar langs kom gereden. En wou eigenlijk ook niet koud krijgen. "Ziet er wel te doen uit" op 't eerste zicht.. Maar ga het mss in de loop van de week eens gaan testen, wel met racing ralphkes, ik weiger modderbanden te leggen deze winter :-D ma 't weer dat ze uitgeven :evil:
Nu ik weet met welke bike ge rijdt doen we wel nog es een klapke als ik u tegen kom.
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Bericht door KUBA »

@prd&gl
- K'dacht al dat uwe koersfiets bang was van een dikkebandenmachine :-D
- racing ralpkes , good luck :lol:
- binnen ne maand of 3 komt de zomerbike "STUMPJ"weer buiten , ge kunt mij altijd herkennen aan fietspomp op rechter schouder.

@cowboy , thanks :wink:
PS. de matrasafdaling lag er......eeum uitdagend bij , om niet terug een kvliegovermnstuurenklighieralleentespartelen ervaring te hebben maar gerust gelaten.
Gebruikersavatar
Single Tracker
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 16:39
Rijdt met: Superior van bij Velo Timo
Contacteer:

Bericht door Single Tracker »

Aanwezig! :P
Gebruikersavatar
jodelaietie
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: di 02 mei 2006 19:06
Rijdt met: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Bericht door jodelaietie »

Volgend weekend wil ik een kilo vet verbranden. 8-[
De 7 werken van de Cowboy staan ook op mijn programma tenzij het weer roet in het eten gooit. #-o
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Bericht door spiermassa »

deze week nog iets druiliger en naar einde van de week droog.


ps laat uw nie afschrikken voor de cowboydingen ,der zal keuze zijn wel of nie.En der is er ene bij die voor de meesten te doen is.
Gebruikersavatar
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker
Berichten: 234
Lid geworden op: zo 18 feb 2007 11:53
Rijdt met: de "M" - carbon crossfiets

Bericht door Gigi (Tetters Torhout) »

Zal mijne traktor nog eens zoeken en ook de Cowboy zijne ranch eens komen verkennen.

Vrees dat ik na maandje verplichte (autosalon) rust wel meer dan 1 voetje zal mogen zetten. #-o #-o

Maar allée....
Voor de olympische gedachte alleen al....
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Bericht door cowboy peter »

spiermassa schreef:ps laat uw nie afschrikken voor de cowboydingen ,der zal keuze zijn wel of nie.En der is er ene bij die voor de meesten te doen is.
Er is idd niets om bezorgd over te zijn. Er is slechts 1 technische zone standaard opgenomen in de tocht. De rest wordt zaterdag uitgetest om te weten of ze als optie kunnen aangeboden worden.
We willen in de eerste plaats een vlot lopende en gevarieerde toertocht aanbieden waar iedereen aan zijn trekken komt. De tijd van ploeteren is al enkele jaren voorbij, en de technische speciallekes zijn voor in de zomer.
Plaats reactie