Zo 19/12/2010 Lennik

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

Ik ben er jammer genoeg niet geraakt, deze nacht wat te laat thuis en nog eens 2h in de ( sneeuw)file gehangen en deze ochtend de wekker niet gehoord :oops: :oops: . I know het is not done maar tja veel kan ik er niet meer aan veranderden zeker ??

MaC'Red 8)
jimi
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 03 jul 2006 10:09
Rijdt met: cannondale f29

Bericht door jimi »

hallelujah,twas leuk,met speciale attractie
een ontsnapte mechelse herder,met electronische halsband is zeker 10 km met ons meegelopen,allee 't is te zeggen,vlak voor de wielen,dik in de weg
hopelijk is de hond goed terecht?
de toch was dik in orde
Gebruikersavatar
mtb arno
Pro
Berichten: 3349
Lid geworden op: di 29 aug 2006 12:39

Bericht door mtb arno »

was een mooi tochtje met dit weer.
Thierry W
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 19 dec 2010 21:12
Rijdt met: Canyon

Bericht door Thierry W »

Vandaag ook afgezakt naar Lennik.
Met de fiets van thuis vertrokken en de 45km in een gezapig tempo afgehaspeld, thuis gekomen met 75km op de teller.
Heb mij goed geamuseerd, het was een leuke tocht in de sneeuw.
De spoorvorming in sommige paadjes was soms wel tricky O:)

Greetz,
Thierry W
Gebruikersavatar
bebob
Mountainbiker
Berichten: 274
Lid geworden op: vr 08 aug 2003 16:12
Rijdt met: Canyon CF

Bericht door bebob »

Aan de reacties te lezen is iedereen tevreden over de rit en de organisatie.
Dat doet ons plezier!

Niet teveel volk betekent inderdaad ook gemakkelijker parking, direct kunnen afspuiten, plaats in de douches...

Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om alle bikers te bedanken voor hun deelname; specifieke vermelding voor de Pajotse Mountain Bike club.
Bedankt aan het team om alles goed te laten verlopen.

CU somewhere off the road.

PS Er is veel meer La Chouffe gedronken dan blonde Leffe. We hebben zelfs nog enkele bakken moeten bijhalen.
stoelie
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 17 apr 2009 15:43
Rijdt met: Rockrider 8.2

Bericht door stoelie »

Deze voormiddag met een bostrappers den berg op naar Lennik. En het moet gezegd worden, we hebben ons super geamuseerd deze morgen. Een leuke toertocht met vooral heel vriendelijke mensen aan de inschrijving en bevoorrading. De sneeuw zorgde voor een prachtig decor en de vrieskou voor een prima te berijden parcours. Sommigen hebben heter niet voor maar wij waren alleszins zeer te spreken over de winters condities. Toch eens iets anders dan het normale geploeter op een winterse toertocht. Juist één bostrapper maakte een schuivertje en moest het strijdperk verlaten met een beetje een gekneusde arm, maar dat zijn de risico’s van het vak nietwaar.

Aan de organisatie: “Goed gedaan mannen!”
En aan de afwezigen: Jullie hadden ongelijk!”
Gebruikersavatar
Glenn92
Mountainbiker
Berichten: 751
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 18:46
Rijdt met: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380
Contacteer:

Bericht door Glenn92 »

Super tochtje, ik heb mij goed geamuseerd :drunk: Bedankt aan de organisatie.
Heb tijdens de rit een tip gekregen van filip meirhaeghe dat mijn zadel te hoog stond.Ietske lager gezet en ik zit beter nu.
Merci Filip !
vienne
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: za 04 sep 2010 16:09
Rijdt met: VR46.IT

Bericht door vienne »

jimi schreef:hallelujah,twas leuk,met speciale attractie
een ontsnapte mechelse herder,met electronische halsband is zeker 10 km met ons meegelopen,allee 't is te zeggen,vlak voor de wielen,dik in de weg
hopelijk is de hond goed terecht?
de toch was dik in orde
Dus gij waart diene dat met den hond aan het spelen was terwijl uw makkers op u stonden te wachten :lol:
Ik was de Rossi biker :wink:
Gelukkig was die hond met u bezig, want da zijn meestal mijn vrienden ni, nu heeft hij me amper zien passeren...

Voor de rest prachtige tocht, ik heb mij zelfs even op zij gezet om ne foto te nemen van het mooie landschap, allez, dat was de bedoeling, maar toen merkte ik dat ik zonder gsm, portefeuille en al de rest op gang was. gelukkig had mijn vrouw me 5 euro in de handen gestoken toen ik thuis vertrok, terwijl ze nog fluisterde, gij zijt nu toch helemaal zot, ge rijd al alle dagen naart werk in da weer en nu gaat ge't nog efkes voor plezier ook doen...
We reden zelfs praktisch door mijnen hof in de wijk =D>
Plaats reactie